ISBN-13: 9788321120645 / Polski / broszurowa / 2023 / 380 str.
Czy religia, której założyciel uczył moralności opartej na fundamentalnej zasadzie miłościbliźniego, może moralnie aprobować zorientowane na zysk przedsiębiorstwa funkcjonującew ramach współczesnej gospodarki globalnej? Jakie relacje powinny łączyć wiarę i życiegospodarcze? W jaki sposób przedsiębiorcy, pracownicy i dyrektorzy mogą przyczyniać się dowspólnego dobra poprzez bardziej etyczne zachowania biznesowe i społeczne?Etyka w biznesie i katolicka nauka społeczna to książka prezentująca szerokie spojrzenie nadwa rozbieżne obszary życia. Skoncentrowani na sprawczości przedsiębiorców oraz interesachbiznesowych, autorzy podejmują fundamentalne problemy, z którymi mierzą się liderzybiznesu i przedsiębiorstwa pragnące prowadzić swoją działalność w społecznie odpowiedzialnysposób.
Czy religia, której założyciel uczył moralności opartej na fundamentalnej zasadzie miłościbliźniego, może moralnie aprobować zorientowane na zysk przedsiębiorstwa funkcjonującew ramach współczesnej gospodarki globalnej? Jakie relacje powinny łączyć wiarę i życiegospodarcze? W jaki sposób przedsiębiorcy, pracownicy i dyrektorzy mogą przyczyniać się dowspólnego dobra poprzez bardziej etyczne zachowania biznesowe i społeczne?Etyka w biznesie i katolicka nauka społeczna to książka prezentująca szerokie spojrzenie nadwa rozbieżne obszary życia. Skoncentrowani na sprawczości przedsiębiorców oraz interesachbiznesowych, autorzy podejmują fundamentalne problemy, z którymi mierzą się liderzybiznesu i przedsiębiorstwa pragnące prowadzić swoją działalność w społecznie odpowiedzialnysposób.