• Wyszukiwanie zaawansowane
  • Kategorie
  • Kategorie BISAC
  • Książki na zamówienie
  • Promocje
  • Granty
  • Książka na prezent
  • Opinie
  • Pomoc
  • Załóż konto
  • Zaloguj się

Ethics of Media » książka

zaloguj się | załóż konto
Logo Krainaksiazek.pl

koszyk

konto

szukaj
topmenu
Księgarnia internetowa
Szukaj
Książki na zamówienie
Promocje
Granty
Książka na prezent
Moje konto
Pomoc
 
 
Wyszukiwanie zaawansowane
Pusty koszyk
Bezpłatna dostawa dla zamówień powyżej 20 złBezpłatna dostawa dla zamówień powyżej 20 zł

Kategorie główne

• Nauka
 [2949965]
• Literatura piękna
 [1857847]

  więcej...
• Turystyka
 [70818]
• Informatyka
 [151303]
• Komiksy
 [35733]
• Encyklopedie
 [23180]
• Dziecięca
 [617748]
• Hobby
 [139972]
• AudioBooki
 [1650]
• Literatura faktu
 [228361]
• Muzyka CD
 [398]
• Słowniki
 [2862]
• Inne
 [444732]
• Kalendarze
 [1620]
• Podręczniki
 [167233]
• Poradniki
 [482388]
• Religia
 [509867]
• Czasopisma
 [533]
• Sport
 [61361]
• Sztuka
 [243125]
• CD, DVD, Video
 [3451]
• Technologie
 [219309]
• Zdrowie
 [101347]
• Książkowe Klimaty
 [123]
• Zabawki
 [2362]
• Puzzle, gry
 [3791]
• Literatura w języku ukraińskim
 [253]
• Art. papiernicze i szkolne
 [7933]
Kategorie szczegółowe BISAC

Ethics of Media

ISBN-13: 9780230347632 / Angielski / Twarda / 2013 / 298 str.

Nick Couldry; Mirca Madianou; Amit Pinchevski
Ethics of Media Nick Couldry Mirca Madianou Amit Pinchevski 9780230347632 Palgrave MacMillan - książkaWidoczna okładka, to zdjęcie poglądowe, a rzeczywista szata graficzna może różnić się od prezentowanej.

Ethics of Media

ISBN-13: 9780230347632 / Angielski / Twarda / 2013 / 298 str.

Nick Couldry; Mirca Madianou; Amit Pinchevski
cena 201,72
(netto: 192,11 VAT:  5%)

Najniższa cena z 30 dni: 192,74
Termin realizacji zamówienia:
ok. 22 dni roboczych
Bez gwarancji dostawy przed świętami

Darmowa dostawa!
inne wydania

Ethics of Media reopens the question of media ethics. Taking an exploratory rather than prescriptive approach, an esteemed collection of contributors tackle the diverse areas of moral questioning at work within various broadcasting practices, accommodating the plurality and complexity of present-day ethical challenges posed by the world of media.

Kategorie:
Nauka
Kategorie BISAC:
Philosophy > Ethics & Moral Philosophy
Social Science > Popular Culture
Social Science > Media Studies
Wydawca:
Palgrave MacMillan
Język:
Angielski
ISBN-13:
9780230347632
Rok wydania:
2013
Wydanie:
2013
Ilość stron:
298
Waga:
4.92 kg
Wymiary:
21.6 x 14.0
Oprawa:
Twarda
Wolumenów:
01
Dodatkowe informacje:
Bibliografia
Wydanie ilustrowane

"Ethics of Media features a wealth of case studies that will appeal to anyone interested in the study of contemporary media praxis. It can pride itself on having brought together some excellent contributions by authors who are acknowledged experts in the field, and offers a discussion of issues that directly relate to the current state of media ecology, including the ethics of blogging, Wikileaks, war reporting and the crisis in press standards. I have little doubt that the book will establish itself as a reference work on media ethics." - Lieve Gies, University of Leicester, UK

"Ethics of Media offers a broad and yet remarkably deep account of what ethics means in the realm of enduring and emerging forms of public and social communication. Empirically rich and normatively provocative, it stands as a corrective to the abundant ambivalence about the prospects for responsible and accountable media." -Theodore L. Glasser, Stanford University, USA

"This collection is a timely series of contributions from a range of philosophers and communications scholars seeking to engage with a set of questions about what it would mean to think of an ethics of media, as distinct from what seems to be the increasingly outdated legalism of 'media ethics'." - Patrick Weir, LSE Review

"Ethics of Media raises compelling questions about media, with plenty of ideas on what the answers might be... the editors did a superb job of mixing issues and views. Questions on ethics are endless, and so are the answers. This book helps sort through the complexities." - Journalism & Mass Communication Quarterly, 2015

1. Ethics of Media: An Introduction; Nick Couldry, Mirca Madianou and Amit Pinchevski PART I: FRAMINGS 2. Media Freedoms and Media Standards; Onora O'Neill 3. Living Well and Through Media; Nick Couldry 4. Arendt on Media Ethics: Revisiting Traditions as the Heart of the Public Sphere; Ron Arnett 5. Anthropological Realism for Global Media Ethics; Clifford Christians and Stephen J. A. Ward PART II: INTERFACES 6. The Culture of Blogging: At the Crossroads of Narcissism and Ethics; Joanna Zylinska 7. Facing the Image; Roy Brand and Amit Pinchevski 8. The Predicament of (Journalism) Ethics as seen in the About to Die Image: Levinas' Subjunctive Mood and the Third; Piotr Szpunar 9. Liberal Ethics and the Spectacle of War; Lilie Chouliaraki PART III: MEDIATIONS 10. On whose terms are you shown?; Daniel Dayan 11. Ethics of Mediation and the Voice of the Injured Subject; Mirca Madianou 12. A Metaethical Analysis of Moral Discourse on the Jeremy Kyle Show; Peter Lunt and Joe Livingstone PART IV: PRACTICES 13. 'Ethical Living' in the Media and in Philosophy; Sabina Lovibond 14. Wikileaks, National Security, and Cosmopolitan Ethics; Damian Tambini 15. Journalism, Ethics and the Impact of Competition; Angela Phillips 16. When Practice is Undercut by Ethics; Barbie Zelizer

Ronald C. Arnett, Duquesne University, USA Roy Brand, Graduate School of Bezalel Academy of Art and Design, Israel Lilie Chouliaraki, London School of Economics, UK Clifford G. Christians, University of Illinois, USA Nick Couldry, Goldsmiths, University of London, UK Daniel Dayan, Institut d'Etudes Politiques, Paris, France Sabina Lovibond, Worcester College, Oxford, UK Joe Livingstone, King's College London, UK Peter Lunt, University of Leicester, UK Mirca Madianou, University of Leicester, UK Onora O'Neill, writer of political philosophy and ethics, UK Amit Pinchevski, Hebrew University of Jerusalem, Israel Piotr M. Szpunar, University of Pennsylvania, USA Damian Tambini, London School of Economics, UK Stephen J. A. Ward, George S. Turnbull Center for Journalism, USA Barbie Zelizer, University of Pennsylvania, USA Joanna Zylinska Goldsmiths, University of London, UK

Couldry, Nick Nick joined the Department in September 2006 from ... więcej >


Udostępnij

Facebook - konto krainaksiazek.pl



Opinie o Krainaksiazek.pl na Opineo.pl

Partner Mybenefit

Krainaksiazek.pl w programie rzetelna firma Krainaksiaze.pl - płatności przez paypal

Czytaj nas na:

Facebook - krainaksiazek.pl
  • książki na zamówienie
  • granty
  • książka na prezent
  • kontakt
  • pomoc
  • opinie
  • regulamin
  • polityka prywatności

Zobacz:

  • Księgarnia czeska

  • Wydawnictwo Książkowe Klimaty

1997-2025 DolnySlask.com Agencja Internetowa

© 1997-2022 krainaksiazek.pl
     
KONTAKT | REGULAMIN | POLITYKA PRYWATNOŚCI | USTAWIENIA PRYWATNOŚCI
Zobacz: Księgarnia Czeska | Wydawnictwo Książkowe Klimaty | Mapa strony | Lista autorów
KrainaKsiazek.PL - Księgarnia Internetowa
Polityka prywatnosci - link
Krainaksiazek.pl - płatnośc Przelewy24
Przechowalnia Przechowalnia