• Wyszukiwanie zaawansowane
  • Kategorie
  • Kategorie BISAC
  • Książki na zamówienie
  • Promocje
  • Granty
  • Książka na prezent
  • Opinie
  • Pomoc
  • Załóż konto
  • Zaloguj się

Ethics and Morality in Consumption: Interdisciplinary Perspectives » książka

zaloguj się | załóż konto
Logo Krainaksiazek.pl

koszyk

konto

szukaj
topmenu
Księgarnia internetowa
Szukaj
Książki na zamówienie
Promocje
Granty
Książka na prezent
Moje konto
Pomoc
 
 
Wyszukiwanie zaawansowane
Pusty koszyk
Bezpłatna dostawa dla zamówień powyżej 20 złBezpłatna dostawa dla zamówień powyżej 20 zł

Kategorie główne

• Nauka
 [2946912]
• Literatura piękna
 [1852311]

  więcej...
• Turystyka
 [71421]
• Informatyka
 [150889]
• Komiksy
 [35717]
• Encyklopedie
 [23177]
• Dziecięca
 [617324]
• Hobby
 [138808]
• AudioBooki
 [1671]
• Literatura faktu
 [228371]
• Muzyka CD
 [400]
• Słowniki
 [2841]
• Inne
 [445428]
• Kalendarze
 [1545]
• Podręczniki
 [166819]
• Poradniki
 [480180]
• Religia
 [510412]
• Czasopisma
 [525]
• Sport
 [61271]
• Sztuka
 [242929]
• CD, DVD, Video
 [3371]
• Technologie
 [219258]
• Zdrowie
 [100961]
• Książkowe Klimaty
 [124]
• Zabawki
 [2341]
• Puzzle, gry
 [3766]
• Literatura w języku ukraińskim
 [255]
• Art. papiernicze i szkolne
 [7810]
Kategorie szczegółowe BISAC

Ethics and Morality in Consumption: Interdisciplinary Perspectives

ISBN-13: 9781138790230 / Angielski / Twarda / 2016 / 268 str.

Deirdre Shaw; Terry Newholm; Michal Carrington
Ethics and Morality in Consumption: Interdisciplinary Perspectives Deirdre Shaw Terry Newholm Michal Carrington 9781138790230 Routledge - książkaWidoczna okładka, to zdjęcie poglądowe, a rzeczywista szata graficzna może różnić się od prezentowanej.

Ethics and Morality in Consumption: Interdisciplinary Perspectives

ISBN-13: 9781138790230 / Angielski / Twarda / 2016 / 268 str.

Deirdre Shaw; Terry Newholm; Michal Carrington
cena 778,85
(netto: 741,76 VAT:  5%)

Najniższa cena z 30 dni: 730,42
Termin realizacji zamówienia:
ok. 22 dni roboczych
Bez gwarancji dostawy przed świętami

Darmowa dostawa!
inne wydania

Ethical consumerism is on the rise. No longer bound to the counter-cultural fringes, the concerns and practices of ethical consumerism are reaching into the mainstream of society and are increasingly being adopted by mainstream consumers. Interest in ethical consumption is not limited to those seeking to practise it. This burgeoning movement is drawing the attention of academics, activist organisations, government bodies, journalists, media, celebrities, primary industry, manufacturing sectors, and retailers. Increasing awareness of the ethics of consumption, visibility of the consequences of unsustainable consumption, and availability of ethical products and services, has facilitated the rise of the multifaceted ethical consumer

It is said that ethical consumers have political, religious, spiritual, environmental, social or other motives for choosing one product over another and are concerned with the impact of their consumption choices on other individuals (including future generations), society, animals and the environment. In addition to the continued growth of the ethical consumerism movement, the past decade has also seen a significant shift in the breadth and scope of consumers ethical concerns. Both consumer and academic interest has expanded considerably from green/environmental issues to the complex webs of sustainable and ethical consumption. The terms ethical, conscious, socially responsible and sustainable consumerism are now used interchangeably to describe this expanding social movement of consumers who care about ethics and corporate responsibility in their purchasing decisions. Far from a homogenous collective, however, what is ethical will encapsulate different expressions, concerns and issues for each individual. These issues are often complex and involve the impacts of consumption across the entire product life cycle from cradle to grave.

This book examines several different discipline areas and provides two differing chapters to enable contrast and critical analysis both within and across disciplines. Taking an interdisciplinary approach to the understanding of ethical consumption and consumer ethics, Ethics in Consumption: Interdisciplinary Perspectives seeks to provide a platform for producing a holistic, broadened critical perspective that connects currently differing bodies of knowledge."

Kategorie:
Nauka, Ekonomia i biznes
Kategorie BISAC:
Business & Economics > Etyka w biznesie i odpowiedzialność społeczna
Business & Economics > Marketing - Research
Philosophy > Ethics & Moral Philosophy
Wydawca:
Routledge
Seria wydawnicza:
Routledge Studies in Business Ethics
Język:
Angielski
ISBN-13:
9781138790230
Rok wydania:
2016
Numer serii:
000399629
Ilość stron:
268
Waga:
0.56 kg
Wymiary:
23.11 x 15.49 x 2.29
Oprawa:
Twarda
Wolumenów:
01
Dodatkowe informacje:
Bibliografia
Wydanie ilustrowane

Newholm, Terry Terry is currently Lecturer in Consumer Behaviour ... więcej >


Udostępnij

Facebook - konto krainaksiazek.pl



Opinie o Krainaksiazek.pl na Opineo.pl

Partner Mybenefit

Krainaksiazek.pl w programie rzetelna firma Krainaksiaze.pl - płatności przez paypal

Czytaj nas na:

Facebook - krainaksiazek.pl
  • książki na zamówienie
  • granty
  • książka na prezent
  • kontakt
  • pomoc
  • opinie
  • regulamin
  • polityka prywatności

Zobacz:

  • Księgarnia czeska

  • Wydawnictwo Książkowe Klimaty

1997-2025 DolnySlask.com Agencja Internetowa

© 1997-2022 krainaksiazek.pl
     
KONTAKT | REGULAMIN | POLITYKA PRYWATNOŚCI | USTAWIENIA PRYWATNOŚCI
Zobacz: Księgarnia Czeska | Wydawnictwo Książkowe Klimaty | Mapa strony | Lista autorów
KrainaKsiazek.PL - Księgarnia Internetowa
Polityka prywatnosci - link
Krainaksiazek.pl - płatnośc Przelewy24
Przechowalnia Przechowalnia