• Wyszukiwanie zaawansowane
  • Kategorie
  • Kategorie BISAC
  • Książki na zamówienie
  • Promocje
  • Granty
  • Książka na prezent
  • Opinie
  • Pomoc
  • Załóż konto
  • Zaloguj się

Ethics Management: Auditing and Developing the Ethical Content of Organizations » książka

zaloguj się | załóż konto
Logo Krainaksiazek.pl

koszyk

konto

szukaj
topmenu
Księgarnia internetowa
Szukaj
Książki na zamówienie
Promocje
Granty
Książka na prezent
Moje konto
Pomoc
 
 
Wyszukiwanie zaawansowane
Pusty koszyk
Bezpłatna dostawa dla zamówień powyżej 20 złBezpłatna dostawa dla zamówień powyżej 20 zł

Kategorie główne

• Nauka
 [2949965]
• Literatura piękna
 [1857847]

  więcej...
• Turystyka
 [70818]
• Informatyka
 [151303]
• Komiksy
 [35733]
• Encyklopedie
 [23180]
• Dziecięca
 [617748]
• Hobby
 [139972]
• AudioBooki
 [1650]
• Literatura faktu
 [228361]
• Muzyka CD
 [398]
• Słowniki
 [2862]
• Inne
 [444732]
• Kalendarze
 [1620]
• Podręczniki
 [167233]
• Poradniki
 [482388]
• Religia
 [509867]
• Czasopisma
 [533]
• Sport
 [61361]
• Sztuka
 [243125]
• CD, DVD, Video
 [3451]
• Technologie
 [219309]
• Zdrowie
 [101347]
• Książkowe Klimaty
 [123]
• Zabawki
 [2362]
• Puzzle, gry
 [3791]
• Literatura w języku ukraińskim
 [253]
• Art. papiernicze i szkolne
 [7933]
Kategorie szczegółowe BISAC

Ethics Management: Auditing and Developing the Ethical Content of Organizations

ISBN-13: 9780792350965 / Angielski / Miękka / 1998 / 229 str.

S. P. Kaptein
Ethics Management: Auditing and Developing the Ethical Content of Organizations Kaptein, S. P. 9780792350965 Springer - książkaWidoczna okładka, to zdjęcie poglądowe, a rzeczywista szata graficzna może różnić się od prezentowanej.

Ethics Management: Auditing and Developing the Ethical Content of Organizations

ISBN-13: 9780792350965 / Angielski / Miękka / 1998 / 229 str.

S. P. Kaptein
cena 806,99 zł
(netto: 768,56 VAT:  5%)

Najniższa cena z 30 dni: 771,08 zł
Termin realizacji zamówienia:
ok. 22 dni roboczych
Bez gwarancji dostawy przed świętami

Darmowa dostawa!

  • Why is ethics important to organizations?
  • What are the characteristics of an ethical organization?
  • How can we audit the ethics of an organization?
  • What measures and activities stimulate the ethical development of organizations?

This book addresses these questions.
It is easier to say that ethics is necessary than to tell how to organize ethics. This book provides a fundamental and coherent vision on how ethics can be organized in a focused way. This study examines the assumptions for organizing ethics, the pitfalls and phases of such a process, the parts of an ethics audit and the great variety of measures.
The methods and insights illustrated in this book are based partially on practical research. One of these methods, the Ethics Thermometer, was based on more than 150 interviews at various organizations. The Ethics Thermometer has been applied in a great variety of profit and not-for-profit organizations in order to measure an organization's perceived context, conduct and consequences.
This book will be important to scholars in the field of business ethics, as well as to managers and practitioners. For scholars, this study provides general knowledge about auditing and developing the ethics of an organization. A summary is given of the criteria by which the ethical content of an organization can be measured. For managers and practitioners, this study provides concrete suggestions for safeguarding and improving ethics within their organizations.

Kategorie:
Nauka, Filozofia
Kategorie BISAC:
Philosophy > Ethics & Moral Philosophy
Business & Economics > Księgowość
Business & Economics > Zarządzenie i techniki zarządzania
Wydawca:
Springer
Seria wydawnicza:
Issues in Business Ethics
Język:
Angielski
ISBN-13:
9780792350965
Rok wydania:
1998
Wydanie:
Softcover Repri
Numer serii:
000055013
Ilość stron:
229
Waga:
0.34 kg
Wymiary:
23.39 x 15.6 x 1.3
Oprawa:
Miękka
Wolumenów:
01

Introduction: 1. Confidence as Key. 2. The ABC of Business Ethics. 3. Three Research Questions. 4. Structure of the Study. Part I: Defining the Ethical Content. 1. The Corporate Mission. 2. Ethics Management. 3. The Ethical Company. Part II: Auditing the Ethical Content. 4. The Ethical Qualities Model. 5. The Ethics Audit in Practice. Part III: Developing the Ethical Content. 6. The Ethics Process. 7. The Ethics Mix. 8. Summary and Conclusions. References. Appendices. 1: Agenda for Follow-Up Research. 2: The Ethics Thermometer. 3: Ethics Profiles of Four Organizations. Index.

Muel Kaptein lectures in business ethics at the Erasmus University Rotterdam in The Netherlands. He also works as a management consultant at KPMG Ethics and Integrity Services.

Kaptein, S. P. Muel Kaptein lectures in business ethics at the Er... więcej >


Udostępnij

Facebook - konto krainaksiazek.pl



Opinie o Krainaksiazek.pl na Opineo.pl

Partner Mybenefit

Krainaksiazek.pl w programie rzetelna firma Krainaksiaze.pl - płatności przez paypal

Czytaj nas na:

Facebook - krainaksiazek.pl
  • książki na zamówienie
  • granty
  • książka na prezent
  • kontakt
  • pomoc
  • opinie
  • regulamin
  • polityka prywatności

Zobacz:

  • Księgarnia czeska

  • Wydawnictwo Książkowe Klimaty

1997-2025 DolnySlask.com Agencja Internetowa

© 1997-2022 krainaksiazek.pl
     
KONTAKT | REGULAMIN | POLITYKA PRYWATNOŚCI | USTAWIENIA PRYWATNOŚCI
Zobacz: Księgarnia Czeska | Wydawnictwo Książkowe Klimaty | Mapa strony | Lista autorów
KrainaKsiazek.PL - Księgarnia Internetowa
Polityka prywatnosci - link
Krainaksiazek.pl - płatnośc Przelewy24
Przechowalnia Przechowalnia