• Wyszukiwanie zaawansowane
  • Kategorie
  • Kategorie BISAC
  • Książki na zamówienie
  • Promocje
  • Granty
  • Książka na prezent
  • Opinie
  • Pomoc
  • Załóż konto
  • Zaloguj się

Ethical Dimensions in Advertising » książka

zaloguj się | załóż konto
Logo Krainaksiazek.pl

koszyk

konto

szukaj
topmenu
Księgarnia internetowa
Szukaj
Książki na zamówienie
Promocje
Granty
Książka na prezent
Moje konto
Pomoc
 
 
Wyszukiwanie zaawansowane
Pusty koszyk
Bezpłatna dostawa dla zamówień powyżej 20 złBezpłatna dostawa dla zamówień powyżej 20 zł

Kategorie główne

• Nauka
 [2949965]
• Literatura piękna
 [1857847]

  więcej...
• Turystyka
 [70818]
• Informatyka
 [151303]
• Komiksy
 [35733]
• Encyklopedie
 [23180]
• Dziecięca
 [617748]
• Hobby
 [139972]
• AudioBooki
 [1650]
• Literatura faktu
 [228361]
• Muzyka CD
 [398]
• Słowniki
 [2862]
• Inne
 [444732]
• Kalendarze
 [1620]
• Podręczniki
 [167233]
• Poradniki
 [482388]
• Religia
 [509867]
• Czasopisma
 [533]
• Sport
 [61361]
• Sztuka
 [243125]
• CD, DVD, Video
 [3451]
• Technologie
 [219309]
• Zdrowie
 [101347]
• Książkowe Klimaty
 [123]
• Zabawki
 [2362]
• Puzzle, gry
 [3791]
• Literatura w języku ukraińskim
 [253]
• Art. papiernicze i szkolne
 [7933]
Kategorie szczegółowe BISAC

Ethical Dimensions in Advertising

ISBN-13: 9783659125287 / Angielski / Miękka / 2012 / 352 str.

Rishi Raj Sharma
Ethical Dimensions in Advertising Rishi Raj Sharma 9783659125287 LAP Lambert Academic Publishing - książkaWidoczna okładka, to zdjęcie poglądowe, a rzeczywista szata graficzna może różnić się od prezentowanej.

Ethical Dimensions in Advertising

ISBN-13: 9783659125287 / Angielski / Miękka / 2012 / 352 str.

Rishi Raj Sharma
cena 354,20
(netto: 337,33 VAT:  5%)

Najniższa cena z 30 dni: 354,20
Termin realizacji zamówienia:
ok. 10-14 dni roboczych
Bez gwarancji dostawy przed świętami

Darmowa dostawa!

Advertising has often been the axis of debates. Opponents associate it with unrestrained materialism and manipulation. These debates alert perception and accommodation to important issues but fail to include those who ultimately serve as the most important arbiter of ethical practices i.e. the consumer. The book is based upon the premise that different people have different levels of approvals or disapprovals towards the ethical issues in advertising subject to their judgments. Hence it provides a new yardstick for the measurement of ethicality in advertising and its effectiveness. The issues covered are misleading aspects of advertising in form of puffery, deception and unfairness, phenomenon of surrogate advertising and regulatory aspects of advertising,etc. An insight has also been provided towards the other ethical issues like vulgarity, subliminal perceptions, stereotypes, etc. The study provides an implication to the advertisers, who are in the business of making profits, and leaving a word of caution for them to re-evaluate their communication strategies to come out with a new equation of advertising maintaining the balance of professionalism and ethics.

Kategorie:
Nauka, Ekonomia i biznes
Kategorie BISAC:
Business & Economics > Marketing - General
Wydawca:
LAP Lambert Academic Publishing
Język:
Angielski
ISBN-13:
9783659125287
Rok wydania:
2012
Dostępne języki:
Angielski
Ilość stron:
352
Waga:
0.52 kg
Wymiary:
22.922.9 x 15.222.9 x 15.2 x 2
Oprawa:
Miękka
Wolumenów:
01

Rishi Raj Sharma is Sr. Assistant Professor and Incharge at Department of Business Management, Guru Nanak Dev University, Regional Campus, Gurdaspur. He received his MBA and PhD degrees both from Guru Nanak Dev University, Amritsar. His areas of expertise and research interests are Marketing, Advertising and Consumer Research.



Udostępnij

Facebook - konto krainaksiazek.pl



Opinie o Krainaksiazek.pl na Opineo.pl

Partner Mybenefit

Krainaksiazek.pl w programie rzetelna firma Krainaksiaze.pl - płatności przez paypal

Czytaj nas na:

Facebook - krainaksiazek.pl
  • książki na zamówienie
  • granty
  • książka na prezent
  • kontakt
  • pomoc
  • opinie
  • regulamin
  • polityka prywatności

Zobacz:

  • Księgarnia czeska

  • Wydawnictwo Książkowe Klimaty

1997-2025 DolnySlask.com Agencja Internetowa

© 1997-2022 krainaksiazek.pl
     
KONTAKT | REGULAMIN | POLITYKA PRYWATNOŚCI | USTAWIENIA PRYWATNOŚCI
Zobacz: Księgarnia Czeska | Wydawnictwo Książkowe Klimaty | Mapa strony | Lista autorów
KrainaKsiazek.PL - Księgarnia Internetowa
Polityka prywatnosci - link
Krainaksiazek.pl - płatnośc Przelewy24
Przechowalnia Przechowalnia