• Wyszukiwanie zaawansowane
  • Kategorie
  • Kategorie BISAC
  • Książki na zamówienie
  • Promocje
  • Granty
  • Książka na prezent
  • Opinie
  • Pomoc
  • Załóż konto
  • Zaloguj się

Ethical Decision-Making in Management: Perspectives of the Philosopher, the Sociologist and the Manager » książka

zaloguj się | załóż konto
Logo Krainaksiazek.pl

koszyk

konto

szukaj
topmenu
Księgarnia internetowa
Szukaj
Książki na zamówienie
Promocje
Granty
Książka na prezent
Moje konto
Pomoc
 
 
Wyszukiwanie zaawansowane
Pusty koszyk
Bezpłatna dostawa dla zamówień powyżej 20 złBezpłatna dostawa dla zamówień powyżej 20 zł

Kategorie główne

• Nauka
 [2949965]
• Literatura piękna
 [1857847]

  więcej...
• Turystyka
 [70818]
• Informatyka
 [151303]
• Komiksy
 [35733]
• Encyklopedie
 [23180]
• Dziecięca
 [617748]
• Hobby
 [139972]
• AudioBooki
 [1650]
• Literatura faktu
 [228361]
• Muzyka CD
 [398]
• Słowniki
 [2862]
• Inne
 [444732]
• Kalendarze
 [1620]
• Podręczniki
 [167233]
• Poradniki
 [482388]
• Religia
 [509867]
• Czasopisma
 [533]
• Sport
 [61361]
• Sztuka
 [243125]
• CD, DVD, Video
 [3451]
• Technologie
 [219309]
• Zdrowie
 [101347]
• Książkowe Klimaty
 [123]
• Zabawki
 [2362]
• Puzzle, gry
 [3791]
• Literatura w języku ukraińskim
 [253]
• Art. papiernicze i szkolne
 [7933]
Kategorie szczegółowe BISAC

Ethical Decision-Making in Management: Perspectives of the Philosopher, the Sociologist and the Manager

ISBN-13: 9781032186610 / Angielski / Twarda / 2023 / 288 str.

Matej Drasček; Dana Mesner Andolsek; Adriana Rejc Buhovac
Ethical Decision-Making in Management: Perspectives of the Philosopher, the Sociologist and the Manager Matej Drasček Dana Mesne Adriana Rejc Buhovac 9781032186610 Routledge - książkaWidoczna okładka, to zdjęcie poglądowe, a rzeczywista szata graficzna może różnić się od prezentowanej.

Ethical Decision-Making in Management: Perspectives of the Philosopher, the Sociologist and the Manager

ISBN-13: 9781032186610 / Angielski / Twarda / 2023 / 288 str.

Matej Drasček; Dana Mesner Andolsek; Adriana Rejc Buhovac
cena 657,15
(netto: 625,86 VAT:  5%)

Najniższa cena z 30 dni: 629,67
Termin realizacji zamówienia:
ok. 22 dni roboczych
Bez gwarancji dostawy przed świętami

Darmowa dostawa!
inne wydania

This book interweaves the postmodern approach to management studies and, based on its innovative research, reintroduces moral pragmatism in Business Ethics.

Moral pragmatism has been largely ignored in Business Ethics, despite its natural attraction and the fact that it is prominent in philosophy and socio-economic theories. The main premise of the book is that the complexity of today’s business world does not permit a grand ethical theory, notwithstanding the different attempts made by scientists. Moral pragmatism is the ‘go-to’ approach where the ethical decision-making of managers varies dependent on different circumstances but it always integrates moral considerations. Ethical decision-making is no longer based simply on known rules, but entails the constant dynamic interaction of circumstances, the development of new rules, managers’ past experiences, their knowledge concerning ethics, and skills of moral reasoning.

This book interweaves the postmodern approach to management studies and, based on its innovative research, reintroduces moral pragmatism in Business Ethics. The combination of decision-making theories, philosophy and postmodernism paves the way for future novel research in Business Ethics, making it an excellent resource for researchers, academics, and advanced students in the field of Business Ethics. Practitioners, on the other hand, will benefit by improving their skills in ethical decision-making and leadership.

Kategorie:
Nauka, Ekonomia i biznes
Kategorie BISAC:
Business & Economics > Etyka w biznesie i odpowiedzialność społeczna
Business & Economics > Kierownictwo i motywacja
Business & Economics > Organizational Development
Wydawca:
Routledge
Seria wydawnicza:
Routledge Studies in Business Ethics
Język:
Angielski
ISBN-13:
9781032186610
Rok wydania:
2023
Dostępne języki:
Numer serii:
000399629
Ilość stron:
288
Oprawa:
Twarda
Dodatkowe informacje:
Bibliografia
Wydanie ilustrowane

Introduction   Part I: The Philosopher's View   1 Postmodern Ethical Theories   2 The Case for Moral Pluralism and Moral Pragmatism in Ethical Decision-Making   3 Theories of Business Ethics and Ethical Decision-Making: Utility, Duty and Virtues in the Business World   4. Decision-Making Theories: From Philosophy to Neuroscience   Part II: The Sociologist’s View   5. Sociological View of Ethical Decision-Making   Part III: The Manager’s View   6. The Manager’s View: Best Practices for Ethical Decision-Making   A Final Word



Udostępnij

Facebook - konto krainaksiazek.pl



Opinie o Krainaksiazek.pl na Opineo.pl

Partner Mybenefit

Krainaksiazek.pl w programie rzetelna firma Krainaksiaze.pl - płatności przez paypal

Czytaj nas na:

Facebook - krainaksiazek.pl
  • książki na zamówienie
  • granty
  • książka na prezent
  • kontakt
  • pomoc
  • opinie
  • regulamin
  • polityka prywatności

Zobacz:

  • Księgarnia czeska

  • Wydawnictwo Książkowe Klimaty

1997-2025 DolnySlask.com Agencja Internetowa

© 1997-2022 krainaksiazek.pl
     
KONTAKT | REGULAMIN | POLITYKA PRYWATNOŚCI | USTAWIENIA PRYWATNOŚCI
Zobacz: Księgarnia Czeska | Wydawnictwo Książkowe Klimaty | Mapa strony | Lista autorów
KrainaKsiazek.PL - Księgarnia Internetowa
Polityka prywatnosci - link
Krainaksiazek.pl - płatnośc Przelewy24
Przechowalnia Przechowalnia