• Wyszukiwanie zaawansowane
  • Kategorie
  • Kategorie BISAC
  • Książki na zamówienie
  • Promocje
  • Granty
  • Książka na prezent
  • Opinie
  • Pomoc
  • Załóż konto
  • Zaloguj się

Essentials of Entrepreneurship: Changing the World, One Idea at a Time » książka

zaloguj się | załóż konto
Logo Krainaksiazek.pl

koszyk

konto

szukaj
topmenu
Księgarnia internetowa
Szukaj
Książki na zamówienie
Promocje
Granty
Książka na prezent
Moje konto
Pomoc
 
 
Wyszukiwanie zaawansowane
Pusty koszyk
Bezpłatna dostawa dla zamówień powyżej 20 złBezpłatna dostawa dla zamówień powyżej 20 zł

Kategorie główne

• Nauka
 [2950560]
• Literatura piękna
 [1849509]

  więcej...
• Turystyka
 [71097]
• Informatyka
 [151150]
• Komiksy
 [35848]
• Encyklopedie
 [23178]
• Dziecięca
 [617388]
• Hobby
 [139064]
• AudioBooki
 [1657]
• Literatura faktu
 [228597]
• Muzyka CD
 [383]
• Słowniki
 [2855]
• Inne
 [445295]
• Kalendarze
 [1464]
• Podręczniki
 [167547]
• Poradniki
 [480102]
• Religia
 [510749]
• Czasopisma
 [516]
• Sport
 [61293]
• Sztuka
 [243352]
• CD, DVD, Video
 [3414]
• Technologie
 [219456]
• Zdrowie
 [101002]
• Książkowe Klimaty
 [124]
• Zabawki
 [2311]
• Puzzle, gry
 [3459]
• Literatura w języku ukraińskim
 [254]
• Art. papiernicze i szkolne
 [8079]
Kategorie szczegółowe BISAC

Essentials of Entrepreneurship: Changing the World, One Idea at a Time

ISBN-13: 9781788115889 / Angielski / Twarda / 2018 / 384 str.

Robert A. Baron;Keith M. Hmieleski
Essentials of Entrepreneurship: Changing the World, One Idea at a Time Robert A. Baron Keith M. Hmieleski  9781788115889 Edward Elgar Publishing Ltd - książkaWidoczna okładka, to zdjęcie poglądowe, a rzeczywista szata graficzna może różnić się od prezentowanej.

Essentials of Entrepreneurship: Changing the World, One Idea at a Time

ISBN-13: 9781788115889 / Angielski / Twarda / 2018 / 384 str.

Robert A. Baron;Keith M. Hmieleski
cena 639,19
(netto: 608,75 VAT:  5%)

Najniższa cena z 30 dni: 615,09
Termin realizacji zamówienia:
ok. 30 dni roboczych
Dostawa w 2026 r.

Darmowa dostawa!
inne wydania

Essentials of Entrepreneurship examines all phases of the entrepreneurial process: generating ideas for something new and better than what currently exists, determining whether these ideas suggest viable business opportunities, identifying and obtaining the financial and human resources required, securing intellectual property protection, launching the new venture, developing strategies for gaining and maintaining competitive advantage, and building a customer base. In discussing these and other topics, the text draws on research findings that help identify variables that play a role in entrepreneurs' effective performance of these tasks, and so-ultimately-in their success. New to the second edition: * Two brand new chapters, addressing the issues facing the next generation of entrepreneurs: * how to achieve long-term success through maintaining growth with sustainable business goals * the emerging trends to look out for, including the gig economy and technological advances. * New updated case studies place entrepreneurial theory into practice, identifying how others can take inspiration from them. Updated cases and examples include Pets.com; aeroponic farming; Martha Stewart Living; the amphicar and social networks. * New discussion of non-traditional forms of support such as crowd funding and social media, and their effect on the modern entrepreneur. * Updated chapter on opportunity recognition; why some people are better at it than others and the role of self-regulatory theory, including signal detection theory. * New coverage of the effects of business failure, including the role of psychological capital and how successful serial entrepreneurs learn from their failures and mistakes. * Updated coverage of the government regulation and legislation affecting new ventures. Presenting a concise and current overview of entrepreneurship and assuming no previous knowledge, this text is ideal for use in any undergraduate or MBA level entrepreneurship course, whether within a business school or any other discipline.

Kategorie:
Nauka, Ekonomia i biznes
Kategorie BISAC:
Business & Economics > Przedsiębiorczość
Wydawca:
Edward Elgar Publishing Ltd
Język:
Angielski
ISBN-13:
9781788115889
Rok wydania:
2018
Dostępne języki:
Ilość stron:
384
Waga:
0.87 kg
Wymiary:
25.2 x 17.1 x 2.45
Oprawa:
Twarda


Udostępnij

Facebook - konto krainaksiazek.pl



Opinie o Krainaksiazek.pl na Opineo.pl

Partner Mybenefit

Krainaksiazek.pl w programie rzetelna firma Krainaksiaze.pl - płatności przez paypal

Czytaj nas na:

Facebook - krainaksiazek.pl
  • książki na zamówienie
  • granty
  • książka na prezent
  • kontakt
  • pomoc
  • opinie
  • regulamin
  • polityka prywatności

Zobacz:

  • Księgarnia czeska

  • Wydawnictwo Książkowe Klimaty

1997-2025 DolnySlask.com Agencja Internetowa

© 1997-2022 krainaksiazek.pl
     
KONTAKT | REGULAMIN | POLITYKA PRYWATNOŚCI | USTAWIENIA PRYWATNOŚCI
Zobacz: Księgarnia Czeska | Wydawnictwo Książkowe Klimaty | Mapa strony | Lista autorów
KrainaKsiazek.PL - Księgarnia Internetowa
Polityka prywatnosci - link
Krainaksiazek.pl - płatnośc Przelewy24
Przechowalnia Przechowalnia