ISBN-13: 9788383880310 / Polski / broszurowa / 2025 / 64 str.
Ekscytująca interaktywna łamigłówka!Młody czytelnik wkracza do świata starej gry wideo, w którym czyhają na niego szalejące gigantyczne robale, złodziejskie gobliny i smoki. Zaczyna wciągającą rozgrywkę! Jednak jak wrócić do realu? Żeby bezpiecznie przejść do ostatniego poziomu i trafić do wyjścia, konieczne będzie odczytanie każdej wskazówki, zebranie wystarczającej ilości magicznych monet i pokonanie samego Mistrza Gry.Podczas ekscytującej zabawy młody gracz wykorzysta wszystkie swoje zdolności - spostrzegawczość, umiejętność zapamiętywania i kojarzenia faktów oraz logiczne myślenie. Dobra zabawa i dreszcz rywalizacji gwarantowane!
Ekscytująca interaktywna łamigłówka!Młody czytelnik wkracza do świata starej gry wideo, w którym czyhają na niego szalejące gigantyczne robale, złodziejskie gobliny i smoki. Zaczyna wciągającą rozgrywkę! Jednak jak wrócić do realu? Żeby bezpiecznie przejść do ostatniego poziomu i trafić do wyjścia, konieczne będzie odczytanie każdej wskazówki, zebranie wystarczającej ilości magicznych monet i pokonanie samego Mistrza Gry.Podczas ekscytującej zabawy młody gracz wykorzysta wszystkie swoje zdolności - spostrzegawczość, umiejętność zapamiętywania i kojarzenia faktów oraz logiczne myślenie. Dobra zabawa i dreszcz rywalizacji gwarantowane!