• Wyszukiwanie zaawansowane
  • Kategorie
  • Kategorie BISAC
  • Książki na zamówienie
  • Promocje
  • Granty
  • Książka na prezent
  • Opinie
  • Pomoc
  • Załóż konto
  • Zaloguj się

Erfolgreiches Markenmanagement: Vom Wert Einer Marke, Ihrer Stärkung Und Erhaltung » książka

zaloguj się | załóż konto
Logo Krainaksiazek.pl

koszyk

konto

szukaj
topmenu
Księgarnia internetowa
Szukaj
Książki na zamówienie
Promocje
Granty
Książka na prezent
Moje konto
Pomoc
 
 
Wyszukiwanie zaawansowane
Pusty koszyk
Bezpłatna dostawa dla zamówień powyżej 20 złBezpłatna dostawa dla zamówień powyżej 20 zł

Kategorie główne

• Nauka
 [2946912]
• Literatura piękna
 [1852311]

  więcej...
• Turystyka
 [71421]
• Informatyka
 [150889]
• Komiksy
 [35717]
• Encyklopedie
 [23177]
• Dziecięca
 [617324]
• Hobby
 [138808]
• AudioBooki
 [1671]
• Literatura faktu
 [228371]
• Muzyka CD
 [400]
• Słowniki
 [2841]
• Inne
 [445428]
• Kalendarze
 [1545]
• Podręczniki
 [166819]
• Poradniki
 [480180]
• Religia
 [510412]
• Czasopisma
 [525]
• Sport
 [61271]
• Sztuka
 [242929]
• CD, DVD, Video
 [3371]
• Technologie
 [219258]
• Zdrowie
 [100961]
• Książkowe Klimaty
 [124]
• Zabawki
 [2341]
• Puzzle, gry
 [3766]
• Literatura w języku ukraińskim
 [255]
• Art. papiernicze i szkolne
 [7810]
Kategorie szczegółowe BISAC

Erfolgreiches Markenmanagement: Vom Wert Einer Marke, Ihrer Stärkung Und Erhaltung

ISBN-13: 9783409188746 / Niemiecki / Miękka / 1997 / 201 str.

Mtp Alumini (Hrsg ).; Ulrich Hauser
Erfolgreiches Markenmanagement: Vom Wert Einer Marke, Ihrer Stärkung Und Erhaltung Hauser, Ulrich 9783409188746 Gabler Verlag - książkaWidoczna okładka, to zdjęcie poglądowe, a rzeczywista szata graficzna może różnić się od prezentowanej.

Erfolgreiches Markenmanagement: Vom Wert Einer Marke, Ihrer Stärkung Und Erhaltung

ISBN-13: 9783409188746 / Niemiecki / Miękka / 1997 / 201 str.

Mtp Alumini (Hrsg ).; Ulrich Hauser
cena 206,40
(netto: 196,57 VAT:  5%)

Najniższa cena z 30 dni: 198,14
Termin realizacji zamówienia:
ok. 22 dni roboczych
Dostawa w 2026 r.

Darmowa dostawa!

Die Marke stellt das wahre Kapital eines Unternehmens dar. Doch viele Marken sind bereits angeschlagen und drohen unterzugehen. Was ist es, was Marken stark macht? Wie fuhrt man Marken in einer Zeit schneller Veranderungen? Dieses Buch gibt vielfaltige Antworten.
"

Kategorie:
Nauka, Ekonomia i biznes
Kategorie BISAC:
Business & Economics > Economics - General
Drama > Shakespeare
Business & Economics > Management Science
Wydawca:
Gabler Verlag
Język:
Niemiecki
ISBN-13:
9783409188746
Rok wydania:
1997
Wydanie:
Softcover Repri
Ilość stron:
201
Waga:
0.36 kg
Oprawa:
Miękka
Wolumenów:
01

Messung des Markenwertes Wie baut man eine starke Marke auf? Markenwert und Markenwertmanagement Markenbewertung auf Basis von Konsumentenurteilen Markenwert und Extensionspotential Dachmarkenstrategien Die Lizenzierung von Marken

Ulrich Hauser, zuletzt Marketing- und Verkaufsleiter bei Alcon-Pharma Freiburg, ist selbständiger Unternehmer im Direct Marketing.

MTP Alumini ist ein Zusammenschluß ehemaliger Mitglieder der Studentenvereinigung Marketing zwischen Theorie und Praxis (MTP) e.V., die sich für den Brückenschlag von der Theorie zur Praxis einsetzen. Im Mittelpunkt ihrer Aktivitäten steht dabei das Marketing.



Udostępnij

Facebook - konto krainaksiazek.pl



Opinie o Krainaksiazek.pl na Opineo.pl

Partner Mybenefit

Krainaksiazek.pl w programie rzetelna firma Krainaksiaze.pl - płatności przez paypal

Czytaj nas na:

Facebook - krainaksiazek.pl
  • książki na zamówienie
  • granty
  • książka na prezent
  • kontakt
  • pomoc
  • opinie
  • regulamin
  • polityka prywatności

Zobacz:

  • Księgarnia czeska

  • Wydawnictwo Książkowe Klimaty

1997-2025 DolnySlask.com Agencja Internetowa

© 1997-2022 krainaksiazek.pl
     
KONTAKT | REGULAMIN | POLITYKA PRYWATNOŚCI | USTAWIENIA PRYWATNOŚCI
Zobacz: Księgarnia Czeska | Wydawnictwo Książkowe Klimaty | Mapa strony | Lista autorów
KrainaKsiazek.PL - Księgarnia Internetowa
Polityka prywatnosci - link
Krainaksiazek.pl - płatnośc Przelewy24
Przechowalnia Przechowalnia