• Wyszukiwanie zaawansowane
  • Kategorie
  • Kategorie BISAC
  • Książki na zamówienie
  • Promocje
  • Granty
  • Książka na prezent
  • Opinie
  • Pomoc
  • Załóż konto
  • Zaloguj się

Envisioning New Technologies in Teacher Practice: Moving Forward, Circling Back Using a Teacher Action Research Approach » książka

zaloguj się | załóż konto
Logo Krainaksiazek.pl

koszyk

konto

szukaj
topmenu
Księgarnia internetowa
Szukaj
Książki na zamówienie
Promocje
Granty
Książka na prezent
Moje konto
Pomoc
 
 
Wyszukiwanie zaawansowane
Pusty koszyk
Bezpłatna dostawa dla zamówień powyżej 20 złBezpłatna dostawa dla zamówień powyżej 20 zł

Kategorie główne

• Nauka
 [2949965]
• Literatura piękna
 [1857847]

  więcej...
• Turystyka
 [70818]
• Informatyka
 [151303]
• Komiksy
 [35733]
• Encyklopedie
 [23180]
• Dziecięca
 [617748]
• Hobby
 [139972]
• AudioBooki
 [1650]
• Literatura faktu
 [228361]
• Muzyka CD
 [398]
• Słowniki
 [2862]
• Inne
 [444732]
• Kalendarze
 [1620]
• Podręczniki
 [167233]
• Poradniki
 [482388]
• Religia
 [509867]
• Czasopisma
 [533]
• Sport
 [61361]
• Sztuka
 [243125]
• CD, DVD, Video
 [3451]
• Technologie
 [219309]
• Zdrowie
 [101347]
• Książkowe Klimaty
 [123]
• Zabawki
 [2362]
• Puzzle, gry
 [3791]
• Literatura w języku ukraińskim
 [253]
• Art. papiernicze i szkolne
 [7933]
Kategorie szczegółowe BISAC

Envisioning New Technologies in Teacher Practice: Moving Forward, Circling Back Using a Teacher Action Research Approach

ISBN-13: 9781433108075 / Angielski / Twarda / 2012 / 251 str.

Lankshear, Colin
Envisioning New Technologies in Teacher Practice: Moving Forward, Circling Back Using a Teacher Action Research Approach Lankshear, Colin 9781433108075 Peter Lang Publishing Inc - książkaWidoczna okładka, to zdjęcie poglądowe, a rzeczywista szata graficzna może różnić się od prezentowanej.

Envisioning New Technologies in Teacher Practice: Moving Forward, Circling Back Using a Teacher Action Research Approach

ISBN-13: 9781433108075 / Angielski / Twarda / 2012 / 251 str.

Lankshear, Colin
cena 804,85
(netto: 766,52 VAT:  5%)

Najniższa cena z 30 dni: 798,63
Termin realizacji zamówienia:
ok. 10-14 dni roboczych
Bez gwarancji dostawy przed świętami

Darmowa dostawa!

How do classroom teachers envision new technologies within their practice? In the conversation on incorporating new technologies into classrooms, teachers are often sidelined. Envisioning New Technologies in Teacher Practice looks at the complex ways in which teachers move forward to embrace change as well as how they circle back, continually revising their practices while subtly resisting change. In addition to examining how teacher identities change over time, the book also reveals how they can be changed. Co-authored by a university research team four teachers, a principal and LWL s pedagogical leader the book discusses the professional development model that emerged and foregrounds how a teacher action research component contributed to teachers and students learning."

Kategorie:
Podręczniki
Kategorie BISAC:
Education > Administration - General
Education > Educational Psychology
Education > Schools - Levels - Elementary
Wydawca:
Peter Lang Publishing Inc
Język:
Angielski
ISBN-13:
9781433108075
Rok wydania:
2012
Numer serii:
000252796
Ilość stron:
251
Oprawa:
Twarda
Wolumenów:
01
Dodatkowe informacje:
Bibliografia

Contents: Teresa Strong-Wilson: Teachers, Change and New Technologies - Teresa Strong-Wilson/Bob Thomas: Turning Points in the Professional Development. Model and Methodology - Teresa Strong-Wilson/Dawn Rouse: New Wine in Old Bottles? Remediation, Teacher as Bricoleur, and the Story of Antaeus - Teresa Strong-Wilson/Amy L. Cole: A Room of One's Own: Exploring the Relationship of Teacher Research to Integration of New Technologies - Teresa Strong-Wilson/Amy L. Cole: Conversation, Blogging and Teacher as Researcher: Building Collegiality and the Project's Social Memory - Teresa Strong-Wilson/Amy L. Cole: The Teachers' Case Studies - Teresa Strong-Wilson/Dina Tsoulos/Dawn Rouse: Sea Changes: Digital Storytelling, Turning Points, and Teacher Agency - Bob Thomas/Bonnie Mitchell/Manuela Pasinato/Kelly Ryan/Marie-Claude Tétrault/Penny Bonneville/Teresa Strong-Wilson: Postscript: Keeping the Lights On.

Teresa Strong-Wilson is Associate Professor in the Faculty of Education at McGill University, Canada; research fellow in McGill's Institute for the Public Life of Arts and Ideas (Memory and Echo, 2009-2012); and co-editor of the McGill Journal of Education. She is the author of Bringing Memory Forward: Storied Remembrance in Social Justice Education with Teachers (Lang, 2008) and co-editor of Memory and Pedagogy (Mitchell et al., 2011).



Udostępnij

Facebook - konto krainaksiazek.pl



Opinie o Krainaksiazek.pl na Opineo.pl

Partner Mybenefit

Krainaksiazek.pl w programie rzetelna firma Krainaksiaze.pl - płatności przez paypal

Czytaj nas na:

Facebook - krainaksiazek.pl
  • książki na zamówienie
  • granty
  • książka na prezent
  • kontakt
  • pomoc
  • opinie
  • regulamin
  • polityka prywatności

Zobacz:

  • Księgarnia czeska

  • Wydawnictwo Książkowe Klimaty

1997-2025 DolnySlask.com Agencja Internetowa

© 1997-2022 krainaksiazek.pl
     
KONTAKT | REGULAMIN | POLITYKA PRYWATNOŚCI | USTAWIENIA PRYWATNOŚCI
Zobacz: Księgarnia Czeska | Wydawnictwo Książkowe Klimaty | Mapa strony | Lista autorów
KrainaKsiazek.PL - Księgarnia Internetowa
Polityka prywatnosci - link
Krainaksiazek.pl - płatnośc Przelewy24
Przechowalnia Przechowalnia