• Wyszukiwanie zaawansowane
  • Kategorie
  • Kategorie BISAC
  • Książki na zamówienie
  • Promocje
  • Granty
  • Książka na prezent
  • Opinie
  • Pomoc
  • Załóż konto
  • Zaloguj się

Environmental Sustainability as a Complementary B2B Marketing Message » książka

zaloguj się | załóż konto
Logo Krainaksiazek.pl

koszyk

konto

szukaj
topmenu
Księgarnia internetowa
Szukaj
Książki na zamówienie
Promocje
Granty
Książka na prezent
Moje konto
Pomoc
 
 
Wyszukiwanie zaawansowane
Pusty koszyk
Bezpłatna dostawa dla zamówień powyżej 20 złBezpłatna dostawa dla zamówień powyżej 20 zł

Kategorie główne

• Nauka
 [2949965]
• Literatura piękna
 [1857847]

  więcej...
• Turystyka
 [70818]
• Informatyka
 [151303]
• Komiksy
 [35733]
• Encyklopedie
 [23180]
• Dziecięca
 [617748]
• Hobby
 [139972]
• AudioBooki
 [1650]
• Literatura faktu
 [228361]
• Muzyka CD
 [398]
• Słowniki
 [2862]
• Inne
 [444732]
• Kalendarze
 [1620]
• Podręczniki
 [167233]
• Poradniki
 [482388]
• Religia
 [509867]
• Czasopisma
 [533]
• Sport
 [61361]
• Sztuka
 [243125]
• CD, DVD, Video
 [3451]
• Technologie
 [219309]
• Zdrowie
 [101347]
• Książkowe Klimaty
 [123]
• Zabawki
 [2362]
• Puzzle, gry
 [3791]
• Literatura w języku ukraińskim
 [253]
• Art. papiernicze i szkolne
 [7933]
Kategorie szczegółowe BISAC

Environmental Sustainability as a Complementary B2B Marketing Message

ISBN-13: 9783639390575 / Angielski / Miękka / 2012 / 136 str.

Buchberger Michael
Environmental Sustainability as a Complementary B2B Marketing Message Buchberger Michael   9783639390575 AV Akademikerverlag - książkaWidoczna okładka, to zdjęcie poglądowe, a rzeczywista szata graficzna może różnić się od prezentowanej.

Environmental Sustainability as a Complementary B2B Marketing Message

ISBN-13: 9783639390575 / Angielski / Miękka / 2012 / 136 str.

Buchberger Michael
cena 179,12
(netto: 170,59 VAT:  5%)

Najniższa cena z 30 dni: 179,12
Termin realizacji zamówienia:
ok. 10-14 dni roboczych
Bez gwarancji dostawy przed świętami

Darmowa dostawa!

Considering the growing pollution of the natural environment, one can come to the conclusion that current business practices are not designed for guaranteeing a bright future. Therefore, in business markets - especially in the mechanical engineering industry - moving towards environmental sustainability becomes increasingly crucial for business success. This book reveals, how "environmental sustainability" can be implemented and used effectively as a complementary B2B marketing message. At the beginning of this paper, defining the concept of sustainability and green marketing laid the basis for further investigation. By means of an extensive literature review and primary research - conducted among managers of the Austrian mechanical engineering industry - the use of environmental sustainability in the marketing mix, possible benefits and challenges, and aspects, which need to be considered when implementing a green marketing strategy, could be identified. Finally, all results contributed to the creation of a guideline for marketers, concerning how to successfully integrate and use such a strategy.

Considering the growing pollution of the natural environment, one can come to the conclusion that current business practices are not designed for guaranteeing a bright future. Therefore, in business markets - especially in the mechanical engineering industry - moving towards environmental sustainability becomes increasingly crucial for business success. This book reveals, how "environmental sustainability" can be implemented and used effectively as a complementary B2B marketing message. At the beginning of this paper, defining the concept of sustainability and green marketing laid the basis for further investigation. By means of an extensive literature review and primary research - conducted among managers of the Austrian mechanical engineering industry - the use of environmental sustainability in the marketing mix, possible benefits and challenges, and aspects, which need to be considered when implementing a green marketing strategy, could be identified. Finally, all results contributed to the creation of a guideline for marketers, concerning how to successfully integrate and use such a strategy.

Kategorie:
Nauka, Ekonomia i biznes
Kategorie BISAC:
Business & Economics > Marketing - General
Wydawca:
AV Akademikerverlag
Język:
Angielski
ISBN-13:
9783639390575
Rok wydania:
2012
Ilość stron:
136
Waga:
0.21 kg
Wymiary:
22.86 x 15.24 x 0.81
Oprawa:
Miękka
Wolumenów:
01
Dodatkowe informacje:
Wydanie ilustrowane

Michael Buchberger, B.A.: born on 25 May 1990 in Linz. Studied "Global Sales Management" at the University of Applied Sciences Upper Austria, Campus Steyr. Completed a semester abroad in Hong Kong (China) and contributed successfully to various company projects. Lives in Saxen, Austria.



Udostępnij

Facebook - konto krainaksiazek.pl



Opinie o Krainaksiazek.pl na Opineo.pl

Partner Mybenefit

Krainaksiazek.pl w programie rzetelna firma Krainaksiaze.pl - płatności przez paypal

Czytaj nas na:

Facebook - krainaksiazek.pl
  • książki na zamówienie
  • granty
  • książka na prezent
  • kontakt
  • pomoc
  • opinie
  • regulamin
  • polityka prywatności

Zobacz:

  • Księgarnia czeska

  • Wydawnictwo Książkowe Klimaty

1997-2025 DolnySlask.com Agencja Internetowa

© 1997-2022 krainaksiazek.pl
     
KONTAKT | REGULAMIN | POLITYKA PRYWATNOŚCI | USTAWIENIA PRYWATNOŚCI
Zobacz: Księgarnia Czeska | Wydawnictwo Książkowe Klimaty | Mapa strony | Lista autorów
KrainaKsiazek.PL - Księgarnia Internetowa
Polityka prywatnosci - link
Krainaksiazek.pl - płatnośc Przelewy24
Przechowalnia Przechowalnia