• Wyszukiwanie zaawansowane
  • Kategorie
  • Kategorie BISAC
  • Książki na zamówienie
  • Promocje
  • Granty
  • Książka na prezent
  • Opinie
  • Pomoc
  • Załóż konto
  • Zaloguj się

Environmental Marketing : Strategies, Practice, Theory, and Research » książka

zaloguj się | załóż konto
Logo Krainaksiazek.pl

koszyk

konto

szukaj
topmenu
Księgarnia internetowa
Szukaj
Książki na zamówienie
Promocje
Granty
Książka na prezent
Moje konto
Pomoc
 
 
Wyszukiwanie zaawansowane
Pusty koszyk
Bezpłatna dostawa dla zamówień powyżej 20 złBezpłatna dostawa dla zamówień powyżej 20 zł

Kategorie główne

• Nauka
 [2950560]
• Literatura piękna
 [1849509]

  więcej...
• Turystyka
 [71097]
• Informatyka
 [151150]
• Komiksy
 [35848]
• Encyklopedie
 [23178]
• Dziecięca
 [617388]
• Hobby
 [139064]
• AudioBooki
 [1657]
• Literatura faktu
 [228597]
• Muzyka CD
 [383]
• Słowniki
 [2855]
• Inne
 [445295]
• Kalendarze
 [1464]
• Podręczniki
 [167547]
• Poradniki
 [480102]
• Religia
 [510749]
• Czasopisma
 [516]
• Sport
 [61293]
• Sztuka
 [243352]
• CD, DVD, Video
 [3414]
• Technologie
 [219456]
• Zdrowie
 [101002]
• Książkowe Klimaty
 [124]
• Zabawki
 [2311]
• Puzzle, gry
 [3459]
• Literatura w języku ukraińskim
 [254]
• Art. papiernicze i szkolne
 [8079]
Kategorie szczegółowe BISAC

Environmental Marketing : Strategies, Practice, Theory, and Research

ISBN-13: 9781560249283 / Angielski / Miękka / 1997 / 415 str.

Michael J. Polonsky; Alma T. Mintu-Wimsatt
Environmental Marketing : Strategies, Practice, Theory, and Research Michael J. Polonsky Alma T. Mintu-Wimsatt 9781560249283 Haworth Press - książkaWidoczna okładka, to zdjęcie poglądowe, a rzeczywista szata graficzna może różnić się od prezentowanej.

Environmental Marketing : Strategies, Practice, Theory, and Research

ISBN-13: 9781560249283 / Angielski / Miękka / 1997 / 415 str.

Michael J. Polonsky; Alma T. Mintu-Wimsatt
cena 340,00
(netto: 323,81 VAT:  5%)

Najniższa cena z 30 dni: 327,38
Termin realizacji zamówienia:
ok. 22 dni roboczych
Dostawa w 2026 r.

Darmowa dostawa!

Examines a range of issues that affect environmental behavior while providing materials and guidance to marketing decision makers. This title defines the potential roles of organizations, consumers, and governments and examines how these groups impact environmental factors through the marketing process.

Kategorie:
Nauka, Biologia i przyroda
Kategorie BISAC:
Science > Environmental Science (see also Chemistry - Environmental)
Business & Economics > Reklama i promocja
Wydawca:
Haworth Press
Język:
Angielski
ISBN-13:
9781560249283
Rok wydania:
1997
Wydanie:
UK
Ilość stron:
415
Waga:
0.66 kg
Wymiary:
21.74 x 14.83 x 2.79
Oprawa:
Miękka
Wolumenów:
01

Contents
Foreword

  • Preface
  • Section I: Introduction
  • Ecological Imperatives and the Role of Marketing
  • Section II: Re-Evaluating the Tenets of Marketing
  • The Eco-Marketing Orientation: An Emerging Business Philosophy
  • Environmental Marketing: Bridging the Divide Between the Consumption Culture and Environmentalism
  • Marketing's Linear-Hierarchical Underpinning and a Proposal for a Paradigm Shift in Values to Include the Environment
  • Section III: Profiling the Environmentally Conscious Consumer
  • An Examination of the Conserving Consumer: Implications for Public Policy Formation in Promoting Conservation Behavior
  • Eco-Attitudes and Eco-Behaviors in the New German States: A 1992 Perspective
  • Ecologically Concerned Consumers and Their Product Purchases
  • Implications of Understanding Basic Attitude Change Processes and Attitude Structure for Enhancing Pro-Environmental Behaviors
  • Section IV: Green-Based Product Trends
  • Green-Based Innovation: Sustainable Development in Product Management
  • Section V: What About Green Advertising
  • Cleaning Up Green Marketing Claims: A Practical Checklist
  • A Classification Schema for Environmental Advertising Claims: Implications for Marketers and Policy Makers
  • Section VI: Reverse Channel Systems
  • A Typology of Reverse Channel Systems for Post-Consumer Recyclables
  • Section VII: The Green Movement and Its Implications for Effective Marketing Strategy
  • Behaviors of Environmentally Concerned Firms: An Agenda for Effective Strategic Development
  • In Search of Market Segments for Green Products
  • Section VIII: Green Strategy and Public Policy
  • Voluntary Reaction to Green Policies Among Market-Mavens: An Application of the Parallel-Political Marketplace Conceptualization
  • Section IX: Greening Within the Context of Macro-Marketing
  • Green Marketing and Selling Brotherhood
  • Section X: An International Case Study
  • Environmental Issues in the Freight Transport Industry: A Qualitative Analysis of Key Stakeholders' Perceptions
  • Section XI: Some Conclusions
  • The Future of Environmental Marketing: Food for Thought
  • Index
  • Reference Notes Included

William Winston, Alma T Mintu-Wimsatt

Polonsky, Michael J. Michael Jay Polonsky (Ph.D) is an Alfred Deakin Pr... więcej >


Udostępnij

Facebook - konto krainaksiazek.pl



Opinie o Krainaksiazek.pl na Opineo.pl

Partner Mybenefit

Krainaksiazek.pl w programie rzetelna firma Krainaksiaze.pl - płatności przez paypal

Czytaj nas na:

Facebook - krainaksiazek.pl
  • książki na zamówienie
  • granty
  • książka na prezent
  • kontakt
  • pomoc
  • opinie
  • regulamin
  • polityka prywatności

Zobacz:

  • Księgarnia czeska

  • Wydawnictwo Książkowe Klimaty

1997-2025 DolnySlask.com Agencja Internetowa

© 1997-2022 krainaksiazek.pl
     
KONTAKT | REGULAMIN | POLITYKA PRYWATNOŚCI | USTAWIENIA PRYWATNOŚCI
Zobacz: Księgarnia Czeska | Wydawnictwo Książkowe Klimaty | Mapa strony | Lista autorów
KrainaKsiazek.PL - Księgarnia Internetowa
Polityka prywatnosci - link
Krainaksiazek.pl - płatnośc Przelewy24
Przechowalnia Przechowalnia