• Wyszukiwanie zaawansowane
  • Kategorie
  • Kategorie BISAC
  • Książki na zamówienie
  • Promocje
  • Granty
  • Książka na prezent
  • Opinie
  • Pomoc
  • Załóż konto
  • Zaloguj się

Entrepreneurship Higher Education in Europe: State of the Art and Marketing Insights to Enhance the Attraction of Foreign Students » książka

zaloguj się | załóż konto
Logo Krainaksiazek.pl

koszyk

konto

szukaj
topmenu
Księgarnia internetowa
Szukaj
Książki na zamówienie
Promocje
Granty
Książka na prezent
Moje konto
Pomoc
 
 
Wyszukiwanie zaawansowane
Pusty koszyk
Bezpłatna dostawa dla zamówień powyżej 20 złBezpłatna dostawa dla zamówień powyżej 20 zł

Kategorie główne

• Nauka
 [2946912]
• Literatura piękna
 [1852311]

  więcej...
• Turystyka
 [71421]
• Informatyka
 [150889]
• Komiksy
 [35717]
• Encyklopedie
 [23177]
• Dziecięca
 [617324]
• Hobby
 [138808]
• AudioBooki
 [1671]
• Literatura faktu
 [228371]
• Muzyka CD
 [400]
• Słowniki
 [2841]
• Inne
 [445428]
• Kalendarze
 [1545]
• Podręczniki
 [166819]
• Poradniki
 [480180]
• Religia
 [510412]
• Czasopisma
 [525]
• Sport
 [61271]
• Sztuka
 [242929]
• CD, DVD, Video
 [3371]
• Technologie
 [219258]
• Zdrowie
 [100961]
• Książkowe Klimaty
 [124]
• Zabawki
 [2341]
• Puzzle, gry
 [3766]
• Literatura w języku ukraińskim
 [255]
• Art. papiernicze i szkolne
 [7810]
Kategorie szczegółowe BISAC

Entrepreneurship Higher Education in Europe: State of the Art and Marketing Insights to Enhance the Attraction of Foreign Students

ISBN-13: 9783656311447 / Angielski / Miękka / 2012 / 146 str.

Angelo Riviezzo; Alessandro De Nisco; Maria Rosaria Napolitano
Entrepreneurship Higher Education in Europe: State of the Art and Marketing Insights to Enhance the Attraction of Foreign Students Riviezzo, Angelo 9783656311447 Grin Verlag - książkaWidoczna okładka, to zdjęcie poglądowe, a rzeczywista szata graficzna może różnić się od prezentowanej.

Entrepreneurship Higher Education in Europe: State of the Art and Marketing Insights to Enhance the Attraction of Foreign Students

ISBN-13: 9783656311447 / Angielski / Miękka / 2012 / 146 str.

Angelo Riviezzo; Alessandro De Nisco; Maria Rosaria Napolitano
cena 334,17
(netto: 318,26 VAT:  5%)

Najniższa cena z 30 dni: 334,17
Termin realizacji zamówienia:
ok. 16-18 dni roboczych
Bez gwarancji dostawy przed świętami

Darmowa dostawa!

Document from the year 2012 in the subject Business economics - Marketing, Corporate Communication, CRM, Market Research, Social Media, University of Sannio, course: Entreprenership/Marketing, language: English, abstract: Europe aspires to increase its share of the international students market, in which the number of internationally mobile students is predicted to rise to 7.2 million by 2025. Entrepreneurship, as a relative "recent" and potentially high attractive field of study, could represent a strategic subject to enhance the attractiveness of European higher education, especially towards those students coming from countries where entrepreneurship education is less developed. Starting from the above considerations, this book aims: a) to present an extensive picture of entrepreneurship higher education in Europe; b) to analyze perceptions and intentions of potential target groups (i.e. foreign students); c) to design a suitable marketing strategy to improve the European entrepreneurship higher education offer and its share in the international students market, as a result of the previous analyses. To this aims, two different surveys have been managed. On one side, primary data have been collected on the presence of entrepreneurship education activities - from the undergraduate to the post-graduate courses - within the universities of all the 27 European Union member States. On the other side, the real interest in pursuing some educational activities in Europe, especially related to entrepreneurship, has been assessed among students from extra-European universities. In particular, the same questionnaire has been submitted to a sample of students at higher education level in India, Singapore, China, Russia, Argentina, Brazil and Turkey. Finally, as a result of the two surveys, a strategic marketing framework has been developed through the definition of products and segments (i.e. "product portfolio" of the European education offer and "emerging segments" in

Kategorie:
Nauka, Ekonomia i biznes
Kategorie BISAC:
Business & Economics > Marketing - General
Business & Economics > Sales & Selling - General
Wydawca:
Grin Verlag
Język:
Angielski
ISBN-13:
9783656311447
Rok wydania:
2012
Ilość stron:
146
Waga:
0.20 kg
Wymiary:
21.01 x 14.81 x 0.86
Oprawa:
Miękka
Wolumenów:
01


Udostępnij

Facebook - konto krainaksiazek.pl



Opinie o Krainaksiazek.pl na Opineo.pl

Partner Mybenefit

Krainaksiazek.pl w programie rzetelna firma Krainaksiaze.pl - płatności przez paypal

Czytaj nas na:

Facebook - krainaksiazek.pl
  • książki na zamówienie
  • granty
  • książka na prezent
  • kontakt
  • pomoc
  • opinie
  • regulamin
  • polityka prywatności

Zobacz:

  • Księgarnia czeska

  • Wydawnictwo Książkowe Klimaty

1997-2025 DolnySlask.com Agencja Internetowa

© 1997-2022 krainaksiazek.pl
     
KONTAKT | REGULAMIN | POLITYKA PRYWATNOŚCI | USTAWIENIA PRYWATNOŚCI
Zobacz: Księgarnia Czeska | Wydawnictwo Książkowe Klimaty | Mapa strony | Lista autorów
KrainaKsiazek.PL - Księgarnia Internetowa
Polityka prywatnosci - link
Krainaksiazek.pl - płatnośc Przelewy24
Przechowalnia Przechowalnia