• Wyszukiwanie zaawansowane
  • Kategorie
  • Kategorie BISAC
  • Książki na zamówienie
  • Promocje
  • Granty
  • Książka na prezent
  • Opinie
  • Pomoc
  • Załóż konto
  • Zaloguj się

Entertainment Public Relations; Communicating with Audiences » książka

zaloguj się | załóż konto
Logo Krainaksiazek.pl

koszyk

konto

szukaj
topmenu
Księgarnia internetowa
Szukaj
Książki na zamówienie
Promocje
Granty
Książka na prezent
Moje konto
Pomoc
 
 
Wyszukiwanie zaawansowane
Pusty koszyk
Bezpłatna dostawa dla zamówień powyżej 20 złBezpłatna dostawa dla zamówień powyżej 20 zł

Kategorie główne

• Nauka
 [2946912]
• Literatura piękna
 [1852311]

  więcej...
• Turystyka
 [71421]
• Informatyka
 [150889]
• Komiksy
 [35717]
• Encyklopedie
 [23177]
• Dziecięca
 [617324]
• Hobby
 [138808]
• AudioBooki
 [1671]
• Literatura faktu
 [228371]
• Muzyka CD
 [400]
• Słowniki
 [2841]
• Inne
 [445428]
• Kalendarze
 [1545]
• Podręczniki
 [166819]
• Poradniki
 [480180]
• Religia
 [510412]
• Czasopisma
 [525]
• Sport
 [61271]
• Sztuka
 [242929]
• CD, DVD, Video
 [3371]
• Technologie
 [219258]
• Zdrowie
 [100961]
• Książkowe Klimaty
 [124]
• Zabawki
 [2341]
• Puzzle, gry
 [3766]
• Literatura w języku ukraińskim
 [255]
• Art. papiernicze i szkolne
 [7810]
Kategorie szczegółowe BISAC

Entertainment Public Relations; Communicating with Audiences

ISBN-13: 9781433130540 / Angielski / Miękka / 2016 / 316 str.

Carol Ames
Entertainment Public Relations; Communicating with Audiences Ames, Carol 9781433130540 Peter Lang Inc., International Academic Publi - książkaWidoczna okładka, to zdjęcie poglądowe, a rzeczywista szata graficzna może różnić się od prezentowanej.

Entertainment Public Relations; Communicating with Audiences

ISBN-13: 9781433130540 / Angielski / Miękka / 2016 / 316 str.

Carol Ames
cena 305,11
(netto: 290,58 VAT:  5%)

Najniższa cena z 30 dni: 303,46
Termin realizacji zamówienia:
ok. 10-14 dni roboczych
Bez gwarancji dostawy przed świętami

Darmowa dostawa!

Every show needs an audience. How do we find them? How do we reach them? How do we motivate them to buy tickets? This informative book provides an essential look at the public relations strategies, tactics, and tools that have put Hollywood entertainment at the center of global popular culture. It uniquely focuses on the public relations cycle in each segment of the entertainment industry. PR cycles connect strategy to benchmarks in product development, production, and distribution, as well as to seasons and industry events. Chapters focus on the basics and challenges of successful public relations for: blockbuster movies; independent films; network, syndicated, and streaming television; personal publicity and celebrity representation; award events; music; video games; sports; and tourism. Also discussed are charity tie-ins, public service campaigns, and corporate public relations, as well as the use of digital and social media for two-way conversations with
audiences. Sidebars give examples and instructions for writing effective entertainment media releases, media alerts, press statements, pitches, PSAs, social media postings, and campaign proposals. Other sidebars analyze the ways industry organizations use events such as the Academy Awards and the Super Bowl to build public awareness and place their industries at the center of popular culture. This book is a valuable resource for those who already know the basic strategies, tactics, and tools of PR and for those who want to learn them in the context of the rapidly changing field of entertainment and tourism marketing.

Kategorie:
Nauka
Kategorie BISAC:
Business & Economics > Public Relations
Business & Economics > Marketing - General
Computers > Computer Science
Wydawca:
Peter Lang Inc., International Academic Publi
Język:
Angielski
ISBN-13:
9781433130540
Rok wydania:
2016
Ilość stron:
316
Waga:
0.47 kg
Wymiary:
22.61 x 15.24 x 2.29
Oprawa:
Miękka
Wolumenów:
01
Dodatkowe informacje:
Bibliografia

Acknowledgments - Introduction to Entertainment Public Relations Jobs - PR Plans, Audience Segmentation, and Storytelling with Media Releases - Public Relations Ethics and Uncontrolled vs. Controlled PR - Hollywood Red-Carpet Events-How the World Knows the Business - The Network Television Public Relations Cycle - PR Cycles for Syndicated Shows, Cable Channels, and Streaming Services, Plus the Celebrity PR - The Blockbuster Motion Picture Public Relations Cycle - The Independent Film PR Cycle and the Film Festival Circuit - Sports PR Cycles, Celebrity Endorsements, and PSAs - The Music PR Cycle: Singles, the Album, Awards Shows, the Tour, and Festivals - The Video Game PR Cycle: Mobilizing Fan Communities - Tourism, Attractions, Travel, and Hospitality: Seasonal PR Cycles - References - Index

Carol Ames (Ph.D., SUNY Buffalo) is Associate Professor of Communications at California State University, Fullerton. After working for more than 20 years in entertainment corporate communications and publicity, she now teaches graduate and undergraduate courses in public relations, entertainment, audience studies, and communications projects. She is the co-author of The Public Relations Writer's Handbook: The Digital Age (2007).



Udostępnij

Facebook - konto krainaksiazek.pl



Opinie o Krainaksiazek.pl na Opineo.pl

Partner Mybenefit

Krainaksiazek.pl w programie rzetelna firma Krainaksiaze.pl - płatności przez paypal

Czytaj nas na:

Facebook - krainaksiazek.pl
  • książki na zamówienie
  • granty
  • książka na prezent
  • kontakt
  • pomoc
  • opinie
  • regulamin
  • polityka prywatności

Zobacz:

  • Księgarnia czeska

  • Wydawnictwo Książkowe Klimaty

1997-2025 DolnySlask.com Agencja Internetowa

© 1997-2022 krainaksiazek.pl
     
KONTAKT | REGULAMIN | POLITYKA PRYWATNOŚCI | USTAWIENIA PRYWATNOŚCI
Zobacz: Księgarnia Czeska | Wydawnictwo Książkowe Klimaty | Mapa strony | Lista autorów
KrainaKsiazek.PL - Księgarnia Internetowa
Polityka prywatnosci - link
Krainaksiazek.pl - płatnośc Przelewy24
Przechowalnia Przechowalnia