• Wyszukiwanie zaawansowane
  • Kategorie
  • Kategorie BISAC
  • Książki na zamówienie
  • Promocje
  • Granty
  • Książka na prezent
  • Opinie
  • Pomoc
  • Załóż konto
  • Zaloguj się

English-Medium Instruction in Chinese Universities: Perspectives, Discourse and Evaluation » książka

zaloguj się | załóż konto
Logo Krainaksiazek.pl

koszyk

konto

szukaj
topmenu
Księgarnia internetowa
Szukaj
Książki na zamówienie
Promocje
Granty
Książka na prezent
Moje konto
Pomoc
 
 
Wyszukiwanie zaawansowane
Pusty koszyk
Bezpłatna dostawa dla zamówień powyżej 20 złBezpłatna dostawa dla zamówień powyżej 20 zł

Kategorie główne

• Nauka
 [2950560]
• Literatura piękna
 [1849509]

  więcej...
• Turystyka
 [71097]
• Informatyka
 [151150]
• Komiksy
 [35848]
• Encyklopedie
 [23178]
• Dziecięca
 [617388]
• Hobby
 [139064]
• AudioBooki
 [1657]
• Literatura faktu
 [228597]
• Muzyka CD
 [383]
• Słowniki
 [2855]
• Inne
 [445295]
• Kalendarze
 [1464]
• Podręczniki
 [167547]
• Poradniki
 [480102]
• Religia
 [510749]
• Czasopisma
 [516]
• Sport
 [61293]
• Sztuka
 [243352]
• CD, DVD, Video
 [3414]
• Technologie
 [219456]
• Zdrowie
 [101002]
• Książkowe Klimaty
 [124]
• Zabawki
 [2311]
• Puzzle, gry
 [3459]
• Literatura w języku ukraińskim
 [254]
• Art. papiernicze i szkolne
 [8079]
Kategorie szczegółowe BISAC

English-Medium Instruction in Chinese Universities: Perspectives, Discourse and Evaluation

ISBN-13: 9781138668454 / Angielski / Twarda / 2017 / 218 str.

L. Quentin Dixon; Jing Zhao
English-Medium Instruction in Chinese Universities: Perspectives, Discourse and Evaluation L. Quentin Dixon Jing Zhao 9781138668454 Routledge - książkaWidoczna okładka, to zdjęcie poglądowe, a rzeczywista szata graficzna może różnić się od prezentowanej.

English-Medium Instruction in Chinese Universities: Perspectives, Discourse and Evaluation

ISBN-13: 9781138668454 / Angielski / Twarda / 2017 / 218 str.

L. Quentin Dixon; Jing Zhao
cena 704,38
(netto: 670,84 VAT:  5%)

Najniższa cena z 30 dni: 654,86
Termin realizacji zamówienia:
ok. 22 dni roboczych
Dostawa w 2026 r.

Darmowa dostawa!
inne wydania

This edited book is about the rationale, practice and classroom implementation of English-medium instruction courses in Chinese universities. It specifically focuses on classroom discourse analysis across different disciplines and settings. The main themes of this book are: describing the state educational policies toward English-medium instruction at the tertiary level; distinguishing English-medium instruction from mainstream foreign language learning; analyzing curricula and discourse at the classroom level and evaluating the learning effectiveness of these courses. This book covers the widespread implementation of English-medium courses in China across different disciplines, and it provides a window for researchers and practitioners from other parts of the world to see the curriculum design, lesson planning, discourse features and teacher-student interaction in English-medium classrooms in China. Contributors to this volume consists of a panel of highly respected researchers in the fields of bilingual education, English-medium instruction, classroom discourse analysis and language program evaluation. Chapters include,

  1. Balance of Content and Language in English-Medium Instruction Classrooms
  2. English-Medium Instruction in a Math Classroom: An Observation Study of Classroom Discourse
  3. Asking and answering questions in EMI classrooms: What is the Cognitive and Syntactic Complexity Level?

Kategorie:
Nauka, Pedagogika i oświata
Kategorie BISAC:
Education > General
Language Arts & Disciplines > General
Wydawca:
Routledge
Seria wydawnicza:
Routledge Critical Studies in Asian Education
Język:
Angielski
ISBN-13:
9781138668454
Rok wydania:
2017
Numer serii:
000455033
Ilość stron:
218
Oprawa:
Twarda
Wolumenów:
01
Dodatkowe informacje:
Bibliografia
Wydanie ilustrowane

"Examining English-medium instruction in Chinese higher education from multiple perspectives and via a variety of research methodologies, this valuable collection of new studies presents a rich analysis of policy initiatives, classroom happenings, and stakeholders’ perceptions. It is an informative read for educational policymakers, practitioners, researchers, and graduate students who are interested in language-in-education policies and practices in China." -- Guangwei Hu, Nanyang Technological University, Singapore



Udostępnij

Facebook - konto krainaksiazek.pl



Opinie o Krainaksiazek.pl na Opineo.pl

Partner Mybenefit

Krainaksiazek.pl w programie rzetelna firma Krainaksiaze.pl - płatności przez paypal

Czytaj nas na:

Facebook - krainaksiazek.pl
  • książki na zamówienie
  • granty
  • książka na prezent
  • kontakt
  • pomoc
  • opinie
  • regulamin
  • polityka prywatności

Zobacz:

  • Księgarnia czeska

  • Wydawnictwo Książkowe Klimaty

1997-2025 DolnySlask.com Agencja Internetowa

© 1997-2022 krainaksiazek.pl
     
KONTAKT | REGULAMIN | POLITYKA PRYWATNOŚCI | USTAWIENIA PRYWATNOŚCI
Zobacz: Księgarnia Czeska | Wydawnictwo Książkowe Klimaty | Mapa strony | Lista autorów
KrainaKsiazek.PL - Księgarnia Internetowa
Polityka prywatnosci - link
Krainaksiazek.pl - płatnośc Przelewy24
Przechowalnia Przechowalnia