• Wyszukiwanie zaawansowane
  • Kategorie
  • Kategorie BISAC
  • Książki na zamówienie
  • Promocje
  • Granty
  • Książka na prezent
  • Opinie
  • Pomoc
  • Załóż konto
  • Zaloguj się

English Language Learners and the New Standards: Developing Language, Content Knowledge, and Analytical Practices in the Classroom » książka

zaloguj się | załóż konto
Logo Krainaksiazek.pl

koszyk

konto

szukaj
topmenu
Księgarnia internetowa
Szukaj
Książki na zamówienie
Promocje
Granty
Książka na prezent
Moje konto
Pomoc
 
 
Wyszukiwanie zaawansowane
Pusty koszyk
Bezpłatna dostawa dla zamówień powyżej 20 złBezpłatna dostawa dla zamówień powyżej 20 zł

Kategorie główne

• Nauka
 [2946912]
• Literatura piękna
 [1852311]

  więcej...
• Turystyka
 [71421]
• Informatyka
 [150889]
• Komiksy
 [35717]
• Encyklopedie
 [23177]
• Dziecięca
 [617324]
• Hobby
 [138808]
• AudioBooki
 [1671]
• Literatura faktu
 [228371]
• Muzyka CD
 [400]
• Słowniki
 [2841]
• Inne
 [445428]
• Kalendarze
 [1545]
• Podręczniki
 [166819]
• Poradniki
 [480180]
• Religia
 [510412]
• Czasopisma
 [525]
• Sport
 [61271]
• Sztuka
 [242929]
• CD, DVD, Video
 [3371]
• Technologie
 [219258]
• Zdrowie
 [100961]
• Książkowe Klimaty
 [124]
• Zabawki
 [2341]
• Puzzle, gry
 [3766]
• Literatura w języku ukraińskim
 [255]
• Art. papiernicze i szkolne
 [7810]
Kategorie szczegółowe BISAC

English Language Learners and the New Standards: Developing Language, Content Knowledge, and Analytical Practices in the Classroom

ISBN-13: 9781612508016 / Angielski / Miękka / 2015 / 224 str.

Margaret Heritage
English Language Learners and the New Standards: Developing Language, Content Knowledge, and Analytical Practices in the Classroom Margaret Heritage 9781612508016 Harvard Education Press - książkaWidoczna okładka, to zdjęcie poglądowe, a rzeczywista szata graficzna może różnić się od prezentowanej.

English Language Learners and the New Standards: Developing Language, Content Knowledge, and Analytical Practices in the Classroom

ISBN-13: 9781612508016 / Angielski / Miękka / 2015 / 224 str.

Margaret Heritage
cena 130,58
(netto: 124,36 VAT:  5%)

Najniższa cena z 30 dni: 125,48
Termin realizacji zamówienia:
ok. 30 dni roboczych
Bez gwarancji dostawy przed świętami

Darmowa dostawa!
inne wydania

InEnglish Language Learners and the New Standards, three leading scholars present a clear vision and practical suggestions for helping teachers engage ELL students in simultaneously learning subject-area content, analytical practices, and language. This process requires three important shifts in our perspective on language and language learning from an individual activity to a socially engaged activity; from a linear process aimed at correctness and fluency, to a developmental process, focused on comprehension and communication; and from a separate area of instruction to an approach that embeds language development in subject-area activities.

InEnglish Language Learners and the New Standards, the authors:

  • Clarify the skills and knowledge teachers need to integrate content knowledge and language development
  • Show how teachers can integrate formative assessment in ongoing teaching and learning
  • Discuss key leverage points and stress points in using interim and summative assessments with ELLs
  • Provide classroom vignettes illustrating key practices
Finally, the authors explain the theories and research that underlie their vision and examine the role of policy in shaping pedagogy and assessment for ELL students."

Kategorie:
Inne
Kategorie BISAC:
Education > Multicultural Education
Education > Bilingual Education
Education > Teaching - General
Wydawca:
Harvard Education Press
Język:
Angielski
ISBN-13:
9781612508016
Rok wydania:
2015
Ilość stron:
224
Waga:
0.30 kg
Wymiary:
22.61 x 14.99 x 1.52
Oprawa:
Miękka
Wolumenów:
01
Dodatkowe informacje:
Bibliografia
Wydanie ilustrowane

CONTENTS

Foreword ix
Kenji Hakuta

CHAPTER 1
ELLs and the New Standards 1 
Meeting the Goals of College and Career Readiness

CHAPTER 2
Changing Times, Changing Teacher Expertise 23 
Pedagogical Shifts That Support Ambitious Learning for ELLs

CHAPTER 3
From Theory to Practice 53 
Examining Assumptions About Language Acquisition, Learners, Learning, and Teaching

CHAPTER 4
The Role of Formative Assessment 87 
Putting Content, Analytical Practices, and Language Together

CHAPTER 5
The Role of Summative Assessment 109 
Key Leverage Points and Stress Points in Assessing ELLs

CHAPTER 6
The Role of Policy 133 
Fostering a Learning Culture for ELLs and Their Teachers

Notes 151
Acknowledgments 171 
About the Authors 173
Index 175


Heritage, Margaret Margaret Heritage is a senior scientist at WestEd ... więcej >


Udostępnij

Facebook - konto krainaksiazek.pl



Opinie o Krainaksiazek.pl na Opineo.pl

Partner Mybenefit

Krainaksiazek.pl w programie rzetelna firma Krainaksiaze.pl - płatności przez paypal

Czytaj nas na:

Facebook - krainaksiazek.pl
  • książki na zamówienie
  • granty
  • książka na prezent
  • kontakt
  • pomoc
  • opinie
  • regulamin
  • polityka prywatności

Zobacz:

  • Księgarnia czeska

  • Wydawnictwo Książkowe Klimaty

1997-2025 DolnySlask.com Agencja Internetowa

© 1997-2022 krainaksiazek.pl
     
KONTAKT | REGULAMIN | POLITYKA PRYWATNOŚCI | USTAWIENIA PRYWATNOŚCI
Zobacz: Księgarnia Czeska | Wydawnictwo Książkowe Klimaty | Mapa strony | Lista autorów
KrainaKsiazek.PL - Księgarnia Internetowa
Polityka prywatnosci - link
Krainaksiazek.pl - płatnośc Przelewy24
Przechowalnia Przechowalnia