• Wyszukiwanie zaawansowane
  • Kategorie
  • Kategorie BISAC
  • Książki na zamówienie
  • Promocje
  • Granty
  • Książka na prezent
  • Opinie
  • Pomoc
  • Załóż konto
  • Zaloguj się

Encyclopedic Dictionary of Marketing » książka

zaloguj się | załóż konto
Logo Krainaksiazek.pl

koszyk

konto

szukaj
topmenu
Księgarnia internetowa
Szukaj
Książki na zamówienie
Promocje
Granty
Książka na prezent
Moje konto
Pomoc
 
 
Wyszukiwanie zaawansowane
Pusty koszyk
Bezpłatna dostawa dla zamówień powyżej 20 złBezpłatna dostawa dla zamówień powyżej 20 zł

Kategorie główne

• Nauka
 [2946912]
• Literatura piękna
 [1852311]

  więcej...
• Turystyka
 [71421]
• Informatyka
 [150889]
• Komiksy
 [35717]
• Encyklopedie
 [23177]
• Dziecięca
 [617324]
• Hobby
 [138808]
• AudioBooki
 [1671]
• Literatura faktu
 [228371]
• Muzyka CD
 [400]
• Słowniki
 [2841]
• Inne
 [445428]
• Kalendarze
 [1545]
• Podręczniki
 [166819]
• Poradniki
 [480180]
• Religia
 [510412]
• Czasopisma
 [525]
• Sport
 [61271]
• Sztuka
 [242929]
• CD, DVD, Video
 [3371]
• Technologie
 [219258]
• Zdrowie
 [100961]
• Książkowe Klimaty
 [124]
• Zabawki
 [2341]
• Puzzle, gry
 [3766]
• Literatura w języku ukraińskim
 [255]
• Art. papiernicze i szkolne
 [7810]
Kategorie szczegółowe BISAC

Encyclopedic Dictionary of Marketing

ISBN-13: 9780631214854 / Angielski / Miękka / 1999 / 284 str.

Barbara R. Lewis; Dale Littler; Barbara R. Lewis
Encyclopedic Dictionary of Marketing Lewis, Barbara R. 9780631214854 Blackwell Publishers - książkaWidoczna okładka, to zdjęcie poglądowe, a rzeczywista szata graficzna może różnić się od prezentowanej.

Encyclopedic Dictionary of Marketing

ISBN-13: 9780631214854 / Angielski / Miękka / 1999 / 284 str.

Barbara R. Lewis; Dale Littler; Barbara R. Lewis
cena 168,35
(netto: 160,33 VAT:  5%)

Najniższa cena z 30 dni: 167,65
Termin realizacji zamówienia:
ok. 30 dni roboczych
Bez gwarancji dostawy przed świętami

Darmowa dostawa!

The Dictionary has been carefully designed to give both the expert and the newcomer overviews and succinct presentations of the most important traditional and contemporary issues in marketing.

Kategorie:
Nauka, Ekonomia i biznes
Kategorie BISAC:
Business & Economics > Marketing - General
Business & Economics > Reference - General
Business & Economics > Reklama i promocja
Wydawca:
Blackwell Publishers
Język:
Angielski
ISBN-13:
9780631214854
Rok wydania:
1999
Ilość stron:
284
Waga:
0.51 kg
Wymiary:
24.54 x 17.2 x 1.68
Oprawa:
Miękka
Wolumenów:
01

Preface.

List of Contributors.

Dictionary Entries A–Z.

Index.

Barbara R. Lewis is Senior Lecturer in Marketing at the Manchester School of Management, UMIST. She has published widely on marketing issues in the services sector, and her present research activities relate to customer care and service quality, and consumer behavior in the services sector.

Dale Littler is Professor of Marketing at the Manchester School of Management, UMIST. He has published extensively on various aspects of strategic marketing and new product development and his current research is focused on customer behavior towards innovative products and services.

The Blackwell Encyclopedic Dictionary of Marketing provides clear, concise, up to the minute, and highly informative definitions and explanations of the key concepts covering the whole of the fast–changing field of contemporary marketing. Bringing together specially commissioned and carefully edited entries, this will become the standard reference for students, researchers, academics, and practitioners.

The Dictionary has been carefully designed to give both the expert and the newcomer overviews and succinct presentations of the most important traditional and contemporary issues in marketing. With entries ranging from extended explorations of major topics to short definitions of key terms, this major reference work gives the user:

  • Authoritative and comprehensive coverage of the whole field including the marketing environment, marketing management, consumer behaviour, segmentation, organizational marketing, pricing, communications, retailing and distribution, product management, market research and international marketing.
  • A full index and cross–references for detailed research, as well as relevant bibliographical citations for further study.
  • Definitive entries covering the very latest developments in marketing.

This dictionary is part of The Blackwell Encyclopedia of Management, which contains ten further volumes covering each of the key areas of management science, developed under the editorship of Professor Cary L. Cooper from the Manchester School of Management and Professor Chris Argylis of Harvard Business School.

Lewis, Barbara R. Lewis is Senior Lecturer in Marketing at the Manch... więcej >
Littler, Dale Barbara R. Lewis is Senior Lecturer in Marketing a... więcej >


Udostępnij

Facebook - konto krainaksiazek.pl



Opinie o Krainaksiazek.pl na Opineo.pl

Partner Mybenefit

Krainaksiazek.pl w programie rzetelna firma Krainaksiaze.pl - płatności przez paypal

Czytaj nas na:

Facebook - krainaksiazek.pl
  • książki na zamówienie
  • granty
  • książka na prezent
  • kontakt
  • pomoc
  • opinie
  • regulamin
  • polityka prywatności

Zobacz:

  • Księgarnia czeska

  • Wydawnictwo Książkowe Klimaty

1997-2025 DolnySlask.com Agencja Internetowa

© 1997-2022 krainaksiazek.pl
     
KONTAKT | REGULAMIN | POLITYKA PRYWATNOŚCI | USTAWIENIA PRYWATNOŚCI
Zobacz: Księgarnia Czeska | Wydawnictwo Książkowe Klimaty | Mapa strony | Lista autorów
KrainaKsiazek.PL - Księgarnia Internetowa
Polityka prywatnosci - link
Krainaksiazek.pl - płatnośc Przelewy24
Przechowalnia Przechowalnia