• Wyszukiwanie zaawansowane
  • Kategorie
  • Kategorie BISAC
  • Książki na zamówienie
  • Promocje
  • Granty
  • Książka na prezent
  • Opinie
  • Pomoc
  • Załóż konto
  • Zaloguj się

Empowering Teachers Across Cultures- Enfoques Críticos- Perspectives Croisées: Enfoques Críticos. Perspectives Croisées » książka

zaloguj się | załóż konto
Logo Krainaksiazek.pl

koszyk

konto

szukaj
topmenu
Księgarnia internetowa
Szukaj
Książki na zamówienie
Promocje
Granty
Książka na prezent
Moje konto
Pomoc
 
 
Wyszukiwanie zaawansowane
Pusty koszyk
Bezpłatna dostawa dla zamówień powyżej 20 złBezpłatna dostawa dla zamówień powyżej 20 zł

Kategorie główne

• Nauka
 [2946912]
• Literatura piękna
 [1852311]

  więcej...
• Turystyka
 [71421]
• Informatyka
 [150889]
• Komiksy
 [35717]
• Encyklopedie
 [23177]
• Dziecięca
 [617324]
• Hobby
 [138808]
• AudioBooki
 [1671]
• Literatura faktu
 [228371]
• Muzyka CD
 [400]
• Słowniki
 [2841]
• Inne
 [445428]
• Kalendarze
 [1545]
• Podręczniki
 [166819]
• Poradniki
 [480180]
• Religia
 [510412]
• Czasopisma
 [525]
• Sport
 [61271]
• Sztuka
 [242929]
• CD, DVD, Video
 [3371]
• Technologie
 [219258]
• Zdrowie
 [100961]
• Książkowe Klimaty
 [124]
• Zabawki
 [2341]
• Puzzle, gry
 [3766]
• Literatura w języku ukraińskim
 [255]
• Art. papiernicze i szkolne
 [7810]
Kategorie szczegółowe BISAC

Empowering Teachers Across Cultures- Enfoques Críticos- Perspectives Croisées: Enfoques Críticos. Perspectives Croisées

ISBN-13: 9783631600399 / Angielski / Twarda / 2011 / 234 str.

Erfurt, Jürgen
Empowering Teachers Across Cultures- Enfoques Críticos- Perspectives Croisées: Enfoques Críticos. Perspectives Croisées Erfurt, Jürgen 9783631600399 Peter Lang GmbH - książkaWidoczna okładka, to zdjęcie poglądowe, a rzeczywista szata graficzna może różnić się od prezentowanej.

Empowering Teachers Across Cultures- Enfoques Críticos- Perspectives Croisées: Enfoques Críticos. Perspectives Croisées

ISBN-13: 9783631600399 / Angielski / Twarda / 2011 / 234 str.

Erfurt, Jürgen
cena 306,16
(netto: 291,58 VAT:  5%)

Najniższa cena z 30 dni: 305,22
Termin realizacji zamówienia:
ok. 10-14 dni roboczych
Dostawa w 2026 r.

Darmowa dostawa!

This book explores how researchers in different parts of the world deal with the notion of cultural diversity in teacher education programmes. In each of the nine countries presented in this volume (USA, Scotland, Japan, Finland, Colombia, France, New Zealand, Canada, and Mexico) the discussion centres on how individual teachers can be empowered to become professionals who make a difference. Whether teachers are working in bilingual programmes or not, the questions are similar: how they can be supported in their negotiation at the classroom level of language contact and cultural difference, and in their understanding of the interface between top-down policies, language ideologies and changing practices in the face of multilingualism.
Este libro explora la manera como investigadores en distintas partes del mundo se refieren a la nocion de diversidad cultural en los programas de formacion de profesores. En cada uno de los nueve paises referidos en este volumen (Estados Unidos, Escocia, Japon, Finlandia, Colombia, Francia, Nueva Zelandia, Canada y Mexico) la discusion se centra en la manera como los profesores individualmente considerados pueden ser empoderados a fin de constituirse en verdaderos agentes de cambio. Sea que los profesores esten o no vinculados a programas bilingues, la tematica sigue siendo la misma: como brindarles apoyo en la interaccion en el salon de clase a nivel de contacto linguistic y diferencia cultural, y en la comprension entre interfaces de politicas impuestas jerarquicamente, ideologia linguistica y cambio de practicas.
Ce livre explore la facon dont, dans diverses regions du monde, les chercheurs interpretent la notion de diversite linguistique dans les programmes de formation des enseignants. Dans chacun des neufs pays representes dans ce volume (USA, Ecosse, Japon, Finlande, Colombie, France, Nouvelle-Zelande, Canada et Mexique) la discussion concerne la maniere dont les enseignants peuvent etre encourages et soutenus dans leur developpement professionnel afin qu ils puissent agir sur leur contexte educatif et s impliquer dans le changement. Que ces enseignants travaillent dans des programmes bilingues ou pas, les questions restent les memes: comment les aider a negocier les contacts de langues et les differences culturelles au sein de leur classe, comment les aider a comprendre les liens entre les politiques linguistiques educatives, les ideologies langagieres, et les nouvelles pratiques pedagogiques dans le contexte general de nos societes multilingues."

Kategorie:
Podręczniki
Kategorie BISAC:
Language Arts & Disciplines > General
Education > Adult & Continuing Education
Literary Criticism > European - French
Wydawca:
Peter Lang GmbH
Język:
Angielski
ISBN-13:
9783631600399
Rok wydania:
2011
Numer serii:
000776201
Ilość stron:
234
Oprawa:
Twarda
Wolumenów:
01
Dodatkowe informacje:
Bibliografia
MLL

Contents/Contenido/Contenu : Jim Cummins: Foreword - Anne-Marie de Mejía/Christine Hélot: Introduction: Empowering teachers across cultures. Perspectives croisées, enfoques críticos - Ofelia Garcia/Patricia Velasco: Observando, Colaborando y Describiendo: Devolviéndole el poder a los docentes bilingües - Andy Hancock: Empowering student teachers to meet the challenge of multilingual schools in Scotland - Atsuko Koïshi : Construire le plurilinguisme à l'école au Japon : Analyse d'une expérience d'éducation interculturelle dans la ville de Fujisawa - Maria Järvelä: The power of Dialogue: Intercultural education for teachers in Finland - Anne-Maria de Mejía/Silvia Valencia Giraldo: Educación de profesores bilingües en Columbia: Empoderamiento desde la base - Christine Hélot : Plurilinguisme et formation des enseignants en France : Questions de pouvoir et d'idéologies - Jannie van Hees: From Policy to Practice: Empowering Minority Language Speakers in New Zealand - Cécile Sabatier : La formation des professeurs de Français de base en Columbie Britannique : Représentations, identités et empowerment - Mario López-Gopar/Angeles Clemente: Maestros de inglés de origen indígena en México: Identidad y multilingüismo.



Udostępnij

Facebook - konto krainaksiazek.pl



Opinie o Krainaksiazek.pl na Opineo.pl

Partner Mybenefit

Krainaksiazek.pl w programie rzetelna firma Krainaksiaze.pl - płatności przez paypal

Czytaj nas na:

Facebook - krainaksiazek.pl
  • książki na zamówienie
  • granty
  • książka na prezent
  • kontakt
  • pomoc
  • opinie
  • regulamin
  • polityka prywatności

Zobacz:

  • Księgarnia czeska

  • Wydawnictwo Książkowe Klimaty

1997-2025 DolnySlask.com Agencja Internetowa

© 1997-2022 krainaksiazek.pl
     
KONTAKT | REGULAMIN | POLITYKA PRYWATNOŚCI | USTAWIENIA PRYWATNOŚCI
Zobacz: Księgarnia Czeska | Wydawnictwo Książkowe Klimaty | Mapa strony | Lista autorów
KrainaKsiazek.PL - Księgarnia Internetowa
Polityka prywatnosci - link
Krainaksiazek.pl - płatnośc Przelewy24
Przechowalnia Przechowalnia