• Wyszukiwanie zaawansowane
  • Kategorie
  • Kategorie BISAC
  • Książki na zamówienie
  • Promocje
  • Granty
  • Książka na prezent
  • Opinie
  • Pomoc
  • Załóż konto
  • Zaloguj się

Empowering Brands with Customer Integration: Classification, Benefits and Success Factors » książka

zaloguj się | załóż konto
Logo Krainaksiazek.pl

koszyk

konto

szukaj
topmenu
Księgarnia internetowa
Szukaj
Książki na zamówienie
Promocje
Granty
Książka na prezent
Moje konto
Pomoc
 
 
Wyszukiwanie zaawansowane
Pusty koszyk
Bezpłatna dostawa dla zamówień powyżej 20 złBezpłatna dostawa dla zamówień powyżej 20 zł

Kategorie główne

• Nauka
 [2946912]
• Literatura piękna
 [1852311]

  więcej...
• Turystyka
 [71421]
• Informatyka
 [150889]
• Komiksy
 [35717]
• Encyklopedie
 [23177]
• Dziecięca
 [617324]
• Hobby
 [138808]
• AudioBooki
 [1671]
• Literatura faktu
 [228371]
• Muzyka CD
 [400]
• Słowniki
 [2841]
• Inne
 [445428]
• Kalendarze
 [1545]
• Podręczniki
 [166819]
• Poradniki
 [480180]
• Religia
 [510412]
• Czasopisma
 [525]
• Sport
 [61271]
• Sztuka
 [242929]
• CD, DVD, Video
 [3371]
• Technologie
 [219258]
• Zdrowie
 [100961]
• Książkowe Klimaty
 [124]
• Zabawki
 [2341]
• Puzzle, gry
 [3766]
• Literatura w języku ukraińskim
 [255]
• Art. papiernicze i szkolne
 [7810]
Kategorie szczegółowe BISAC

Empowering Brands with Customer Integration: Classification, Benefits and Success Factors

ISBN-13: 9783658116385 / Angielski / Miękka / 2015 / 99 str.

Jorg Sesselmann
Empowering Brands with Customer Integration: Classification, Benefits and Success Factors Sesselmann, Jörg 9783658116385 Springer Gabler - książkaWidoczna okładka, to zdjęcie poglądowe, a rzeczywista szata graficzna może różnić się od prezentowanej.

Empowering Brands with Customer Integration: Classification, Benefits and Success Factors

ISBN-13: 9783658116385 / Angielski / Miękka / 2015 / 99 str.

Jorg Sesselmann
cena 201,72
(netto: 192,11 VAT:  5%)

Najniższa cena z 30 dni: 192,74
Termin realizacji zamówienia:
ok. 22 dni roboczych
Bez gwarancji dostawy przed świętami

Darmowa dostawa!

Jorg Sesselmann presents the first comprehensive guide to customer integration from a branding perspective. The author establishes a classification of the vast landscape of co-creation, co-design, co-production, interactive value creation and mass customization and evaluates benefits and success factors for brands. He provides insight into leading case studies from the fast food, apparel and toy industry as well as practical implementation checklists and guidelines. The book provides thought-provoking impulse for marketing, brand management and strategy professionals as well as for researchers, lecturers and students.

Kategorie:
Nauka, Ekonomia i biznes
Kategorie BISAC:
Business & Economics > Marketing - General
Business & Economics > Production & Operations Management
Business & Economics > Zarządzenie i techniki zarządzania
Wydawca:
Springer Gabler
Seria wydawnicza:
Bestmasters
Język:
Angielski
ISBN-13:
9783658116385
Rok wydania:
2015
Wydanie:
2016
Numer serii:
000477227
Ilość stron:
99
Waga:
1.61 kg
Wymiary:
21.0 x 14.8
Oprawa:
Miękka
Wolumenów:
01
Dodatkowe informacje:
Wydanie ilustrowane

Basic Principles of Branding and Brand Management.- Classification of Customer Integration.- Analysis of Benefits and Success Factors.- Managerial Implications.

Jörg Sesselmann, M.A., graduated in International Marketing Management at the Berlin School of Economics of Law and is working as a Brand Strategist at a German branding agency.

Jörg Sesselmann presents the first comprehensive guide to customer integration from a branding perspective. The author establishes a classification of the vast landscape of co-creation, co-design, co-production, interactive value creation and mass customization and evaluates benefits and success factors for brands. He provides insight into leading case studies from the fast food, apparel and toy industry as well as practical implementation checklists and guidelines. The book provides thought-provoking impulse for marketing, brand management and strategy professionals as well as for researchers, lecturers and students.

Contents

  • Basic Principles of Branding and Brand Management
  • Classification of Customer Integration
  • Analysis of Benefit and Success Factors
  • Managerial Implications

Target Groups

  • Teachers and students of economics with the focus on marketing and brand management
  • Executives and consultants in the field of marketing, brand management and strategy professionals 

The Author

Jörg Sesselmann, M.A., graduated in International Marketing Management at the Berlin School of Economics of Law and is working as a Brand Strategist at a German branding agency.



Udostępnij

Facebook - konto krainaksiazek.pl



Opinie o Krainaksiazek.pl na Opineo.pl

Partner Mybenefit

Krainaksiazek.pl w programie rzetelna firma Krainaksiaze.pl - płatności przez paypal

Czytaj nas na:

Facebook - krainaksiazek.pl
  • książki na zamówienie
  • granty
  • książka na prezent
  • kontakt
  • pomoc
  • opinie
  • regulamin
  • polityka prywatności

Zobacz:

  • Księgarnia czeska

  • Wydawnictwo Książkowe Klimaty

1997-2025 DolnySlask.com Agencja Internetowa

© 1997-2022 krainaksiazek.pl
     
KONTAKT | REGULAMIN | POLITYKA PRYWATNOŚCI | USTAWIENIA PRYWATNOŚCI
Zobacz: Księgarnia Czeska | Wydawnictwo Książkowe Klimaty | Mapa strony | Lista autorów
KrainaKsiazek.PL - Księgarnia Internetowa
Polityka prywatnosci - link
Krainaksiazek.pl - płatnośc Przelewy24
Przechowalnia Przechowalnia