• Wyszukiwanie zaawansowane
  • Kategorie
  • Kategorie BISAC
  • Książki na zamówienie
  • Promocje
  • Granty
  • Książka na prezent
  • Opinie
  • Pomoc
  • Załóż konto
  • Zaloguj się

Employer Branding: A holistic concept of Strategic Brand Management for attracting and retaining a company's Right Potentials - with the » książka

zaloguj się | załóż konto
Logo Krainaksiazek.pl

koszyk

konto

szukaj
topmenu
Księgarnia internetowa
Szukaj
Książki na zamówienie
Promocje
Granty
Książka na prezent
Moje konto
Pomoc
 
 
Wyszukiwanie zaawansowane
Pusty koszyk
Bezpłatna dostawa dla zamówień powyżej 20 złBezpłatna dostawa dla zamówień powyżej 20 zł

Kategorie główne

• Nauka
 [2950560]
• Literatura piękna
 [1849509]

  więcej...
• Turystyka
 [71097]
• Informatyka
 [151150]
• Komiksy
 [35848]
• Encyklopedie
 [23178]
• Dziecięca
 [617388]
• Hobby
 [139064]
• AudioBooki
 [1657]
• Literatura faktu
 [228597]
• Muzyka CD
 [383]
• Słowniki
 [2855]
• Inne
 [445295]
• Kalendarze
 [1464]
• Podręczniki
 [167547]
• Poradniki
 [480102]
• Religia
 [510749]
• Czasopisma
 [516]
• Sport
 [61293]
• Sztuka
 [243352]
• CD, DVD, Video
 [3414]
• Technologie
 [219456]
• Zdrowie
 [101002]
• Książkowe Klimaty
 [124]
• Zabawki
 [2311]
• Puzzle, gry
 [3459]
• Literatura w języku ukraińskim
 [254]
• Art. papiernicze i szkolne
 [8079]
Kategorie szczegółowe BISAC

Employer Branding: A holistic concept of Strategic Brand Management for attracting and retaining a company's Right Potentials - with the

ISBN-13: 9783838696430 / Angielski / Miękka / 2006 / 82 str.

Birger Meier
Employer Branding: A holistic concept of Strategic Brand Management for attracting and retaining a company's Right Potentials - with the Meier, Birger 9783838696430 Grin Verlag - książkaWidoczna okładka, to zdjęcie poglądowe, a rzeczywista szata graficzna może różnić się od prezentowanej.

Employer Branding: A holistic concept of Strategic Brand Management for attracting and retaining a company's Right Potentials - with the

ISBN-13: 9783838696430 / Angielski / Miękka / 2006 / 82 str.

Birger Meier
cena 813,77
(netto: 775,02 VAT:  5%)

Najniższa cena z 30 dni: 797,99
Termin realizacji zamówienia:
ok. 16-18 dni roboczych
Dostawa w 2026 r.

Darmowa dostawa!

Diploma Thesis from the year 2006 in the subject Business economics - Marketing, Corporate Communication, CRM, Market Research, Social Media, grade: 2,3, University of Paderborn (Wirtschaftswissenschaften, Wirtschaftsenglisch), language: English, abstract: Inhaltsangabe: Abstract: The information economy, the current demographical trends and other factors will produce a shortage of skilled labour. During the last decade, many labour markets had encountered a shortage of skilled labour. In fact, whole industries have had serious problems to fill vacancies. Many have forecast horror scenarios for the labour market, whereas others have created strategic concepts to cope with it. The War for Talent and the Employer of Choice concept are leftovers of this period. Employee attraction and retention will continue to be an important issue for many companies in the beginning of the 21st century. The new up-coming competition for talent draws the attention on a new concept, in order to deal with the future challenge - employer branding. Employer branding has moved center stage in the last two years. The strategic relevance of employer branding is still underestimated or unknown. Employer branding is neither a wonder cure nor a cure-all approach. This thesis and chapters provide an insight in the employer branding concept and its relevance. What does employer branding means, where does it stem from? It also contains a practical guide for developing and implementing an employer branding process, with a short case study of global chemical company. Do you remember the scenario published in McKinseys Quarterly in 1998? The War for Talent - this expression has become synonymous for the labour shortage of High Potentials. The economy was burning white-hot in the late 1990s and companies were scrambling to hire and retain the people they needed. With a boom, talent becomes scarcer because everybody is looking for talented people to fill vacancies. In the late 1990s the employ

Kategorie:
Nauka, Ekonomia i biznes
Kategorie BISAC:
Business & Economics > Marketing - General
Wydawca:
Grin Verlag
Język:
Angielski
ISBN-13:
9783838696430
Rok wydania:
2006
Ilość stron:
82
Waga:
0.12 kg
Wymiary:
21.01 x 14.81 x 0.51
Oprawa:
Miękka
Wolumenów:
01


Udostępnij

Facebook - konto krainaksiazek.pl



Opinie o Krainaksiazek.pl na Opineo.pl

Partner Mybenefit

Krainaksiazek.pl w programie rzetelna firma Krainaksiaze.pl - płatności przez paypal

Czytaj nas na:

Facebook - krainaksiazek.pl
  • książki na zamówienie
  • granty
  • książka na prezent
  • kontakt
  • pomoc
  • opinie
  • regulamin
  • polityka prywatności

Zobacz:

  • Księgarnia czeska

  • Wydawnictwo Książkowe Klimaty

1997-2025 DolnySlask.com Agencja Internetowa

© 1997-2022 krainaksiazek.pl
     
KONTAKT | REGULAMIN | POLITYKA PRYWATNOŚCI | USTAWIENIA PRYWATNOŚCI
Zobacz: Księgarnia Czeska | Wydawnictwo Książkowe Klimaty | Mapa strony | Lista autorów
KrainaKsiazek.PL - Księgarnia Internetowa
Polityka prywatnosci - link
Krainaksiazek.pl - płatnośc Przelewy24
Przechowalnia Przechowalnia