• Wyszukiwanie zaawansowane
  • Kategorie
  • Kategorie BISAC
  • Książki na zamówienie
  • Promocje
  • Granty
  • Książka na prezent
  • Opinie
  • Pomoc
  • Załóż konto
  • Zaloguj się

Emotions in Learning, Teaching, and Leadership: Asian Perspectives » książka

zaloguj się | załóż konto
Logo Krainaksiazek.pl

koszyk

konto

szukaj
topmenu
Księgarnia internetowa
Szukaj
Książki na zamówienie
Promocje
Granty
Książka na prezent
Moje konto
Pomoc
 
 
Wyszukiwanie zaawansowane
Pusty koszyk
Bezpłatna dostawa dla zamówień powyżej 20 złBezpłatna dostawa dla zamówień powyżej 20 zł

Kategorie główne

• Nauka
 [2949965]
• Literatura piękna
 [1857847]

  więcej...
• Turystyka
 [70818]
• Informatyka
 [151303]
• Komiksy
 [35733]
• Encyklopedie
 [23180]
• Dziecięca
 [617748]
• Hobby
 [139972]
• AudioBooki
 [1650]
• Literatura faktu
 [228361]
• Muzyka CD
 [398]
• Słowniki
 [2862]
• Inne
 [444732]
• Kalendarze
 [1620]
• Podręczniki
 [167233]
• Poradniki
 [482388]
• Religia
 [509867]
• Czasopisma
 [533]
• Sport
 [61361]
• Sztuka
 [243125]
• CD, DVD, Video
 [3451]
• Technologie
 [219309]
• Zdrowie
 [101347]
• Książkowe Klimaty
 [123]
• Zabawki
 [2362]
• Puzzle, gry
 [3791]
• Literatura w języku ukraińskim
 [253]
• Art. papiernicze i szkolne
 [7933]
Kategorie szczegółowe BISAC

Emotions in Learning, Teaching, and Leadership: Asian Perspectives

ISBN-13: 9780367374020 / Angielski / Twarda / 2020 / 232 str.

Junjun Chen; Ronnel King
Emotions in Learning, Teaching, and Leadership: Asian Perspectives Junjun Chen Ronnel King 9780367374020 Routledge - książkaWidoczna okładka, to zdjęcie poglądowe, a rzeczywista szata graficzna może różnić się od prezentowanej.

Emotions in Learning, Teaching, and Leadership: Asian Perspectives

ISBN-13: 9780367374020 / Angielski / Twarda / 2020 / 232 str.

Junjun Chen; Ronnel King
cena 707,28 zł
(netto: 673,60 VAT:  5%)

Najniższa cena z 30 dni: 654,86 zł
Termin realizacji zamówienia:
ok. 22 dni roboczych
Bez gwarancji dostawy przed świętami

Darmowa dostawa!
inne wydania

This edited collection explores the role of emotions across students, teachers, and school leaders. It showcases current theoretical, empirical, and review research on emotions in educational settings conducted in the Asian context.

Kategorie:
Nauka, Pedagogika i oświata
Kategorie BISAC:
Education > Educational Psychology
Education > Professional Development
Education > Teaching - General
Wydawca:
Routledge
Seria wydawnicza:
Routledge Research in Educational Psychology
Język:
Angielski
ISBN-13:
9780367374020
Rok wydania:
2020
Numer serii:
000475362
Ilość stron:
232
Waga:
0.50 kg
Wymiary:
23.88 x 15.49 x 1.78
Oprawa:
Twarda
Wolumenów:
01
Dodatkowe informacje:
Bibliografia

Part 1: Emotions In Learning 1. To Work Hard Or Not? The Conflicting Effects Of Negative Emotions On Persistence After Academic Failure In A Confucian-Heritage Cultural Context 2. Relationship Between Beliefs About Collaboration And Epistemic Emotions In Collaborative Learning: An Explorative Study Among Secondary School Students 3. It Is Better To Receive And Appreciate The Good Than To Do Good: Gratitude And Altruism As Predictors Of Positive Relationships And Well-Being In Schools 4. Differences In Academic Emotions Of Macau Chinese And Mainland Chinese University Students: Exploring The Role Of Achievement Goals 5. Academic Boredom Weakens The Relationship Between Value Appraisals And Achievement In Mathematics Part 2: Emotions In Teaching 6. A Descriptive Review Of Research Published On Teacher Emotion In Asia 1990-2019 7. Teachers’ Self-Monitoring, Environmental Appraisals And Their Professional Functioning: Insights From An Emotional Perspective 8. Joyful Teachers: How Enjoyment And Psychological Empowerment Foster Teachers’ Work Engagement 9. Using Rasch Measurement Model To Examine The Psychometric Properties Of Teacher Emotion Inventory (Tei) Among Special Education Teachers: An Exploratory Study 10. Values, Emotions, And Emotion Regulation In Special Education Teachers In Hong Kong: Influences On Life Satisfaction And Occupational Stress Part 3: Emotions In Leadership 11. Outcomes Of School Administrators' Emotions: A Review Of Empirical Evidence In The Asian Context 12. School Leadership, Followers’ Emotional Experience, And Self-Regulation: Applying The Acceptance And Commitment Therapy (Act) Approach To Educational Management 13. School Principals’ Emotional Labor Strategies: A Narrative Perspective 14. Experiences Of Teacher Leaders In Hong Kong And Shanghai: Recovery, Work Enjoyment, And Workplace Creativity

Junjun Chen is an Assistant Professor in the Department of Education Policy and Leadership, at the Education University of Hong Kong, Hong Kong SAR. Her research focuses on measuring teachers' and principals' well-being, leadership behavior and how these enhance with each other.

Ronnel B. King is an Associate Professor at the Faculty of Education, University of Macau and an Adjunct Associate Professor at The Education University of Hong Kong. His research focuses on understanding the factors that underpin motivation and well-being and developing positive psychology/education interventions to enhance these optimal states.



Udostępnij

Facebook - konto krainaksiazek.pl



Opinie o Krainaksiazek.pl na Opineo.pl

Partner Mybenefit

Krainaksiazek.pl w programie rzetelna firma Krainaksiaze.pl - płatności przez paypal

Czytaj nas na:

Facebook - krainaksiazek.pl
  • książki na zamówienie
  • granty
  • książka na prezent
  • kontakt
  • pomoc
  • opinie
  • regulamin
  • polityka prywatności

Zobacz:

  • Księgarnia czeska

  • Wydawnictwo Książkowe Klimaty

1997-2025 DolnySlask.com Agencja Internetowa

© 1997-2022 krainaksiazek.pl
     
KONTAKT | REGULAMIN | POLITYKA PRYWATNOŚCI | USTAWIENIA PRYWATNOŚCI
Zobacz: Księgarnia Czeska | Wydawnictwo Książkowe Klimaty | Mapa strony | Lista autorów
KrainaKsiazek.PL - Księgarnia Internetowa
Polityka prywatnosci - link
Krainaksiazek.pl - płatnośc Przelewy24
Przechowalnia Przechowalnia