Wyszukiwanie zaawansowane
Kategorie
Kategorie BISAC
Książki na zamówienie
Promocje
Granty
Książka na prezent
Opinie
Pomoc
Załóż konto
Zaloguj się
Emotionally Responsive Practice: A Path for Schools That Heal, Infancy-Grade 6 » książka
zaloguj się
|
załóż konto
koszyk
konto
szukaj
topmenu
Szukaj
Książki na zamówienie
Promocje
Granty
Książka na prezent
Moje konto
Pomoc
Wyszukiwanie zaawansowane
Pusty koszyk
Kategorie główne
•
Nauka
[2950560]
•
Literatura piękna
[1849509]
więcej...
•
Turystyka
[71097]
•
Informatyka
[151150]
•
Komiksy
[35848]
•
Encyklopedie
[23178]
•
Dziecięca
[617388]
•
Hobby
[139064]
•
AudioBooki
[1657]
•
Literatura faktu
[228597]
•
Muzyka CD
[383]
•
Słowniki
[2855]
•
Inne
[445295]
•
Kalendarze
[1464]
•
Podręczniki
[167547]
•
Poradniki
[480102]
•
Religia
[510749]
•
Czasopisma
[516]
•
Sport
[61293]
•
Sztuka
[243352]
•
CD, DVD, Video
[3414]
•
Technologie
[219456]
•
Zdrowie
[101002]
•
Książkowe Klimaty
[124]
•
Zabawki
[2311]
•
Puzzle, gry
[3459]
•
Literatura w języku ukraińskim
[254]
•
Art. papiernicze i szkolne
[8079]
Kategorie szczegółowe BISAC
Emotionally Responsive Practice: A Path for Schools That Heal, Infancy-Grade 6
ISBN-13
: 9780807764855 / Angielski / Twarda / 2021 / 151 str.
Lesley Koplow
Widoczna okładka, to zdjęcie poglądowe, a rzeczywista szata graficzna może różnić się od prezentowanej.
Emotionally Responsive Practice: A Path for Schools That Heal, Infancy-Grade 6
ISBN-13
: 9780807764855 / Angielski / Twarda / 2021 / 151 str.
Lesley Koplow
cena
388,63
(netto: 370,12 VAT: 5%)
Najniższa cena z 30 dni: 386,23
Termin realizacji zamówienia:
ok. 30 dni roboczych
Dostawa w 2026 r.
Darmowa dostawa!
inne wydania
do przechowalni
Parametry
Spis treści
Kategorie:
Nauka
,
Pedagogika i oświata
Kategorie BISAC:
Education
>
Schools - Levels - Elementary
Education
>
Schools - Levels - Early Childhood (Incl. Preschool & Kindergarten
Psychology
>
Emotions
Wydawca:
Teachers College Press
Język:
Angielski
ISBN-13:
9780807764855
Rok wydania:
2021
Ilość stron:
151
Oprawa:
Twarda
Wolumenów:
01
Dodatkowe informacje:
Bibliografia
Wydanie ilustrowane
Contents (Tentative)
Acknowledgments
Preface
Part I. The Smallest Circle— The Biggest Umbrella
1. The Promise of Public School: Emerging From a Checkered Past
Learning in Time: History, Politics, Education, and Child Mental Health
Supporting Social and Emotional Development in School
2. Looking Through the Lens of Development
Supporting Developmental Foundations for Group Life
The Age of Opportunity
First Things First: Essential Milestones for Healthy Development
Assessing Potential to Nurture Learning
3. Looking Through the Lens of Experience
Life Experiences and the Developing Brain
The Mask of Behavior
The Value of Life Story:: A Core Concept of Emotionally Responsive Practice
Part II. The Good Mirror and Other Tools of Emotionally Responsive Practice
4. Using Reflective Technique in School
Reflective Language as “Good Mirror”
Reflective Literacy as a “Good Mirror”
5. Inviting and Containing the Voices of Children in School
Emergent Curriculum: Literacy, Social Studies, and Art Ghost-busting” in Shared Spaces
Too Much, Not Enough, Just Right
Inviting and Containing in Work with Families
6. Feeling Safe Changes Everything: ERP as Trauma-Informed Care
Trauma Comes to School
Recognizing and Responding to Trauma’s Voice
Building Infrastructure for Trauma-Informed Care
Erasing the Gap: Redefining What Counts
Part III. Real and Pretend: Fighting for Children’s Right To Well-being
7. Freedom to Think, Feel, and Play: Developmental Foundations of Emotional Health
Freedom to Think, Freedom to Play
Once Upon a Time and the Freedom to Learn by Playing
8. Umbrellas for Teachers and Leaders
“Little Self”” Comes In
More than Words: Story, Magic, and Metaphor in Teacher Support
Access and Support for Strengthening the Inner Circle
Epilogue
Appendix
References
Index
About the Author
Koplow, Lesley
Lesley Koplow, M.S., L.C.S.W. is the Director of E...
więcej >
Udostępnij
Czytaj nas na: