• Wyszukiwanie zaawansowane
  • Kategorie
  • Kategorie BISAC
  • Książki na zamówienie
  • Promocje
  • Granty
  • Książka na prezent
  • Opinie
  • Pomoc
  • Załóż konto
  • Zaloguj się

Emotion in Games: Theory and Praxis » książka

zaloguj się | załóż konto
Logo Krainaksiazek.pl

koszyk

konto

szukaj
topmenu
Księgarnia internetowa
Szukaj
Książki na zamówienie
Promocje
Granty
Książka na prezent
Moje konto
Pomoc
 
 
Wyszukiwanie zaawansowane
Pusty koszyk
Bezpłatna dostawa dla zamówień powyżej 20 złBezpłatna dostawa dla zamówień powyżej 20 zł

Kategorie główne

• Nauka
 [2946600]
• Literatura piękna
 [1856966]

  więcej...
• Turystyka
 [72221]
• Informatyka
 [151456]
• Komiksy
 [35826]
• Encyklopedie
 [23190]
• Dziecięca
 [619653]
• Hobby
 [140543]
• AudioBooki
 [1577]
• Literatura faktu
 [228355]
• Muzyka CD
 [410]
• Słowniki
 [2874]
• Inne
 [445822]
• Kalendarze
 [1744]
• Podręczniki
 [167141]
• Poradniki
 [482898]
• Religia
 [510455]
• Czasopisma
 [526]
• Sport
 [61590]
• Sztuka
 [243598]
• CD, DVD, Video
 [3423]
• Technologie
 [219201]
• Zdrowie
 [101638]
• Książkowe Klimaty
 [124]
• Zabawki
 [2473]
• Puzzle, gry
 [3898]
• Literatura w języku ukraińskim
 [254]
• Art. papiernicze i szkolne
 [8170]
Kategorie szczegółowe BISAC

Emotion in Games: Theory and Praxis

ISBN-13: 9783319413143 / Angielski / Twarda / 2016 / 338 str.

Kostas Karpouzis; Georgios Yannakakis
Emotion in Games: Theory and Praxis Karpouzis, Kostas 9783319413143 Springer - książkaWidoczna okładka, to zdjęcie poglądowe, a rzeczywista szata graficzna może różnić się od prezentowanej.

Emotion in Games: Theory and Praxis

ISBN-13: 9783319413143 / Angielski / Twarda / 2016 / 338 str.

Kostas Karpouzis; Georgios Yannakakis
cena 605,23 zł
(netto: 576,41 VAT:  5%)

Najniższa cena z 30 dni: 578,30 zł
Termin realizacji zamówienia:
ok. 22 dni roboczych
Bez gwarancji dostawy przed świętami

Darmowa dostawa!

The core message of this book is: computer games best realise affective interaction. This book brings together contributions from specialists in affective computing, game studies, game artificial intelligence, user experience research, sensor technology, multi-modal interfaces and psychology that will advance the state-of-the-art in player experience research; affect modelling, induction, and sensing; affect-driven game adaptation and game-based learning and assessment. In 3 parts the books covers Theory, Emotion Modelling and Affect-Driven Adaptation, and Applications. This book will be of interest to researchers and scholars in the fields of game research, affective computing, human computer interaction, and artificial intelligence.

Kategorie:
Informatyka
Kategorie BISAC:
Medical > Neuroscience
Computers > User Interfaces
Education > Computers & Technology
Wydawca:
Springer
Seria wydawnicza:
Socio-Affective Computing
Język:
Angielski
ISBN-13:
9783319413143
Rok wydania:
2016
Wydanie:
2016
Numer serii:
000783298
Ilość stron:
338
Waga:
6.57 kg
Wymiary:
23.5 x 15.5
Oprawa:
Twarda
Wolumenów:
01
Dodatkowe informacje:
Wydanie ilustrowane

Foreword

Preface

Part I Theory

1.       The Aesthetic Motives of Play

2.       Affect Channel Model of Evaluation in the context of digital games

3.       Affective Involvement in Digital Games

PART II - Emotion Modelling and Affect-Driven Adaptation

4.       Multimodal sensing in affective gaming

5.       Emotion Modelling via Speech Content and Prosody – in Computer Games and Elsewhere

6.       Comparing two commercial brain computer interfaces for serious games and virtual environments

7.       Psychophysiology in Games

8.       Emotion and Attitude Modeling for Non-player Characters

9.       Emotion-driven Level Generation

10.   Emotion-Driven Narrative Generation

11.   Game Cinematography: from Camera Control to Player Emotions

12.   From Sinewaves to Physiologically-Adaptive Soundscapes: The Evolving Relationship between Sound and Emotion in Video Games

13.   Emotional Appraisal Engines for Games

Part III Applications

14.   Emotion and Body-based Games: Overview and Opportunities

15.   Posttraumatic Stress Disorder (PTSD) and the role of computer games in treatment of PTSD

16.   Understanding and Designing for Conflict Learning Through Games

17.   Games robots play: once more, with feeling

18.   Lovotics: Love and Sex with Robots

Index

The core message of this book is: computer games best realise affective interaction. This book brings together contributions from specialists in affective computing, game studies, game artificial intelligence, user experience research, sensor technology, multi-modal interfaces and psychology that will advance the state-of-the-art in player experience research; affect modelling, induction, and sensing; affect-driven game adaptation and game-based learning and assessment. In 3 parts the books covers Theory, Emotion Modelling and Affect-Driven Adaptation, and Applications.

This book will be of interest to researchers and scholars in the field of affective computing, and artificial intelligence.

 

Karpouzis, Kostas Institute of Communication and Computer Systems (I... więcej >


Udostępnij

Facebook - konto krainaksiazek.pl



Opinie o Krainaksiazek.pl na Opineo.pl

Partner Mybenefit

Krainaksiazek.pl w programie rzetelna firma Krainaksiaze.pl - płatności przez paypal

Czytaj nas na:

Facebook - krainaksiazek.pl
  • książki na zamówienie
  • granty
  • książka na prezent
  • kontakt
  • pomoc
  • opinie
  • regulamin
  • polityka prywatności

Zobacz:

  • Księgarnia czeska

  • Wydawnictwo Książkowe Klimaty

1997-2025 DolnySlask.com Agencja Internetowa

© 1997-2022 krainaksiazek.pl
     
KONTAKT | REGULAMIN | POLITYKA PRYWATNOŚCI | USTAWIENIA PRYWATNOŚCI
Zobacz: Księgarnia Czeska | Wydawnictwo Książkowe Klimaty | Mapa strony | Lista autorów
KrainaKsiazek.PL - Księgarnia Internetowa
Polityka prywatnosci - link
Krainaksiazek.pl - płatnośc Przelewy24
Przechowalnia Przechowalnia