• Wyszukiwanie zaawansowane
  • Kategorie
  • Kategorie BISAC
  • Książki na zamówienie
  • Promocje
  • Granty
  • Książka na prezent
  • Opinie
  • Pomoc
  • Załóż konto
  • Zaloguj się

Emotion and Reason in Consumer Behavior » książka

zaloguj się | załóż konto
Logo Krainaksiazek.pl

koszyk

konto

szukaj
topmenu
Księgarnia internetowa
Szukaj
Książki na zamówienie
Promocje
Granty
Książka na prezent
Moje konto
Pomoc
 
 
Wyszukiwanie zaawansowane
Pusty koszyk
Bezpłatna dostawa dla zamówień powyżej 20 złBezpłatna dostawa dla zamówień powyżej 20 zł

Kategorie główne

• Nauka
 [2949965]
• Literatura piękna
 [1857847]

  więcej...
• Turystyka
 [70818]
• Informatyka
 [151303]
• Komiksy
 [35733]
• Encyklopedie
 [23180]
• Dziecięca
 [617748]
• Hobby
 [139972]
• AudioBooki
 [1650]
• Literatura faktu
 [228361]
• Muzyka CD
 [398]
• Słowniki
 [2862]
• Inne
 [444732]
• Kalendarze
 [1620]
• Podręczniki
 [167233]
• Poradniki
 [482388]
• Religia
 [509867]
• Czasopisma
 [533]
• Sport
 [61361]
• Sztuka
 [243125]
• CD, DVD, Video
 [3451]
• Technologie
 [219309]
• Zdrowie
 [101347]
• Książkowe Klimaty
 [123]
• Zabawki
 [2362]
• Puzzle, gry
 [3791]
• Literatura w języku ukraińskim
 [253]
• Art. papiernicze i szkolne
 [7933]
Kategorie szczegółowe BISAC

Emotion and Reason in Consumer Behavior

ISBN-13: 9780750679763 / Angielski / Twarda / 2006 / 182 str.

Arjun Chaudhuri
Emotion and Reason in Consumer Behavior Arjun Chaudhuri 9780750679763 Butterworth-Heinemann - książkaWidoczna okładka, to zdjęcie poglądowe, a rzeczywista szata graficzna może różnić się od prezentowanej.

Emotion and Reason in Consumer Behavior

ISBN-13: 9780750679763 / Angielski / Twarda / 2006 / 182 str.

Arjun Chaudhuri
cena 705,83
(netto: 672,22 VAT:  5%)

Najniższa cena z 30 dni: 654,86
Termin realizacji zamówienia:
ok. 22 dni roboczych
Bez gwarancji dostawy przed świętami

Darmowa dostawa!

This book is about how emotion affects consumer behavior. In the last twenty five years or so, the role of emotion in information processing has been widely acknowledged and scholars have shown that we need to understand both emotion and reason if we want to understand the real meanings that products and services have for consumers. This has had immense ramifications for advertising, marketing and other domains of persuasive intercourse in today's 'brave new world'. As our world comes closer together, 'global' messages, which transcend cultural boundaries, become more appropriate than localized messages for particular cultures. Emotion is a language that is understood by all people regardless of their local habitats. With a swish, Nike speaks to the whole world. With a few cute polar bears, Coke befriends consumers from Bermuda to Bangkok. With a smile on CNN, a politician appears warm and kind to the electronic global village. Emotion via non-verbal communication is the language of humanity and it brings us closer together.

Kategorie:
Nauka, Ekonomia i biznes
Kategorie BISAC:
Business & Economics > Marketing - Research
Business & Economics > Consumer Behavior - General
Business & Economics > Mikroekonomia
Wydawca:
Butterworth-Heinemann
Język:
Angielski
ISBN-13:
9780750679763
Rok wydania:
2006
Ilość stron:
182
Waga:
0.45 kg
Wymiary:
23.11 x 15.24 x 2.29
Oprawa:
Twarda
Wolumenów:
01
Dodatkowe informacje:
Bibliografia
Obwoluta

Table of Contents: Chapter One: Introduction; Chapter Two: Emotion and Reason; Chapter Three: Attitude Formation; Chapter Four: Involvement; Chapter Five: Theories of Learning; Chapter Six: Personality and the Self; Chapter Seven: Risk; Chapter Eight: Trust and Commitment; Chapter Nine: Value.

Arjun Chaudhuri



Udostępnij

Facebook - konto krainaksiazek.pl



Opinie o Krainaksiazek.pl na Opineo.pl

Partner Mybenefit

Krainaksiazek.pl w programie rzetelna firma Krainaksiaze.pl - płatności przez paypal

Czytaj nas na:

Facebook - krainaksiazek.pl
  • książki na zamówienie
  • granty
  • książka na prezent
  • kontakt
  • pomoc
  • opinie
  • regulamin
  • polityka prywatności

Zobacz:

  • Księgarnia czeska

  • Wydawnictwo Książkowe Klimaty

1997-2025 DolnySlask.com Agencja Internetowa

© 1997-2022 krainaksiazek.pl
     
KONTAKT | REGULAMIN | POLITYKA PRYWATNOŚCI | USTAWIENIA PRYWATNOŚCI
Zobacz: Księgarnia Czeska | Wydawnictwo Książkowe Klimaty | Mapa strony | Lista autorów
KrainaKsiazek.PL - Księgarnia Internetowa
Polityka prywatnosci - link
Krainaksiazek.pl - płatnośc Przelewy24
Przechowalnia Przechowalnia