• Wyszukiwanie zaawansowane
  • Kategorie
  • Kategorie BISAC
  • Książki na zamówienie
  • Promocje
  • Granty
  • Książka na prezent
  • Opinie
  • Pomoc
  • Załóż konto
  • Zaloguj się

Electronic Markets: Benefits, Costs and Risks » książka

zaloguj się | załóż konto
Logo Krainaksiazek.pl

koszyk

konto

szukaj
topmenu
Księgarnia internetowa
Szukaj
Książki na zamówienie
Promocje
Granty
Książka na prezent
Moje konto
Pomoc
 
 
Wyszukiwanie zaawansowane
Pusty koszyk
Bezpłatna dostawa dla zamówień powyżej 20 złBezpłatna dostawa dla zamówień powyżej 20 zł

Kategorie główne

• Nauka
 [2949965]
• Literatura piękna
 [1857847]

  więcej...
• Turystyka
 [70818]
• Informatyka
 [151303]
• Komiksy
 [35733]
• Encyklopedie
 [23180]
• Dziecięca
 [617748]
• Hobby
 [139972]
• AudioBooki
 [1650]
• Literatura faktu
 [228361]
• Muzyka CD
 [398]
• Słowniki
 [2862]
• Inne
 [444732]
• Kalendarze
 [1620]
• Podręczniki
 [167233]
• Poradniki
 [482388]
• Religia
 [509867]
• Czasopisma
 [533]
• Sport
 [61361]
• Sztuka
 [243125]
• CD, DVD, Video
 [3451]
• Technologie
 [219309]
• Zdrowie
 [101347]
• Książkowe Klimaty
 [123]
• Zabawki
 [2362]
• Puzzle, gry
 [3791]
• Literatura w języku ukraińskim
 [253]
• Art. papiernicze i szkolne
 [7933]
Kategorie szczegółowe BISAC

Electronic Markets: Benefits, Costs and Risks

ISBN-13: 9780230229228 / Angielski / Twarda / 2009 / 214 str.

Standing, C.
Electronic Markets: Benefits, Costs and Risks Standing, C. 9780230229228 PALGRAVE MACMILLAN - książkaWidoczna okładka, to zdjęcie poglądowe, a rzeczywista szata graficzna może różnić się od prezentowanej.

Electronic Markets: Benefits, Costs and Risks

ISBN-13: 9780230229228 / Angielski / Twarda / 2009 / 214 str.

Standing, C.
cena 201,72 zł
(netto: 192,11 VAT:  5%)

Najniższa cena z 30 dni: 192,74 zł
Termin realizacji zamówienia:
ok. 22 dni roboczych
Bez gwarancji dostawy przed świętami

Darmowa dostawa!
inne wydania

This book examinesthe developments in electronic markets in relation to three key areas: online retailing, electronic collaboration and electronic marketplaces. Each chapter is authored by leaders in their field providing cutting edge perspectives on how to take advantage of electronic markets."

Kategorie:
Nauka, Socjologia i społeczeństwo
Kategorie BISAC:
Business & Economics > E-commerce
Business & Economics > Zarządzenie i techniki zarządzania
Business & Economics > Industries - Retailing
Wydawca:
PALGRAVE MACMILLAN
Język:
Angielski
ISBN-13:
9780230229228
Rok wydania:
2009
Wydanie:
2009
Ilość stron:
214
Waga:
0.39 kg
Wymiary:
22.1 x 13.5 x 1.8
Oprawa:
Twarda
Wolumenów:
01
Dodatkowe informacje:
Bibliografia
Wydanie ilustrowane

Online Retailing, Electronic Marketplaces and Electronic Collaboration;  S.Standing SECTION 1: ONLINE RETAILING Matching E-tailing Strategies to Customers' Behavior: Three Levels of Interaction;  B.Florenthal  & A.Shoham The Customer Perspective of E-Service Quality: An Empirical Study;  S.Swaid  & R.Wigand Consumer Value within a Click-and-Mortar Construct;  P.McElhone  & A.Yacyshyn A Framework of Two Tiers to Enhance Trust in Recommender Systems;  A.Noy  & Y.Dan-Gur SECTION 2: KNOWLEDGE SHARING AND ELECTRONIC COLLABORATION Barriers to Electronic Clustering;  H.Cripps Assessing the Value of Knowledge: A Knowledge Market Perspective;  A.Parssian  & S.Standing SECTION 3: ELECTRONIC MARKETPLACES AND PORTALS The Relationship Between Electronic Marketplace Strategy and Structure;  S.Standing  & C.Standing The Use and Perception of E-marketplaces: An Institutional Perspective;  S.Standing, I.Sims & C.Standing Designing Community into an E-Marketplace;  R.Stockdale The Role of Trust in the Success and Failure of Regional Internet Community Portals in Promoting SME e-Commerce Adoption;  D.Gengatharen

Dr HELEN CRIPPS Lecturer in the School of Marketing Tourism and Leisure at Edith Cowan University, Australia YUVAL DAN-GUR PHd Student, University of Haifa, Israel BELA FLORENTHAL is Assistant Professor of Marketing, College of Business, Butler University, USA DENISE E GENGATHAREN is currently teaching in MIS and Project Management at the School of Management, Edith Cowan University, Australia DR. PAUL MCELHONE is the Executive Director of the School of Retailing at the University of Alberta, USA AVI NOY PhD, is a Researcher and an Adjunct Instructor at the University of Haifa, Israel AMIR PARSSIAN is an Associate Professor of Information Systems at IE Business School, Madrid, Spain AVIV SHOHAM Senior Lecturer and Marketing Department Head at the Graduate School of Management at the University of Haifa, Israel IAN SIMS Lecturer at Southern Cross University, Australia SUSAN STANDING is a Research Fellow in the School of Management at Edith Cowan University, Australia ROSEMARY STOCKDALE Senior Lecturer in Information Systems at Massey University, Auckland, New Zealand Dr. SAMAR I. SWAID is an Assistant Professor of Computer Science at Philander Smith College, USA Dr. ROLF T. WIGAND is Maulden-Entergy Chair and Distinguished Professor of Information Science and Management at the University of Arkansas at Little Rock, USA ALISON YACYSHYN Visiting Assistant Professor at the University of Alberta School of Business, USA



Udostępnij

Facebook - konto krainaksiazek.pl



Opinie o Krainaksiazek.pl na Opineo.pl

Partner Mybenefit

Krainaksiazek.pl w programie rzetelna firma Krainaksiaze.pl - płatności przez paypal

Czytaj nas na:

Facebook - krainaksiazek.pl
  • książki na zamówienie
  • granty
  • książka na prezent
  • kontakt
  • pomoc
  • opinie
  • regulamin
  • polityka prywatności

Zobacz:

  • Księgarnia czeska

  • Wydawnictwo Książkowe Klimaty

1997-2025 DolnySlask.com Agencja Internetowa

© 1997-2022 krainaksiazek.pl
     
KONTAKT | REGULAMIN | POLITYKA PRYWATNOŚCI | USTAWIENIA PRYWATNOŚCI
Zobacz: Księgarnia Czeska | Wydawnictwo Książkowe Klimaty | Mapa strony | Lista autorów
KrainaKsiazek.PL - Księgarnia Internetowa
Polityka prywatnosci - link
Krainaksiazek.pl - płatnośc Przelewy24
Przechowalnia Przechowalnia