• Wyszukiwanie zaawansowane
  • Kategorie
  • Kategorie BISAC
  • Książki na zamówienie
  • Promocje
  • Granty
  • Książka na prezent
  • Opinie
  • Pomoc
  • Załóż konto
  • Zaloguj się

Electronic Customer Relationship Management » książka

zaloguj się | załóż konto
Logo Krainaksiazek.pl

koszyk

konto

szukaj
topmenu
Księgarnia internetowa
Szukaj
Książki na zamówienie
Promocje
Granty
Książka na prezent
Moje konto
Pomoc
 
 
Wyszukiwanie zaawansowane
Pusty koszyk
Bezpłatna dostawa dla zamówień powyżej 20 złBezpłatna dostawa dla zamówień powyżej 20 zł

Kategorie główne

• Nauka
 [2949965]
• Literatura piękna
 [1857847]

  więcej...
• Turystyka
 [70818]
• Informatyka
 [151303]
• Komiksy
 [35733]
• Encyklopedie
 [23180]
• Dziecięca
 [617748]
• Hobby
 [139972]
• AudioBooki
 [1650]
• Literatura faktu
 [228361]
• Muzyka CD
 [398]
• Słowniki
 [2862]
• Inne
 [444732]
• Kalendarze
 [1620]
• Podręczniki
 [167233]
• Poradniki
 [482388]
• Religia
 [509867]
• Czasopisma
 [533]
• Sport
 [61361]
• Sztuka
 [243125]
• CD, DVD, Video
 [3451]
• Technologie
 [219309]
• Zdrowie
 [101347]
• Książkowe Klimaty
 [123]
• Zabawki
 [2362]
• Puzzle, gry
 [3791]
• Literatura w języku ukraińskim
 [253]
• Art. papiernicze i szkolne
 [7933]
Kategorie szczegółowe BISAC

Electronic Customer Relationship Management

ISBN-13: 9780765613271 / Angielski / Twarda / 2006 / 224 str.

Jerry Fjermestad; Jr. Nicholas C. Romano
Electronic Customer Relationship Management Jerry Fjermestad Nicholas C., Jr. Romano 9780765613271 M.E. Sharpe - książkaWidoczna okładka, to zdjęcie poglądowe, a rzeczywista szata graficzna może różnić się od prezentowanej.

Electronic Customer Relationship Management

ISBN-13: 9780765613271 / Angielski / Twarda / 2006 / 224 str.

Jerry Fjermestad; Jr. Nicholas C. Romano
cena 1075,31 zł
(netto: 1024,10 VAT:  5%)

Najniższa cena z 30 dni: 1007,48 zł
Termin realizacji zamówienia:
ok. 22 dni roboczych
Bez gwarancji dostawy przed świętami

Darmowa dostawa!
inne wydania

This work offers a state-of-the art survey of information systems research on electronic customer relationship management (eCRM). It provides important new frameworks derived from current cases and applications in this emerging field. Each chapter takes a collaborative approach to eCRM that goes beyond the analytical and operational perspectives most often taken by researchers in the field. Chapters also stress integration with other enterprise information systems. The book is organized in four parts: Part I presents an overview of the role of CRM and eCRM in marketing and supply chain management; Part II focuses on the organizational success factors behind eCRM implementation; Part III presents cases of eCRM performance enhancement; and Part IV addresses eCRM issues in business-to-consumer commerce.

Kategorie:
Nauka, Ekonomia i biznes
Kategorie BISAC:
Business & Economics > Management Science
Business & Economics > Economics - General
Wydawca:
M.E. Sharpe
Seria wydawnicza:
Advances in Management Information Systems
Język:
Angielski
ISBN-13:
9780765613271
Rok wydania:
2006
Numer serii:
000309436
Ilość stron:
224
Waga:
0.59 kg
Wymiary:
25.81 x 18.69 x 2.08
Oprawa:
Twarda
Wolumenów:
01

Series Editor's Introduction, Vladimir Zwass; Acknowledgments; 1. Electronic Customer Relationship Management: An Introduction, Nicholas C. Romano, Jr. and Jerry Fjermestad; Part I. The Role of CRM and eCRM; 2. Success Factors in Online Supply Chain Management and e-Customer Relationship Management, Michael R. Bartolacci and Mary Meixell; 3. Using Electronic Customer Relationship Management to Maximize/Minimize Customer Satisfaction/Dissatisfaction, Yoon Cho and Jerry Fjermestad; Part II. Organizational Success Factors of CRM; 4. Customer Relationship Management Success and Organizational Change: A Case Study, Carl-Erik Wikstrom; 5. Success Factors in CRM Implementation: Results from a Consortial Benchmarking Study, Rainer Alt and Thomas Puschmann; 6. Collaborative Customer Management in Financial Services Alliances, Malte Geib, Lutz M. Kolbe, and Walter Brenner; Part III. Enhancing Performance of CRM; 7. Improving Customer Interaction with Customer Knowledge Management, Adrian Bueren, Ragnar Schierholz, Lutz M. Kolbe, and Walter Brenner; 8. An Examination of the Effects of Information and Communication Technology on Customer Relationship Management and Customer Lock-In, Ja-Shen Chen and Russell K.H. Ching; Part IV. CRM in Business-to-Consumer Commerce; 9. What Makes Customers Shop Online? Na Li and Ping Zhang; 10. Toward Achieving Customer Satisfaction in Online Grocery Shopping: Lessons Learned from Australian and Swiss Cases, Sherah Kurnia and Petra Schubert; Editors and Contributors; Series Editor; Index.

Fjermestad, Jerry; Robertson Jr, Nicholas C



Udostępnij

Facebook - konto krainaksiazek.pl



Opinie o Krainaksiazek.pl na Opineo.pl

Partner Mybenefit

Krainaksiazek.pl w programie rzetelna firma Krainaksiaze.pl - płatności przez paypal

Czytaj nas na:

Facebook - krainaksiazek.pl
  • książki na zamówienie
  • granty
  • książka na prezent
  • kontakt
  • pomoc
  • opinie
  • regulamin
  • polityka prywatności

Zobacz:

  • Księgarnia czeska

  • Wydawnictwo Książkowe Klimaty

1997-2025 DolnySlask.com Agencja Internetowa

© 1997-2022 krainaksiazek.pl
     
KONTAKT | REGULAMIN | POLITYKA PRYWATNOŚCI | USTAWIENIA PRYWATNOŚCI
Zobacz: Księgarnia Czeska | Wydawnictwo Książkowe Klimaty | Mapa strony | Lista autorów
KrainaKsiazek.PL - Księgarnia Internetowa
Polityka prywatnosci - link
Krainaksiazek.pl - płatnośc Przelewy24
Przechowalnia Przechowalnia