• Wyszukiwanie zaawansowane
  • Kategorie
  • Kategorie BISAC
  • Książki na zamówienie
  • Promocje
  • Granty
  • Książka na prezent
  • Opinie
  • Pomoc
  • Załóż konto
  • Zaloguj się

Einfluss der Medien auf unser Konsumverhalten » książka

zaloguj się | załóż konto
Logo Krainaksiazek.pl

koszyk

konto

szukaj
topmenu
Księgarnia internetowa
Szukaj
Książki na zamówienie
Promocje
Granty
Książka na prezent
Moje konto
Pomoc
 
 
Wyszukiwanie zaawansowane
Pusty koszyk
Bezpłatna dostawa dla zamówień powyżej 20 złBezpłatna dostawa dla zamówień powyżej 20 zł

Kategorie główne

• Nauka
 [2950560]
• Literatura piękna
 [1849509]

  więcej...
• Turystyka
 [71097]
• Informatyka
 [151150]
• Komiksy
 [35848]
• Encyklopedie
 [23178]
• Dziecięca
 [617388]
• Hobby
 [139064]
• AudioBooki
 [1657]
• Literatura faktu
 [228597]
• Muzyka CD
 [383]
• Słowniki
 [2855]
• Inne
 [445295]
• Kalendarze
 [1464]
• Podręczniki
 [167547]
• Poradniki
 [480102]
• Religia
 [510749]
• Czasopisma
 [516]
• Sport
 [61293]
• Sztuka
 [243352]
• CD, DVD, Video
 [3414]
• Technologie
 [219456]
• Zdrowie
 [101002]
• Książkowe Klimaty
 [124]
• Zabawki
 [2311]
• Puzzle, gry
 [3459]
• Literatura w języku ukraińskim
 [254]
• Art. papiernicze i szkolne
 [8079]
Kategorie szczegółowe BISAC

Einfluss der Medien auf unser Konsumverhalten

ISBN-13: 9783656006428 / Niemiecki / Miękka / 2011 / 60 str.

Christopher Becker
Einfluss der Medien auf unser Konsumverhalten Christopher Becker 9783656006428 Grin Publishing - książkaWidoczna okładka, to zdjęcie poglądowe, a rzeczywista szata graficzna może różnić się od prezentowanej.

Einfluss der Medien auf unser Konsumverhalten

ISBN-13: 9783656006428 / Niemiecki / Miękka / 2011 / 60 str.

Christopher Becker
cena 157,65
(netto: 150,14 VAT:  5%)

Najniższa cena z 30 dni: 157,21
Termin realizacji zamówienia:
ok. 16-18 dni roboczych
Dostawa w 2026 r.

Darmowa dostawa!

Facharbeit (Schule) aus dem Jahr 2011 im Fachbereich Medien / Kommunikation - Public Relations, Werbung, Marketing, Social Media, Note: 13 Punkte, Sprache: Deutsch, Abstract: In unserem alltaglichen Leben begegnen uns immer neue Reize, die auf uns wirken. Doch dieser Reiz nimmt der Mensch nicht immer wahr, da unser Gehirn Unwichtiges filtert. Diese Botschaften werden uns in vielen Formen und Farben ubermittelt. Die hau-figste Form ist die Werbung in Form von Fernsehspots, Bildern oder Plakaten. Ziel die-ser Werbeformen ist den Konsumenten zum Kaufen aufzufordern. Der Mensch wird nicht als Konsument geboren, jedoch wird er im Laufe seines Lebens immer mehr dazu konditioniert Dinge zu konsumieren, die der Mensch nicht unbedingt benotigt.2 Der Mensch fallt taglich etliche Kaufentscheidungen. Die meisten Produkte kaufen wir oft-mals, ohne daruber nachzudenken (z.B. Nahrungsmittel, Seife). Bei diesen Gutern des taglichen Bedarfs wird eine Kaufentscheidung innerhalb weniger Sekunden getroffen. Andere Guter werden nur wenige Male in unserem Leben gekauft, etwa ein Auto, ein Haus oder ein Fernseher. Der Kauf solcher Produkte kann manche Menschen uber eine langere Zeit beschaftigen bis sie eine Kaufentscheidung treffen.3 Dieser Entscheidung geht ein, Habenmussen" voraus. Gefolgt wird dies von einem, Habenwollen." Wenn unsere Grundbedurfnisse gestillt sind entstehen nach und nach neue Wunsche, die wir plotzlich als notig betrachten und von uns befriedigt werden wollen.4 Hintergrund dieser Arbeit ist ein Seminarkurs mit dem Thema, Medienwelt - Vermitt-lung von Wirklichkeit." Ich sehe meine Aufgabe darin, dem Leser das Verstandnis naher zu bringen, was uns zu Konsumenten macht.

Kategorie:
Nauka
Kategorie BISAC:
Language Arts & Disciplines > Communication Studies
Business & Economics > Sales & Selling - General
Wydawca:
Grin Publishing
Język:
Niemiecki
ISBN-13:
9783656006428
Rok wydania:
2011
Dostępne języki:
Niemiecki
Ilość stron:
60
Waga:
0.09 kg
Wymiary:
21.021.0 x 14.821.0 x 14.8 x 0
Oprawa:
Miękka
Wolumenów:
01
Dodatkowe informacje:
Wydanie ilustrowane


Udostępnij

Facebook - konto krainaksiazek.pl



Opinie o Krainaksiazek.pl na Opineo.pl

Partner Mybenefit

Krainaksiazek.pl w programie rzetelna firma Krainaksiaze.pl - płatności przez paypal

Czytaj nas na:

Facebook - krainaksiazek.pl
  • książki na zamówienie
  • granty
  • książka na prezent
  • kontakt
  • pomoc
  • opinie
  • regulamin
  • polityka prywatności

Zobacz:

  • Księgarnia czeska

  • Wydawnictwo Książkowe Klimaty

1997-2025 DolnySlask.com Agencja Internetowa

© 1997-2022 krainaksiazek.pl
     
KONTAKT | REGULAMIN | POLITYKA PRYWATNOŚCI | USTAWIENIA PRYWATNOŚCI
Zobacz: Księgarnia Czeska | Wydawnictwo Książkowe Klimaty | Mapa strony | Lista autorów
KrainaKsiazek.PL - Księgarnia Internetowa
Polityka prywatnosci - link
Krainaksiazek.pl - płatnośc Przelewy24
Przechowalnia Przechowalnia