• Wyszukiwanie zaawansowane
  • Kategorie
  • Kategorie BISAC
  • Książki na zamówienie
  • Promocje
  • Granty
  • Książka na prezent
  • Opinie
  • Pomoc
  • Załóż konto
  • Zaloguj się

Eine empirische Analyse der Werbewirkung von Sportsponsoring : am Beispiel der Automobilbranche » książka

zaloguj się | załóż konto
Logo Krainaksiazek.pl

koszyk

konto

szukaj
topmenu
Księgarnia internetowa
Szukaj
Książki na zamówienie
Promocje
Granty
Książka na prezent
Moje konto
Pomoc
 
 
Wyszukiwanie zaawansowane
Pusty koszyk
Bezpłatna dostawa dla zamówień powyżej 20 złBezpłatna dostawa dla zamówień powyżej 20 zł

Kategorie główne

• Nauka
 [2946600]
• Literatura piękna
 [1856966]

  więcej...
• Turystyka
 [72221]
• Informatyka
 [151456]
• Komiksy
 [35826]
• Encyklopedie
 [23190]
• Dziecięca
 [619653]
• Hobby
 [140543]
• AudioBooki
 [1577]
• Literatura faktu
 [228355]
• Muzyka CD
 [410]
• Słowniki
 [2874]
• Inne
 [445822]
• Kalendarze
 [1744]
• Podręczniki
 [167141]
• Poradniki
 [482898]
• Religia
 [510455]
• Czasopisma
 [526]
• Sport
 [61590]
• Sztuka
 [243598]
• CD, DVD, Video
 [3423]
• Technologie
 [219201]
• Zdrowie
 [101638]
• Książkowe Klimaty
 [124]
• Zabawki
 [2473]
• Puzzle, gry
 [3898]
• Literatura w języku ukraińskim
 [254]
• Art. papiernicze i szkolne
 [8170]
Kategorie szczegółowe BISAC

Eine empirische Analyse der Werbewirkung von Sportsponsoring : am Beispiel der Automobilbranche

ISBN-13: 9783639884043 / Niemiecki / Miękka / 2016 / 52 str.

Sebastian Gieseking
Eine empirische Analyse der Werbewirkung von Sportsponsoring : am Beispiel der Automobilbranche Gieseking, Sebastian 9783639884043 AV Akademikerverlag - książkaWidoczna okładka, to zdjęcie poglądowe, a rzeczywista szata graficzna może różnić się od prezentowanej.

Eine empirische Analyse der Werbewirkung von Sportsponsoring : am Beispiel der Automobilbranche

ISBN-13: 9783639884043 / Niemiecki / Miękka / 2016 / 52 str.

Sebastian Gieseking
cena 160,95 zł
(netto: 153,29 VAT:  5%)

Najniższa cena z 30 dni: 160,95 zł
Termin realizacji zamówienia:
ok. 10-14 dni roboczych
Bez gwarancji dostawy przed świętami

Darmowa dostawa!

Mit dem Thema Sportsponsoring am Beispiel der Automobilbranche, gibt der Autor Sebastian Gieseking einen Einblick in aktuelle Entwicklungen des wachsenden Marktes des Sportsponsorings. In einer Zeit in der Unternehmen im Sport immer mehr an Einfluss gewinnen, bietet diese Arbeit einen interessanten Einblick in aktuelle Entwicklungen. Der Fokus dieser Arbeit liegt in der besonders in Deutschland stark vertretenen Automobilindustrie.

Kategorie:
Nauka, Ekonomia i biznes
Kategorie BISAC:
Science > General
Wydawca:
AV Akademikerverlag
Język:
Niemiecki
ISBN-13:
9783639884043
Rok wydania:
2016
Ilość stron:
52
Wymiary:
15x22x0
Oprawa:
Miękka

Sebastian GiesekingJahrgang 1989. B.Sc. 2009 Hochschulreife am Humboldt Gymnasium Gifhorn. 2009-2010 Zivildienstleistender im Cotlands Waisenheim Johannesburg. 2010-2011 Studium "European Studies" und First Year Diploma an De Haagse Hogeschool. 2011-2015 Studium des "Internationalen Managements" an der Otto von Guericke Universität Magdeburg.



Udostępnij

Facebook - konto krainaksiazek.pl



Opinie o Krainaksiazek.pl na Opineo.pl

Partner Mybenefit

Krainaksiazek.pl w programie rzetelna firma Krainaksiaze.pl - płatności przez paypal

Czytaj nas na:

Facebook - krainaksiazek.pl
  • książki na zamówienie
  • granty
  • książka na prezent
  • kontakt
  • pomoc
  • opinie
  • regulamin
  • polityka prywatności

Zobacz:

  • Księgarnia czeska

  • Wydawnictwo Książkowe Klimaty

1997-2025 DolnySlask.com Agencja Internetowa

© 1997-2022 krainaksiazek.pl
     
KONTAKT | REGULAMIN | POLITYKA PRYWATNOŚCI | USTAWIENIA PRYWATNOŚCI
Zobacz: Księgarnia Czeska | Wydawnictwo Książkowe Klimaty | Mapa strony | Lista autorów
KrainaKsiazek.PL - Księgarnia Internetowa
Polityka prywatnosci - link
Krainaksiazek.pl - płatnośc Przelewy24
Przechowalnia Przechowalnia