• Wyszukiwanie zaawansowane
  • Kategorie
  • Kategorie BISAC
  • Książki na zamówienie
  • Promocje
  • Granty
  • Książka na prezent
  • Opinie
  • Pomoc
  • Załóż konto
  • Zaloguj się

Effets de la guérilla marketing sur l'intention d'achat des consommateurs de la génération Y » książka

zaloguj się | załóż konto
Logo Krainaksiazek.pl

koszyk

konto

szukaj
topmenu
Księgarnia internetowa
Szukaj
Książki na zamówienie
Promocje
Granty
Książka na prezent
Moje konto
Pomoc
 
 
Wyszukiwanie zaawansowane
Pusty koszyk
Bezpłatna dostawa dla zamówień powyżej 20 złBezpłatna dostawa dla zamówień powyżej 20 zł

Kategorie główne

• Nauka
 [2946912]
• Literatura piękna
 [1852311]

  więcej...
• Turystyka
 [71421]
• Informatyka
 [150889]
• Komiksy
 [35717]
• Encyklopedie
 [23177]
• Dziecięca
 [617324]
• Hobby
 [138808]
• AudioBooki
 [1671]
• Literatura faktu
 [228371]
• Muzyka CD
 [400]
• Słowniki
 [2841]
• Inne
 [445428]
• Kalendarze
 [1545]
• Podręczniki
 [166819]
• Poradniki
 [480180]
• Religia
 [510412]
• Czasopisma
 [525]
• Sport
 [61271]
• Sztuka
 [242929]
• CD, DVD, Video
 [3371]
• Technologie
 [219258]
• Zdrowie
 [100961]
• Książkowe Klimaty
 [124]
• Zabawki
 [2341]
• Puzzle, gry
 [3766]
• Literatura w języku ukraińskim
 [255]
• Art. papiernicze i szkolne
 [7810]
Kategorie szczegółowe BISAC

Effets de la guérilla marketing sur l'intention d'achat des consommateurs de la génération Y

ISBN-13: 9786205581988 / Francuski / Miękka / 84 str.

Powrani Kathireshan
Effets de la guérilla marketing sur l'intention d'achat des consommateurs de la génération Y Kathireshan, Powrani 9786205581988 Editions Notre Savoir - książkaWidoczna okładka, to zdjęcie poglądowe, a rzeczywista szata graficzna może różnić się od prezentowanej.

Effets de la guérilla marketing sur l'intention d'achat des consommateurs de la génération Y

ISBN-13: 9786205581988 / Francuski / Miękka / 84 str.

Powrani Kathireshan
cena 245,00
(netto: 233,33 VAT:  5%)

Najniższa cena z 30 dni: 245,00
Termin realizacji zamówienia:
ok. 10-14 dni roboczych
Dostawa w 2026 r.

Darmowa dostawa!

Le marketing de guérilla est une stratégie publicitaire axée sur des tactiques de marketing non conventionnelles et peu coûteuses qui donnent des résultats maximaux. Le terme original a été inventé par Jay Conrad Levinson dans son livre "Guerrilla Advertising" publié en 1984. Le street marketing est un sous-ensemble de la guérilla marketing. Comme le marketing de guérilla, le marketing de rue a la caractéristique d'être non conventionnel[25], mais il est limité aux rues ou aux lieux publics. D'autres formes de guérilla marketing utilisent d'autres médias et procédés, tels qu'Internet, pour établir une communication avec les clients.

Kategorie:
Nauka, Ekonomia i biznes
Wydawca:
Editions Notre Savoir
Język:
Francuski
ISBN-13:
9786205581988
Ilość stron:
84
Wymiary:
22.0 x 15.0
Oprawa:
Miękka

Powrani Kathireshan (BBA) est maître de conférences au département de gestion, faculté de commerce et de gestion, Eastern University, Sri Lanka et Florence Bharathy Kennedy (MBA, BBA) est maître de conférences au département de gestion, faculté de commerce et de gestion, Eastern University, Sri Lanka. Elle a publié de nombreuses recherches.



Udostępnij

Facebook - konto krainaksiazek.pl



Opinie o Krainaksiazek.pl na Opineo.pl

Partner Mybenefit

Krainaksiazek.pl w programie rzetelna firma Krainaksiaze.pl - płatności przez paypal

Czytaj nas na:

Facebook - krainaksiazek.pl
  • książki na zamówienie
  • granty
  • książka na prezent
  • kontakt
  • pomoc
  • opinie
  • regulamin
  • polityka prywatności

Zobacz:

  • Księgarnia czeska

  • Wydawnictwo Książkowe Klimaty

1997-2025 DolnySlask.com Agencja Internetowa

© 1997-2022 krainaksiazek.pl
     
KONTAKT | REGULAMIN | POLITYKA PRYWATNOŚCI | USTAWIENIA PRYWATNOŚCI
Zobacz: Księgarnia Czeska | Wydawnictwo Książkowe Klimaty | Mapa strony | Lista autorów
KrainaKsiazek.PL - Księgarnia Internetowa
Polityka prywatnosci - link
Krainaksiazek.pl - płatnośc Przelewy24
Przechowalnia Przechowalnia