• Wyszukiwanie zaawansowane
  • Kategorie
  • Kategorie BISAC
  • Książki na zamówienie
  • Promocje
  • Granty
  • Książka na prezent
  • Opinie
  • Pomoc
  • Załóż konto
  • Zaloguj się

Effects of Sales Promotions on Consumer Preferences and Brand Equity » książka

zaloguj się | załóż konto
Logo Krainaksiazek.pl

koszyk

konto

szukaj
topmenu
Księgarnia internetowa
Szukaj
Książki na zamówienie
Promocje
Granty
Książka na prezent
Moje konto
Pomoc
 
 
Wyszukiwanie zaawansowane
Pusty koszyk
Bezpłatna dostawa dla zamówień powyżej 20 złBezpłatna dostawa dla zamówień powyżej 20 zł

Kategorie główne

• Nauka
 [2946912]
• Literatura piękna
 [1852311]

  więcej...
• Turystyka
 [71421]
• Informatyka
 [150889]
• Komiksy
 [35717]
• Encyklopedie
 [23177]
• Dziecięca
 [617324]
• Hobby
 [138808]
• AudioBooki
 [1671]
• Literatura faktu
 [228371]
• Muzyka CD
 [400]
• Słowniki
 [2841]
• Inne
 [445428]
• Kalendarze
 [1545]
• Podręczniki
 [166819]
• Poradniki
 [480180]
• Religia
 [510412]
• Czasopisma
 [525]
• Sport
 [61271]
• Sztuka
 [242929]
• CD, DVD, Video
 [3371]
• Technologie
 [219258]
• Zdrowie
 [100961]
• Książkowe Klimaty
 [124]
• Zabawki
 [2341]
• Puzzle, gry
 [3766]
• Literatura w języku ukraińskim
 [255]
• Art. papiernicze i szkolne
 [7810]
Kategorie szczegółowe BISAC

Effects of Sales Promotions on Consumer Preferences and Brand Equity

ISBN-13: 9786139444724 / Angielski / Miękka / 2019 / 284 str.

Suresh Kumar v; Sasi Rekha j
Effects of Sales Promotions on Consumer Preferences and Brand Equity v, Suresh Kumar; j, Sasi Rekha 9786139444724 LAP Lambert Academic Publishing - książkaWidoczna okładka, to zdjęcie poglądowe, a rzeczywista szata graficzna może różnić się od prezentowanej.

Effects of Sales Promotions on Consumer Preferences and Brand Equity

ISBN-13: 9786139444724 / Angielski / Miękka / 2019 / 284 str.

Suresh Kumar v; Sasi Rekha j
cena 371,68
(netto: 353,98 VAT:  5%)

Najniższa cena z 30 dni: 371,68
Termin realizacji zamówienia:
ok. 10-14 dni roboczych
Bez gwarancji dostawy przed świętami

Darmowa dostawa!

The Fast Moving Consumer Goods (FMCG) sector is the fourth largest sector in India touching everybody's life every day. With changing profile and mindset of Indian consumers, this sector has a constructive potential in the form of semi-urban, urban slums and emerging rural segment. The present study would help to explore the consumption patterns, purchasing behavior and motives, their purchase decision, sales promotion etc. The findings will help the manufactures to adopt new strategies to attract new customers and to maintain the loyalty of the existing customers. In the present competitive scenario, the consumers are prepared to choose their right product not only based on their needs but also on the basis of sales promotional measures implemented by the manufactures on them. The study will fill the existing gap in the literature and it will be useful for the FMCG marketers entering into rural markets to develop effective marketing strategies. In this context, the present study gains importance.

Kategorie:
Nauka, Ekonomia i biznes
Kategorie BISAC:
Science > General
Wydawca:
LAP Lambert Academic Publishing
Język:
Angielski
ISBN-13:
9786139444724
Rok wydania:
2019
Ilość stron:
284
Wymiary:
15x22x0
Oprawa:
Miękka

v, Suresh Kumar
Dr.V.Suereshkumar (38) is an eminent academician, a dedicated researcher and well-experienced guide for the past 15 years in the field of management. He was awarded Ph.D (Management) in the Bharathidasan University, Tiruchirappalli in 2010. He has about 15 years of teaching experience for UG and PG students in various colleges.



Udostępnij

Facebook - konto krainaksiazek.pl



Opinie o Krainaksiazek.pl na Opineo.pl

Partner Mybenefit

Krainaksiazek.pl w programie rzetelna firma Krainaksiaze.pl - płatności przez paypal

Czytaj nas na:

Facebook - krainaksiazek.pl
  • książki na zamówienie
  • granty
  • książka na prezent
  • kontakt
  • pomoc
  • opinie
  • regulamin
  • polityka prywatności

Zobacz:

  • Księgarnia czeska

  • Wydawnictwo Książkowe Klimaty

1997-2025 DolnySlask.com Agencja Internetowa

© 1997-2022 krainaksiazek.pl
     
KONTAKT | REGULAMIN | POLITYKA PRYWATNOŚCI | USTAWIENIA PRYWATNOŚCI
Zobacz: Księgarnia Czeska | Wydawnictwo Książkowe Klimaty | Mapa strony | Lista autorów
KrainaKsiazek.PL - Księgarnia Internetowa
Polityka prywatnosci - link
Krainaksiazek.pl - płatnośc Przelewy24
Przechowalnia Przechowalnia