• Wyszukiwanie zaawansowane
  • Kategorie
  • Kategorie BISAC
  • Książki na zamówienie
  • Promocje
  • Granty
  • Książka na prezent
  • Opinie
  • Pomoc
  • Załóż konto
  • Zaloguj się

Effects of Frequency in Classroom Second Language Learning: Quasi-Experiment and Stimulated-Recall Analysis » książka

zaloguj się | załóż konto
Logo Krainaksiazek.pl

koszyk

konto

szukaj
topmenu
Księgarnia internetowa
Szukaj
Książki na zamówienie
Promocje
Granty
Książka na prezent
Moje konto
Pomoc
 
 
Wyszukiwanie zaawansowane
Pusty koszyk
Bezpłatna dostawa dla zamówień powyżej 20 złBezpłatna dostawa dla zamówień powyżej 20 zł

Kategorie główne

• Nauka
 [2946912]
• Literatura piękna
 [1852311]

  więcej...
• Turystyka
 [71421]
• Informatyka
 [150889]
• Komiksy
 [35717]
• Encyklopedie
 [23177]
• Dziecięca
 [617324]
• Hobby
 [138808]
• AudioBooki
 [1671]
• Literatura faktu
 [228371]
• Muzyka CD
 [400]
• Słowniki
 [2841]
• Inne
 [445428]
• Kalendarze
 [1545]
• Podręczniki
 [166819]
• Poradniki
 [480180]
• Religia
 [510412]
• Czasopisma
 [525]
• Sport
 [61271]
• Sztuka
 [242929]
• CD, DVD, Video
 [3371]
• Technologie
 [219258]
• Zdrowie
 [100961]
• Książkowe Klimaty
 [124]
• Zabawki
 [2341]
• Puzzle, gry
 [3766]
• Literatura w języku ukraińskim
 [255]
• Art. papiernicze i szkolne
 [7810]
Kategorie szczegółowe BISAC

Effects of Frequency in Classroom Second Language Learning: Quasi-Experiment and Stimulated-Recall Analysis

ISBN-13: 9783039116027 / Angielski / Miękka / 2008 / 195 str.

Gotti, Maurizio
Effects of Frequency in Classroom Second Language Learning: Quasi-Experiment and Stimulated-Recall Analysis Gotti, Maurizio 9783039116027 Verlag Peter Lang - książkaWidoczna okładka, to zdjęcie poglądowe, a rzeczywista szata graficzna może różnić się od prezentowanej.

Effects of Frequency in Classroom Second Language Learning: Quasi-Experiment and Stimulated-Recall Analysis

ISBN-13: 9783039116027 / Angielski / Miękka / 2008 / 195 str.

Gotti, Maurizio
cena 415,39
(netto: 395,61 VAT:  5%)

Najniższa cena z 30 dni: 412,18
Termin realizacji zamówienia:
ok. 10-14 dni roboczych
Bez gwarancji dostawy przed świętami

Darmowa dostawa!

The view of exemplar-based second language learning emphasizes the importance of frequency in learning grammar. According to this view, type frequency rather than token frequency contributes to learning generalized knowledge beyond item-based constructions. This book investigates how frequency in experiencing exemplars affects the learning of the English primary verb be by junior high school students in Japan. The study consists of a quasi-experiment and stimulated-recall analysis of the data. The quasi-experiment compares three kinds of output practice: practice with increased type frequency, practice with increased token frequency, and practice without increased frequency. The experiment also explores how the frequency effects relate to the extent of explicit knowledge about the target structures. In the stimulated-recall analysis, learners engaging in the type frequency practice and those engaging in the token frequency practice are compared in terms of thought processes employed while practicing. The book discusses how frequency promotes classroom second language learning by taking the role of awareness of form-meaning connections into consideration.

Kategorie:
Nauka, Językoznawstwo
Kategorie BISAC:
Language Arts & Disciplines > Linguistics - General
Literary Criticism > English, Irish, Scottish, Welsh
Education > Bilingual Education
Wydawca:
Verlag Peter Lang
Język:
Angielski
ISBN-13:
9783039116027
Rok wydania:
2008
Numer serii:
000294123
Ilość stron:
195
Oprawa:
Miękka
Wolumenów:
01
Dodatkowe informacje:
Bibliografia

Contents: Usage-based model of language - Connectionism - ACT-R theory - The roles of type frequency and token frequency in learning grammar - The roles of explicit instruction and explicit knowledge in second language learning - Implicit learning and explicit learning - Processing instruction - Structured output practice - Form-meaning connections - Repeated noticing - Strengthening of association - Problems with learning the English primary verb be.

The Author: Tomoko Tode is an associate professor of English as a foreign language at Niigata University of Health and Welfare. She received her Ph.D. (Education) from Hyogo University of Teacher Education. Her research interest is on second language learning from a usage-based perspective and instructed second language learning.



Udostępnij

Facebook - konto krainaksiazek.pl



Opinie o Krainaksiazek.pl na Opineo.pl

Partner Mybenefit

Krainaksiazek.pl w programie rzetelna firma Krainaksiaze.pl - płatności przez paypal

Czytaj nas na:

Facebook - krainaksiazek.pl
  • książki na zamówienie
  • granty
  • książka na prezent
  • kontakt
  • pomoc
  • opinie
  • regulamin
  • polityka prywatności

Zobacz:

  • Księgarnia czeska

  • Wydawnictwo Książkowe Klimaty

1997-2025 DolnySlask.com Agencja Internetowa

© 1997-2022 krainaksiazek.pl
     
KONTAKT | REGULAMIN | POLITYKA PRYWATNOŚCI | USTAWIENIA PRYWATNOŚCI
Zobacz: Księgarnia Czeska | Wydawnictwo Książkowe Klimaty | Mapa strony | Lista autorów
KrainaKsiazek.PL - Księgarnia Internetowa
Polityka prywatnosci - link
Krainaksiazek.pl - płatnośc Przelewy24
Przechowalnia Przechowalnia