• Wyszukiwanie zaawansowane
  • Kategorie
  • Kategorie BISAC
  • Książki na zamówienie
  • Promocje
  • Granty
  • Książka na prezent
  • Opinie
  • Pomoc
  • Załóż konto
  • Zaloguj się

Effectiveness of Predict-Observe-Explain Technique » książka

zaloguj się | załóż konto
Logo Krainaksiazek.pl

koszyk

konto

szukaj
topmenu
Księgarnia internetowa
Szukaj
Książki na zamówienie
Promocje
Granty
Książka na prezent
Moje konto
Pomoc
 
 
Wyszukiwanie zaawansowane
Pusty koszyk
Bezpłatna dostawa dla zamówień powyżej 20 złBezpłatna dostawa dla zamówień powyżej 20 zł

Kategorie główne

• Nauka
 [2946912]
• Literatura piękna
 [1852311]

  więcej...
• Turystyka
 [71421]
• Informatyka
 [150889]
• Komiksy
 [35717]
• Encyklopedie
 [23177]
• Dziecięca
 [617324]
• Hobby
 [138808]
• AudioBooki
 [1671]
• Literatura faktu
 [228371]
• Muzyka CD
 [400]
• Słowniki
 [2841]
• Inne
 [445428]
• Kalendarze
 [1545]
• Podręczniki
 [166819]
• Poradniki
 [480180]
• Religia
 [510412]
• Czasopisma
 [525]
• Sport
 [61271]
• Sztuka
 [242929]
• CD, DVD, Video
 [3371]
• Technologie
 [219258]
• Zdrowie
 [100961]
• Książkowe Klimaty
 [124]
• Zabawki
 [2341]
• Puzzle, gry
 [3766]
• Literatura w języku ukraińskim
 [255]
• Art. papiernicze i szkolne
 [7810]
Kategorie szczegółowe BISAC

Effectiveness of Predict-Observe-Explain Technique

ISBN-13: 9783838301303 / Angielski / Miękka / 2009 / 212 str.

Chong-Wah Liew
Effectiveness of Predict-Observe-Explain Technique Chong-Wah Liew 9783838301303 LAP Lambert Academic Publishing - książkaWidoczna okładka, to zdjęcie poglądowe, a rzeczywista szata graficzna może różnić się od prezentowanej.

Effectiveness of Predict-Observe-Explain Technique

ISBN-13: 9783838301303 / Angielski / Miękka / 2009 / 212 str.

Chong-Wah Liew
cena 353,37
(netto: 336,54 VAT:  5%)

Najniższa cena z 30 dni: 353,37
Termin realizacji zamówienia:
ok. 10-14 dni roboczych
Bez gwarancji dostawy przed świętami

Darmowa dostawa!

The purpose of this research program was to explore the effectiveness of the Predict-Observe-Explain (POE) teaching/learning to diagnose students' understanding of science and identify students' level of achievement with reference to the Science Student Outcome Statements for Australian schools. This research employed an interpretive action research approach with a sample of students from three Australian metropolitan high schools in grades 9,10,11, and 12 whose ages ranged between 14 and 17 years. Three data collection methods were used to generate data for interpretation, namely, Chi et al.'s theory of ontological categories, Hewson and Hennessey's conceptual change theory to determine the epistemological status of student's understanding of science, and Chinn and Brewer's model to classify types of students' responses to contradictory observations.The findings in this research reveal that these POEs were effective in capturing a range of possible student observations and prediction outcomes when worded in an open-ended format.Quality information on students' understanding and on the way they responded to contradictory data was obtained when POEs were administered.

The purpose of this research program was to explore the effectiveness of the Predict-Observe-Explain (POE) teaching/learning to diagnose students understanding of science and identify students level of achievement with reference to the Science Student Outcome Statements for Australian schools. This research employed an interpretive action research approach with a sample of students from three Australian metropolitan high schools in grades 9,10,11,and 12 whose ages ranged between 14 and 17 years. Three data collection methods were used to generate data for interpretation,namely,Chi et al.s theory of ontological categories,Hewson and Hennesseys conceptual change theory to determine the epistemological status of students understanding of science, and Chinn and Brewers model to classify types of students responses to contradictory observations.The findings in this research reveal that these POEs were effective in capturing a range of possible student observations and prediction outcomes when worded in an open-ended format.Quality information on students understanding and on the way they responded to contradictory data was obtained when POEs were administered.

Kategorie:
Podręczniki
Kategorie BISAC:
Education > Teaching - General
Wydawca:
LAP Lambert Academic Publishing
Język:
Angielski
ISBN-13:
9783838301303
Rok wydania:
2009
Dostępne języki:
Angielski
Ilość stron:
212
Waga:
0.32 kg
Wymiary:
22.922.9 x 15.222.9 x 15.2 x 1
Oprawa:
Miękka
Wolumenów:
01

Liew, Chong-Wah
Chong-Wah Liew is an experienced secondary school science andmathematics teacher who is currently teaching senior schoolphysics and lower secondary school science at Kingsway ChristianCollege in Western Australia. He holds a Doctorate in ScienceEducation from Curtin University of Technology, Western Australia.



Udostępnij

Facebook - konto krainaksiazek.pl



Opinie o Krainaksiazek.pl na Opineo.pl

Partner Mybenefit

Krainaksiazek.pl w programie rzetelna firma Krainaksiaze.pl - płatności przez paypal

Czytaj nas na:

Facebook - krainaksiazek.pl
  • książki na zamówienie
  • granty
  • książka na prezent
  • kontakt
  • pomoc
  • opinie
  • regulamin
  • polityka prywatności

Zobacz:

  • Księgarnia czeska

  • Wydawnictwo Książkowe Klimaty

1997-2025 DolnySlask.com Agencja Internetowa

© 1997-2022 krainaksiazek.pl
     
KONTAKT | REGULAMIN | POLITYKA PRYWATNOŚCI | USTAWIENIA PRYWATNOŚCI
Zobacz: Księgarnia Czeska | Wydawnictwo Książkowe Klimaty | Mapa strony | Lista autorów
KrainaKsiazek.PL - Księgarnia Internetowa
Polityka prywatnosci - link
Krainaksiazek.pl - płatnośc Przelewy24
Przechowalnia Przechowalnia