• Wyszukiwanie zaawansowane
  • Kategorie
  • Kategorie BISAC
  • Książki na zamówienie
  • Promocje
  • Granty
  • Książka na prezent
  • Opinie
  • Pomoc
  • Załóż konto
  • Zaloguj się

Educational Technology Beyond Content: A New Focus for Learning » książka

zaloguj się | załóż konto
Logo Krainaksiazek.pl

koszyk

konto

szukaj
topmenu
Księgarnia internetowa
Szukaj
Książki na zamówienie
Promocje
Granty
Książka na prezent
Moje konto
Pomoc
 
 
Wyszukiwanie zaawansowane
Pusty koszyk
Bezpłatna dostawa dla zamówień powyżej 20 złBezpłatna dostawa dla zamówień powyżej 20 zł

Kategorie główne

• Nauka
 [2946600]
• Literatura piękna
 [1856966]

  więcej...
• Turystyka
 [72221]
• Informatyka
 [151456]
• Komiksy
 [35826]
• Encyklopedie
 [23190]
• Dziecięca
 [619653]
• Hobby
 [140543]
• AudioBooki
 [1577]
• Literatura faktu
 [228355]
• Muzyka CD
 [410]
• Słowniki
 [2874]
• Inne
 [445822]
• Kalendarze
 [1744]
• Podręczniki
 [167141]
• Poradniki
 [482898]
• Religia
 [510455]
• Czasopisma
 [526]
• Sport
 [61590]
• Sztuka
 [243598]
• CD, DVD, Video
 [3423]
• Technologie
 [219201]
• Zdrowie
 [101638]
• Książkowe Klimaty
 [124]
• Zabawki
 [2473]
• Puzzle, gry
 [3898]
• Literatura w języku ukraińskim
 [254]
• Art. papiernicze i szkolne
 [8170]
Kategorie szczegółowe BISAC

Educational Technology Beyond Content: A New Focus for Learning

ISBN-13: 9783030372538 / Angielski / Twarda / 2020 / 316 str.

Brad Hokanson; Gregory Clinton; Andrew Tawfik
Educational Technology Beyond Content: A New Focus for Learning Hokanson, Brad 9783030372538 Springer - książkaWidoczna okładka, to zdjęcie poglądowe, a rzeczywista szata graficzna może różnić się od prezentowanej.

Educational Technology Beyond Content: A New Focus for Learning

ISBN-13: 9783030372538 / Angielski / Twarda / 2020 / 316 str.

Brad Hokanson; Gregory Clinton; Andrew Tawfik
cena 605,23 zł
(netto: 576,41 VAT:  5%)

Najniższa cena z 30 dni: 578,30 zł
Termin realizacji zamówienia:
ok. 22 dni roboczych
Bez gwarancji dostawy przed świętami

Darmowa dostawa!
inne wydania
Kategorie:
Podręczniki
Kategorie BISAC:
Education > Computers & Technology
Education > Educational Psychology
Education > Evaluation & Assessment
Wydawca:
Springer
Seria wydawnicza:
Educational Communications and Technology: Issues and Innova
Język:
Angielski
ISBN-13:
9783030372538
Rok wydania:
2020
Wydanie:
2020
Numer serii:
000469150
Ilość stron:
316
Waga:
0.64 kg
Wymiary:
23.39 x 15.6 x 1.91
Oprawa:
Twarda
Wolumenów:
01

Introduction; Greg Clinton.- Lost in Action: The Missing Skills; Andrew Gibbons.- Ah, I’m a designer?!: Becoming Empowered Designers through Course Experiences; Lisa Yamagata-Lynch Hsin-Hui Chang, Takuya Hayakawa, Jason Michael Mastrogiovanni, Lisa A. Shipley, Cody Miller, and Terrica M. Durbin.- What Should Be the Content of Student Learning? Ted Frick.- Building a Holistic Design Identity Through Integrated Studio Education; Colin M. Gray, Paul Parsons, & Austin L. Toombs.- Incorporating Mindful and Motivational Regulation Strategies into Online Learning; Amy Grincezicz.- Design Principles Promoting Embodied Skills Development for Individuals Severely Impacted by Autism in a 3D Collaborative Virtual Learning Environment; Matthew Schmidt, Noah Glaser, Carla Schmidt, Dennis Beck,  Heath Palmer, Mark Lim.- Designerly Talk in the Design Studio; Katherine Bevins & Craig D. Howard.- The Effect of Organizational Systems Training Success; Maria del Socorro Hubbard & Andrew Tawfik.- Developing cross-cutting competencies for a transdisciplinary world: An extension of Bloom’s Taxonomy; Iryna Ashby, Marisa Exter, & Deena Varner.- How Culture Influences Learning Beyond Content: A Review of Literature; Newton Buliva.- Cybermatics Playable Case Study: A Model For Attitudinal and Skill-Based Learning; Desiree Winters & Jason McDonald.- Transdisciplinary Studies in Technology: Towards a Content Agnostic Praxis for Solving Problems; Deena Varner, Colin Gray, & Marisa Exter.- Designing Instruction for the Age of Singularity: An evolving concept of knowledge acquisition; Robert Kenny & Glenda A. Hunter Gunter.- Beyond Language Learning: Developing Learners' Self-Regulation Skills and Self-Efficacy in a College Flipped Spanish Course; Nadia Jaramillo Cherrez.- Learning Through Play; Kathy Essmiller.- Mentorship Through Critique: A Case Study; Esther Michela & Esther Michela.- Beyond Learning Environments: Enabling Instructional Creativity; Jody Nyboer.- Beyond Content: What Else Did Pre-service Teachers Learn in a Making Course of a Teacher Education Program; Yi Jin.- Training Motivational Regulation Skills through Virtual Tutors in Online Learning; Sanghoon Park  & Jung Lim.- The Effects of Wearable Technologies on Performance: Serving The Whole Student With Focused Attention on Health and Wellness; Suzanne Ensmann.- Business Students Meet the Real World: Creative Problem-Solving Via a Complex Role-Playing Simulation; Dennis Cheek & Kim A. Cheek.- How Social Presence on Twitter Impacts Students Engagement and Learning in a Mathematics Classroom; Shelly Vohra.- Design Matters: Moving Beyond Content to Metacognition; Ryan A Hargrove.- Developing A Rubric for Authentic Learning Praxis; Annette McNamara & Jennifer Englund.- Digital Storytelling in ESL Reading Classrooms: Tasks that go Beyond Language Learning; Shizhong Zhang & Charlene Xiong.- Summary Observations; Brad Hokanson.                            

This book is the outcome of a research symposium sponsored by the Association for Educational Communications and Technology [AECT]. Consisting of twenty-four chapters, including an introduction and conclusion, it argues that informational content should not be the main element of education, and that to provide more for learners, it is necessary to go beyond content and address other skills and capabilities. It also discusses the false premise that learning is complete when the information is known, not when learners seek more: their own directions, answers, and ideas. The authors assert that the ability to synthesize, solve problems and generate ideas is not based on specific content, although education often focuses solely on teaching content. Further, they state that content can be separated from the learning process and that instructional design and educational technology must be about the skills, habits, and beliefs to be learned.



Udostępnij

Facebook - konto krainaksiazek.pl



Opinie o Krainaksiazek.pl na Opineo.pl

Partner Mybenefit

Krainaksiazek.pl w programie rzetelna firma Krainaksiaze.pl - płatności przez paypal

Czytaj nas na:

Facebook - krainaksiazek.pl
  • książki na zamówienie
  • granty
  • książka na prezent
  • kontakt
  • pomoc
  • opinie
  • regulamin
  • polityka prywatności

Zobacz:

  • Księgarnia czeska

  • Wydawnictwo Książkowe Klimaty

1997-2025 DolnySlask.com Agencja Internetowa

© 1997-2022 krainaksiazek.pl
     
KONTAKT | REGULAMIN | POLITYKA PRYWATNOŚCI | USTAWIENIA PRYWATNOŚCI
Zobacz: Księgarnia Czeska | Wydawnictwo Książkowe Klimaty | Mapa strony | Lista autorów
KrainaKsiazek.PL - Księgarnia Internetowa
Polityka prywatnosci - link
Krainaksiazek.pl - płatnośc Przelewy24
Przechowalnia Przechowalnia