• Wyszukiwanie zaawansowane
  • Kategorie
  • Kategorie BISAC
  • Książki na zamówienie
  • Promocje
  • Granty
  • Książka na prezent
  • Opinie
  • Pomoc
  • Załóż konto
  • Zaloguj się

Education in a Post-Metaphysical World: Rethinking Educational Policy and Practice Through Jürgen Habermas' Discourse Morality » książka

zaloguj się | załóż konto
Logo Krainaksiazek.pl

koszyk

konto

szukaj
topmenu
Księgarnia internetowa
Szukaj
Książki na zamówienie
Promocje
Granty
Książka na prezent
Moje konto
Pomoc
 
 
Wyszukiwanie zaawansowane
Pusty koszyk
Bezpłatna dostawa dla zamówień powyżej 20 złBezpłatna dostawa dla zamówień powyżej 20 zł

Kategorie główne

• Nauka
 [2949965]
• Literatura piękna
 [1857847]

  więcej...
• Turystyka
 [70818]
• Informatyka
 [151303]
• Komiksy
 [35733]
• Encyklopedie
 [23180]
• Dziecięca
 [617748]
• Hobby
 [139972]
• AudioBooki
 [1650]
• Literatura faktu
 [228361]
• Muzyka CD
 [398]
• Słowniki
 [2862]
• Inne
 [444732]
• Kalendarze
 [1620]
• Podręczniki
 [167233]
• Poradniki
 [482388]
• Religia
 [509867]
• Czasopisma
 [533]
• Sport
 [61361]
• Sztuka
 [243125]
• CD, DVD, Video
 [3451]
• Technologie
 [219309]
• Zdrowie
 [101347]
• Książkowe Klimaty
 [123]
• Zabawki
 [2362]
• Puzzle, gry
 [3791]
• Literatura w języku ukraińskim
 [253]
• Art. papiernicze i szkolne
 [7933]
Kategorie szczegółowe BISAC

Education in a Post-Metaphysical World: Rethinking Educational Policy and Practice Through Jürgen Habermas' Discourse Morality

ISBN-13: 9781472569127 / Angielski / Miękka / 2014 / 192 str.

Christopher Martin
Education in a Post-Metaphysical World: Rethinking Educational Policy and Practice Through Jürgen Habermas' Discourse Morality Martin, Christopher 9781472569127 Bloomsbury Academic - książkaWidoczna okładka, to zdjęcie poglądowe, a rzeczywista szata graficzna może różnić się od prezentowanej.

Education in a Post-Metaphysical World: Rethinking Educational Policy and Practice Through Jürgen Habermas' Discourse Morality

ISBN-13: 9781472569127 / Angielski / Miękka / 2014 / 192 str.

Christopher Martin
cena 195,06 zł
(netto: 185,77 VAT:  5%)

Najniższa cena z 30 dni: 188,34 zł
Termin realizacji zamówienia:
ok. 30 dni roboczych
Bez gwarancji dostawy przed świętami

Darmowa dostawa!
inne wydania

What does it mean to say that a person has been educated? This question forms the basis of global education policy debates; from the way governments establish funding for national school systems, to the way children are treated in the classroom. Should there be a common ethical core to such polices? What kind of educational process should aboriginal groups in Labrador, Canada, have a moral right to, and should this process be different from what children in New York's boroughs have claim to? Should a school-based curriculum, such as the UK's National Curriculum, make well-being a central concern or are there other ethical dimensions to be addressed? Christopher Martin explores these questions and argues that the best way to consider them is to view education as a matter of public moral understanding. He brings together traditions of thought central to philosophy of education, such as R.S. Peters, and connects this tradition to the moral philosophy and critical theory of Jurgen Habermas, whose theory of Discourse Morality has previously been given little attention in education circles.

Kategorie:
Nauka, Pedagogika i oświata
Kategorie BISAC:
Education > Philosophy, Theory & Social Aspects
Education > Aims & Objectives
Wydawca:
Bloomsbury Academic
Język:
Angielski
ISBN-13:
9781472569127
Rok wydania:
2014
Ilość stron:
192
Waga:
0.30 kg
Wymiary:
23.39 x 15.6 x 1.12
Oprawa:
Miękka
Wolumenów:
01

Introduction Part I: Education and the Sources of Normativity 1. What Kind of Concept is the Concept of Education? 2. Education, Worthwhileness and the Good 3. R.S. Peters' Theory of Justification 4. Jurgen Habermas' Discourse Morality Interlude: Kantian Constructivism and Education Part II: Discourse Morality and Education 5. Applying Habermas' Discourse Principle to Education 6. Norms, Reasons and and Complex Proceduralism in Discourse Morality Conclusion: Complex Proceduralism and Public Understanding References Index

Martin, Christopher Martin is a professor of management and logistics ... więcej >


Udostępnij

Facebook - konto krainaksiazek.pl



Opinie o Krainaksiazek.pl na Opineo.pl

Partner Mybenefit

Krainaksiazek.pl w programie rzetelna firma Krainaksiaze.pl - płatności przez paypal

Czytaj nas na:

Facebook - krainaksiazek.pl
  • książki na zamówienie
  • granty
  • książka na prezent
  • kontakt
  • pomoc
  • opinie
  • regulamin
  • polityka prywatności

Zobacz:

  • Księgarnia czeska

  • Wydawnictwo Książkowe Klimaty

1997-2025 DolnySlask.com Agencja Internetowa

© 1997-2022 krainaksiazek.pl
     
KONTAKT | REGULAMIN | POLITYKA PRYWATNOŚCI | USTAWIENIA PRYWATNOŚCI
Zobacz: Księgarnia Czeska | Wydawnictwo Książkowe Klimaty | Mapa strony | Lista autorów
KrainaKsiazek.PL - Księgarnia Internetowa
Polityka prywatnosci - link
Krainaksiazek.pl - płatnośc Przelewy24
Przechowalnia Przechowalnia