• Wyszukiwanie zaawansowane
  • Kategorie
  • Kategorie BISAC
  • Książki na zamówienie
  • Promocje
  • Granty
  • Książka na prezent
  • Opinie
  • Pomoc
  • Załóż konto
  • Zaloguj się

Education and the State in Modern Peru: Primary Schooling in Lima, 1821-C. 1921 » książka

zaloguj się | załóż konto
Logo Krainaksiazek.pl

koszyk

konto

szukaj
topmenu
Księgarnia internetowa
Szukaj
Książki na zamówienie
Promocje
Granty
Książka na prezent
Moje konto
Pomoc
 
 
Wyszukiwanie zaawansowane
Pusty koszyk
Bezpłatna dostawa dla zamówień powyżej 20 złBezpłatna dostawa dla zamówień powyżej 20 zł

Kategorie główne

• Nauka
 [2946912]
• Literatura piękna
 [1852311]

  więcej...
• Turystyka
 [71421]
• Informatyka
 [150889]
• Komiksy
 [35717]
• Encyklopedie
 [23177]
• Dziecięca
 [617324]
• Hobby
 [138808]
• AudioBooki
 [1671]
• Literatura faktu
 [228371]
• Muzyka CD
 [400]
• Słowniki
 [2841]
• Inne
 [445428]
• Kalendarze
 [1545]
• Podręczniki
 [166819]
• Poradniki
 [480180]
• Religia
 [510412]
• Czasopisma
 [525]
• Sport
 [61271]
• Sztuka
 [242929]
• CD, DVD, Video
 [3371]
• Technologie
 [219258]
• Zdrowie
 [100961]
• Książkowe Klimaty
 [124]
• Zabawki
 [2341]
• Puzzle, gry
 [3766]
• Literatura w języku ukraińskim
 [255]
• Art. papiernicze i szkolne
 [7810]
Kategorie szczegółowe BISAC

Education and the State in Modern Peru: Primary Schooling in Lima, 1821-C. 1921

ISBN-13: 9781137338402 / Angielski / Twarda / 2013 / 283 str.

G. Antonio Espinoza
Education and the State in Modern Peru: Primary Schooling in Lima, 1821-C. 1921 Espinoza, G. 9781137338402 Palgrave MacMillan - książkaWidoczna okładka, to zdjęcie poglądowe, a rzeczywista szata graficzna może różnić się od prezentowanej.

Education and the State in Modern Peru: Primary Schooling in Lima, 1821-C. 1921

ISBN-13: 9781137338402 / Angielski / Twarda / 2013 / 283 str.

G. Antonio Espinoza
cena 401,58
(netto: 382,46 VAT:  5%)

Najniższa cena z 30 dni: 385,52
Termin realizacji zamówienia:
ok. 22 dni roboczych
Dostawa w 2026 r.

Darmowa dostawa!
inne wydania

Espinoza's work illuminates how education was the site of ideological and political struggle in Peru during its early years as an independent state. Spanning 100 years and discussing both urban and rural education, it shows how school funding, curricula, and governance became part of the cultural process of state-building in Peru.

Kategorie:
Nauka, Socjologia i społeczeństwo
Kategorie BISAC:
Education > History
Education > Organizations & Institutions
History > Latin America - South America
Wydawca:
Palgrave MacMillan
Seria wydawnicza:
Historical Studies in Education
Język:
Angielski
ISBN-13:
9781137338402
Rok wydania:
2013
Wydanie:
2013
Numer serii:
000435998
Ilość stron:
283
Waga:
0.56 kg
Wymiary:
23.62 x 15.49 x 2.29
Oprawa:
Twarda
Wolumenów:
01
Dodatkowe informacje:
Bibliografia
Wydanie ilustrowane

"Espinoza places patrimonialism and patronage at the center of elite efforts to establish a state-run education system, and simultaneously demonstrates how trends in education reflected broader dynamics of Peruvian nation-building. The work's century-long time frame allows Espinoza to effectively trace the shaky transition from colonialism to independence, the vicissitudes of creating a modern society and economy, and the eventual stabilization of an industrializing nation in the twentieth century . . . This book is an important contribution to both the history of education in Latin America and to the history of early national Peru." - The American Historical Review

"In this carefully researched book, Antonio Espinoza takes advantage of the insights of the most recent literature on the history of education and on state formation to provide a splendid introduction to the foundational stages of the Peruvian educational system." - Héctor Lindo-Fuentes, Associate Chair and Professor, Department of History, Fordham University, USA

"Based on extensive research and using a sophisticated conceptual framework, this impressive monograph successfully demonstrates the centrality of education within efforts at nation- and state-building in nineteenth-century Peru and the ambiguities that shaped its implementation in the context of a highly authoritarian and exclusionary society." - Carlos Aguirre, Professor, Department of History, Director, Latin American Studies Program, University of Oregon, USA

Introduction 1. Schooling Patterns 2. From Republicanism to Popular Instruction to Nationalism: Official Educational Ideas and Goals in Peru, 1821-1905 3. Teachers, Local Communities, and National Government 4. Inside Primary Schools: Curricula and Methods in the Lima Region, 1821-1905 5. The Realities of the Estado Docente: Educational Centralization from 1905 to c. 1921 Conclusions

G. Antonio Espinoza is an Assistant Professor in the Department of History, Virginia Commonwealth University, USA.



Udostępnij

Facebook - konto krainaksiazek.pl



Opinie o Krainaksiazek.pl na Opineo.pl

Partner Mybenefit

Krainaksiazek.pl w programie rzetelna firma Krainaksiaze.pl - płatności przez paypal

Czytaj nas na:

Facebook - krainaksiazek.pl
  • książki na zamówienie
  • granty
  • książka na prezent
  • kontakt
  • pomoc
  • opinie
  • regulamin
  • polityka prywatności

Zobacz:

  • Księgarnia czeska

  • Wydawnictwo Książkowe Klimaty

1997-2025 DolnySlask.com Agencja Internetowa

© 1997-2022 krainaksiazek.pl
     
KONTAKT | REGULAMIN | POLITYKA PRYWATNOŚCI | USTAWIENIA PRYWATNOŚCI
Zobacz: Księgarnia Czeska | Wydawnictwo Książkowe Klimaty | Mapa strony | Lista autorów
KrainaKsiazek.PL - Księgarnia Internetowa
Polityka prywatnosci - link
Krainaksiazek.pl - płatnośc Przelewy24
Przechowalnia Przechowalnia