• Wyszukiwanie zaawansowane
  • Kategorie
  • Kategorie BISAC
  • Książki na zamówienie
  • Promocje
  • Granty
  • Książka na prezent
  • Opinie
  • Pomoc
  • Załóż konto
  • Zaloguj się

Education, Social Background and Cognitive Ability : The decline of the social » książka

zaloguj się | załóż konto
Logo Krainaksiazek.pl

koszyk

konto

szukaj
topmenu
Księgarnia internetowa
Szukaj
Książki na zamówienie
Promocje
Granty
Książka na prezent
Moje konto
Pomoc
 
 
Wyszukiwanie zaawansowane
Pusty koszyk
Bezpłatna dostawa dla zamówień powyżej 20 złBezpłatna dostawa dla zamówień powyżej 20 zł

Kategorie główne

• Nauka
 [2946912]
• Literatura piękna
 [1852311]

  więcej...
• Turystyka
 [71421]
• Informatyka
 [150889]
• Komiksy
 [35717]
• Encyklopedie
 [23177]
• Dziecięca
 [617324]
• Hobby
 [138808]
• AudioBooki
 [1671]
• Literatura faktu
 [228371]
• Muzyka CD
 [400]
• Słowniki
 [2841]
• Inne
 [445428]
• Kalendarze
 [1545]
• Podręczniki
 [166819]
• Poradniki
 [480180]
• Religia
 [510412]
• Czasopisma
 [525]
• Sport
 [61271]
• Sztuka
 [242929]
• CD, DVD, Video
 [3371]
• Technologie
 [219258]
• Zdrowie
 [100961]
• Książkowe Klimaty
 [124]
• Zabawki
 [2341]
• Puzzle, gry
 [3766]
• Literatura w języku ukraińskim
 [255]
• Art. papiernicze i szkolne
 [7810]
Kategorie szczegółowe BISAC

Education, Social Background and Cognitive Ability : The decline of the social

ISBN-13: 9780415842464 / Angielski / Twarda / 2013 / 304 str.

Gary N. Marks
Education, Social Background and Cognitive Ability : The decline of the social Gary N. Marks 9780415842464 Routledge - książkaWidoczna okładka, to zdjęcie poglądowe, a rzeczywista szata graficzna może różnić się od prezentowanej.

Education, Social Background and Cognitive Ability : The decline of the social

ISBN-13: 9780415842464 / Angielski / Twarda / 2013 / 304 str.

Gary N. Marks
cena 724,19
(netto: 689,70 VAT:  5%)

Najniższa cena z 30 dni: 705,23
Termin realizacji zamówienia:
ok. 22 dni roboczych
Dostawa w 2026 r.

Darmowa dostawa!
inne wydania

In this book Gary Marks challenges existing ideas by suggesting that it is cognitive ability rather than socioeconomic inequality that leads to long term educational outcomes, adding to the debate between the traditional quantitative methods of sociology and the more accepted qualitative methods today.

This book indicates that in western industrialized countries the basic assumption underlying the sociological perspective that social attributes, such as social class, have strong and enduring relationships with a range of sociological outcomes is unfounded. Marks argues that relationships between the two are often only moderate and/or declining and that socioeconomic background does not have strong, almost, deterministic relationships with educational outcomes.

The text discusses the idea that cognitive ability has a stronger influence than socioeconomic background on educational outcomes, and that quantitative research methods should be more heavily relied upon. Chapters covered include:

    • cognitive ability: conceptual issues, stability and origins
    • the importance of ability for educational and labour market labour outcomes
    • explaining socioeconomic inequalities in education.

"

Education, Social Background and Cognitive Functioning "will appeal to professionals in the fields of education and sociology as well as advanced students and academics involved in the debate.

Kategorie:
Nauka, Pedagogika i oświata
Kategorie BISAC:
Education > Research
Social Science > Socjologia
Social Science > Popular Culture
Wydawca:
Routledge
Język:
Angielski
ISBN-13:
9780415842464
Rok wydania:
2013
Ilość stron:
304
Waga:
0.57 kg
Wymiary:
23.4x15.6x2.3
Oprawa:
Twarda
Wolumenów:
01
Dodatkowe informacje:
Bibliografia

1: Introduction  2: Theoretical Matters  3: Concepts, Measures and Statistics  4: Cognitive Ability I: Conceptual Issues, Stability and Origins  5: Cognitive Ability II: Educational Outcomes  6: Cognitive Ability III: Labor Market Outcomes  7: Socioeconomic Inequalities in Education I: The Strength of the Relationship  8: Socioeconomic Inequalities in Education II: Theoretical Explanations  9: Socioeconomic Inequalities in Education III: Changes over Time  10: Occupational Attainment  11: Reproduction of Economic Inequalities  12: Conclusions and Discussion

Gary N. Marks is a Principal Research Fellow at the Melbourne Institute of Applied Economic and Social Research, the University of Melbourne, Australia.



Udostępnij

Facebook - konto krainaksiazek.pl



Opinie o Krainaksiazek.pl na Opineo.pl

Partner Mybenefit

Krainaksiazek.pl w programie rzetelna firma Krainaksiaze.pl - płatności przez paypal

Czytaj nas na:

Facebook - krainaksiazek.pl
  • książki na zamówienie
  • granty
  • książka na prezent
  • kontakt
  • pomoc
  • opinie
  • regulamin
  • polityka prywatności

Zobacz:

  • Księgarnia czeska

  • Wydawnictwo Książkowe Klimaty

1997-2025 DolnySlask.com Agencja Internetowa

© 1997-2022 krainaksiazek.pl
     
KONTAKT | REGULAMIN | POLITYKA PRYWATNOŚCI | USTAWIENIA PRYWATNOŚCI
Zobacz: Księgarnia Czeska | Wydawnictwo Książkowe Klimaty | Mapa strony | Lista autorów
KrainaKsiazek.PL - Księgarnia Internetowa
Polityka prywatnosci - link
Krainaksiazek.pl - płatnośc Przelewy24
Przechowalnia Przechowalnia