• Wyszukiwanie zaawansowane
  • Kategorie
  • Kategorie BISAC
  • Książki na zamówienie
  • Promocje
  • Granty
  • Książka na prezent
  • Opinie
  • Pomoc
  • Załóż konto
  • Zaloguj się

Education, Professionalization and Social Representations: On the Transformation of Social Knowledge » książka

zaloguj się | załóż konto
Logo Krainaksiazek.pl

koszyk

konto

szukaj
topmenu
Księgarnia internetowa
Szukaj
Książki na zamówienie
Promocje
Granty
Książka na prezent
Moje konto
Pomoc
 
 
Wyszukiwanie zaawansowane
Pusty koszyk
Bezpłatna dostawa dla zamówień powyżej 20 złBezpłatna dostawa dla zamówień powyżej 20 zł

Kategorie główne

• Nauka
 [2946912]
• Literatura piękna
 [1852311]

  więcej...
• Turystyka
 [71421]
• Informatyka
 [150889]
• Komiksy
 [35717]
• Encyklopedie
 [23177]
• Dziecięca
 [617324]
• Hobby
 [138808]
• AudioBooki
 [1671]
• Literatura faktu
 [228371]
• Muzyka CD
 [400]
• Słowniki
 [2841]
• Inne
 [445428]
• Kalendarze
 [1545]
• Podręczniki
 [166819]
• Poradniki
 [480180]
• Religia
 [510412]
• Czasopisma
 [525]
• Sport
 [61271]
• Sztuka
 [242929]
• CD, DVD, Video
 [3371]
• Technologie
 [219258]
• Zdrowie
 [100961]
• Książkowe Klimaty
 [124]
• Zabawki
 [2341]
• Puzzle, gry
 [3766]
• Literatura w języku ukraińskim
 [255]
• Art. papiernicze i szkolne
 [7810]
Kategorie szczegółowe BISAC

Education, Professionalization and Social Representations: On the Transformation of Social Knowledge

ISBN-13: 9780415885065 / Angielski / Twarda / 2010 / 252 str.

Mohamed Chaib; Berth Danermark; Staffan Selander
Education, Professionalization and Social Representations: On the Transformation of Social Knowledge Chaib, Mohamed 9780415885065 Routledge - książkaWidoczna okładka, to zdjęcie poglądowe, a rzeczywista szata graficzna może różnić się od prezentowanej.

Education, Professionalization and Social Representations: On the Transformation of Social Knowledge

ISBN-13: 9780415885065 / Angielski / Twarda / 2010 / 252 str.

Mohamed Chaib; Berth Danermark; Staffan Selander
cena 727,18
(netto: 692,55 VAT:  5%)

Najniższa cena z 30 dni: 705,23
Termin realizacji zamówienia:
ok. 22 dni roboczych
Bez gwarancji dostawy przed świętami

Darmowa dostawa!
inne wydania

This book presents a broad range of research related to how social knowledge is shared, transmitted and transformed in the context of education and professional formation. The chapters of this edited collection reflect different theoretical and empirical approaches to that form of common-sense knowledge called social representations, the theory of which was developed almost a half-century ago by Serge Moscovici. Scholars from various research institutions in Brazil, France and Sweden, spanning a wide variety of disciplines within the social sciences, have contributed chapters that are grouped into three main categories related to education, professionalization and transformation of knowledge. Part I covers theoretical approaches to understanding the transformation of social knowledge from the perspective of social representations. Part II analyzes the impact of the theory of social representations on the transformation of knowledge in the field of education and professional formation. Finally, Part III presents several empirical studies focused on the social and cultural frames that condition the transformation of knowledge. While the book is devoted to education and the emerging field of research on professionalization, it will also appeal to anyone with a general interest in how people acquire their worldviews and how these views influence their actions.

Kategorie:
Nauka, Pedagogika i oświata
Kategorie BISAC:
Education > Philosophy, Theory & Social Aspects
Education > Professional Development
Social Science > Popular Culture
Wydawca:
Routledge
Seria wydawnicza:
Routledge International Studies in the Philosophy of Educati
Język:
Angielski
ISBN-13:
9780415885065
Rok wydania:
2010
Numer serii:
000248328
Ilość stron:
252
Waga:
0.52 kg
Wymiary:
23.62 x 15.49 x 2.29
Oprawa:
Twarda
Wolumenów:
01
Dodatkowe informacje:
Bibliografia
Wydanie ilustrowane

List of Figures.  List of Tables.  Foreword  Denise Jodelet  Acknowledgments.  Introduction: Social Knowledge – Shared, Transmitted, Transformed  Mohamed Chaib, Berth Danermark, and Staffan Selander  Part I: Theoretical Approaches  1. Transformations and Changes in Social Knowledge – Towards the Dynamics of Meaning Making  Anders Gustavsson and Staffan Selander  2. Social Representations and Power  Berth Danermark and Per Germundsson  3. Of Contextualized Use of "Social" and "Professional"  Alain Piaser and Michel Bataille  4. Understanding Professionalization as a Representational Process  Pierre Ratinaud and Michel Lac  5. The Teacher’s Work  Clarilza Prado de Sousa  6. Education Processes of the Teacher as an Apprentice  Vera Maria Nigro de Souza Placco and Vera Lucia Trevisan de Souza  7. Social Representations and Cultures of Action  Jean-Marie Barbier  Part II: Education and Professional Formation  8. The Theory of Social Representations as a Theoretical and Methodological Tool for Research on Teachers in Brazil: Analyses of Theses and Dissertations  Maria Suzana De Stefano Menin, Allesandra de Morais Shimizu, and Claudia Maria de Lima  9. Teacher Students’ Social Representations of How Adults Learn  Mohamed Chaib and Josef Chaib  10. Being a School Teacher in Brazil  Alda Judith Alves-Mazzotti  11. Trainers of Adults: Professional Representations and Training Knowledge  Patrice Bouyssières and Marie-Pierre Trinquier  12. Training and Ruptures  Christine Mias  Part III: Socio-Cultural Contexts  13. Social Representations of Belonging in Pre-School Children’s Peer-Cultures  Solveig Hägglund and Annica Löfdahl  14. Transformations of Risk Knowledge – The Medical Encounter and Patients’ Narrative Construction of Meaning  Sonja Olin Lauritzen and Robert Ohlsson  15. The Role of the Media in the Transformation of Citizens’ Social Representations of Suffering  Birgitta Höijer and Ulrika Olausson  16. Religiosity as a Way of Appropriating Knowledge  Margot Campos Madeira, Luiz Fernando Rangel Tura, Maria Rosilene Barbosa Alvim, and Vincent de Paulo Carvalho Madeira  17. Appropriation of Knowledge and Social Psychology: Milgram’s Experiment on Obedience to Authority  Sophie Richardot.  Contributors.  Index.

Mohamed Chaib is Professor of Education and Director of the National Centre for Lifelong Learning (Encell) at the School of Education and Communication at Jönköping University, Sweden. Berth Danermark is Professor of Sociology at the The Swedish Institute for Disability Research, School of Health and Medical Sciences at Örebro University, Sweden. Staffan Selander is Professor of Didactics in the Department of Didactic Science and Early Childhood Education at the Stockholm Institute of Education, Sweden.



Udostępnij

Facebook - konto krainaksiazek.pl



Opinie o Krainaksiazek.pl na Opineo.pl

Partner Mybenefit

Krainaksiazek.pl w programie rzetelna firma Krainaksiaze.pl - płatności przez paypal

Czytaj nas na:

Facebook - krainaksiazek.pl
  • książki na zamówienie
  • granty
  • książka na prezent
  • kontakt
  • pomoc
  • opinie
  • regulamin
  • polityka prywatności

Zobacz:

  • Księgarnia czeska

  • Wydawnictwo Książkowe Klimaty

1997-2025 DolnySlask.com Agencja Internetowa

© 1997-2022 krainaksiazek.pl
     
KONTAKT | REGULAMIN | POLITYKA PRYWATNOŚCI | USTAWIENIA PRYWATNOŚCI
Zobacz: Księgarnia Czeska | Wydawnictwo Książkowe Klimaty | Mapa strony | Lista autorów
KrainaKsiazek.PL - Księgarnia Internetowa
Polityka prywatnosci - link
Krainaksiazek.pl - płatnośc Przelewy24
Przechowalnia Przechowalnia