• Wyszukiwanie zaawansowane
  • Kategorie
  • Kategorie BISAC
  • Książki na zamówienie
  • Promocje
  • Granty
  • Książka na prezent
  • Opinie
  • Pomoc
  • Załóż konto
  • Zaloguj się

Editorial Independence in the Ethiopian Private Media Houses » książka

zaloguj się | załóż konto
Logo Krainaksiazek.pl

koszyk

konto

szukaj
topmenu
Księgarnia internetowa
Szukaj
Książki na zamówienie
Promocje
Granty
Książka na prezent
Moje konto
Pomoc
 
 
Wyszukiwanie zaawansowane
Pusty koszyk
Bezpłatna dostawa dla zamówień powyżej 20 złBezpłatna dostawa dla zamówień powyżej 20 zł

Kategorie główne

• Nauka
 [2949965]
• Literatura piękna
 [1857847]

  więcej...
• Turystyka
 [70818]
• Informatyka
 [151303]
• Komiksy
 [35733]
• Encyklopedie
 [23180]
• Dziecięca
 [617748]
• Hobby
 [139972]
• AudioBooki
 [1650]
• Literatura faktu
 [228361]
• Muzyka CD
 [398]
• Słowniki
 [2862]
• Inne
 [444732]
• Kalendarze
 [1620]
• Podręczniki
 [167233]
• Poradniki
 [482388]
• Religia
 [509867]
• Czasopisma
 [533]
• Sport
 [61361]
• Sztuka
 [243125]
• CD, DVD, Video
 [3451]
• Technologie
 [219309]
• Zdrowie
 [101347]
• Książkowe Klimaty
 [123]
• Zabawki
 [2362]
• Puzzle, gry
 [3791]
• Literatura w języku ukraińskim
 [253]
• Art. papiernicze i szkolne
 [7933]
Kategorie szczegółowe BISAC

Editorial Independence in the Ethiopian Private Media Houses

ISBN-13: 9783639225624 / Angielski / Miękka / 2010 / 140 str.

Mohammed Selman
Editorial Independence in the Ethiopian Private Media Houses Mohammed Selman 9783639225624 VDM Verlag - książkaWidoczna okładka, to zdjęcie poglądowe, a rzeczywista szata graficzna może różnić się od prezentowanej.

Editorial Independence in the Ethiopian Private Media Houses

ISBN-13: 9783639225624 / Angielski / Miękka / 2010 / 140 str.

Mohammed Selman
cena 264,53
(netto: 251,93 VAT:  5%)

Najniższa cena z 30 dni: 264,53
Termin realizacji zamówienia:
ok. 10-14 dni roboczych
Bez gwarancji dostawy przed świętami

Darmowa dostawa!

One of the all time controversial media issues is to what extent journalists enjoy independence in their reporting against the interests of the media owners. Unlike other jobs, journalism needs exceptionally high level of independence not only from the government and advertisers but also from the media proprietors. With the increasing challenges that are emerging from the contemporary media commercialism, journalists are tempted, lured and pressurized by their own employers to follow the interests of their proprietors. Though the private media is synonymously labeled as independent and free media, its employees in the newsroom hardly enjoy journalistic autonomy, especially in the case of the Ethiopian private press. In other words, the key question this book raises will be to what extent the independent media is independent. This book also shed a light on some exciting facts about the relationship between ownership versus independence, and can be invaluable resource especially to media owners, practitioners, communication researchers and media analysts.

One of the all time controversial media issues is to what extent journalists enjoy independence in their reporting against the interests of the media owners. Unlike other jobs, journalism needs exceptionally high level of independence not only from the government and advertisers but also from the media proprietors. With the increasing challenges that are emerging from the contemporary media commercialism, journalists are tempted, lured and pressurized by their own employers to follow the interests of their proprietors. Though the private media is synonymously labeled as independent and free media, its employees in the newsroom hardly enjoy journalistic autonomy, especially in the case of the Ethiopian private press. In other words, the key question this book raises will be to what extent the independent media is independent. This book also shed a light on some exciting facts about the relationship between ownership versus independence, and can be invaluable resource especially to media owners, practitioners,communication researchers and media analysts.

Kategorie:
Nauka
Kategorie BISAC:
Social Science > Media Studies
Wydawca:
VDM Verlag
Język:
Angielski
ISBN-13:
9783639225624
Rok wydania:
2010
Ilość stron:
140
Waga:
0.21 kg
Wymiary:
22.86 x 15.24 x 0.84
Oprawa:
Miękka
Wolumenów:
01

Mohammed Selman Awol, MA: Studied Journalism and Communication in Addis Ababa University. Lecturer in Mekelle University, Writer and Contributor in Addis- Neger Newspaper. Mekelle, Ethiopia.



Udostępnij

Facebook - konto krainaksiazek.pl



Opinie o Krainaksiazek.pl na Opineo.pl

Partner Mybenefit

Krainaksiazek.pl w programie rzetelna firma Krainaksiaze.pl - płatności przez paypal

Czytaj nas na:

Facebook - krainaksiazek.pl
  • książki na zamówienie
  • granty
  • książka na prezent
  • kontakt
  • pomoc
  • opinie
  • regulamin
  • polityka prywatności

Zobacz:

  • Księgarnia czeska

  • Wydawnictwo Książkowe Klimaty

1997-2025 DolnySlask.com Agencja Internetowa

© 1997-2022 krainaksiazek.pl
     
KONTAKT | REGULAMIN | POLITYKA PRYWATNOŚCI | USTAWIENIA PRYWATNOŚCI
Zobacz: Księgarnia Czeska | Wydawnictwo Książkowe Klimaty | Mapa strony | Lista autorów
KrainaKsiazek.PL - Księgarnia Internetowa
Polityka prywatnosci - link
Krainaksiazek.pl - płatnośc Przelewy24
Przechowalnia Przechowalnia