• Wyszukiwanie zaawansowane
  • Kategorie
  • Kategorie BISAC
  • Książki na zamówienie
  • Promocje
  • Granty
  • Książka na prezent
  • Opinie
  • Pomoc
  • Załóż konto
  • Zaloguj się

Economics of Urban Highway Congestion and Pricing » książka

zaloguj się | załóż konto
Logo Krainaksiazek.pl

koszyk

konto

szukaj
topmenu
Księgarnia internetowa
Szukaj
Książki na zamówienie
Promocje
Granty
Książka na prezent
Moje konto
Pomoc
 
 
Wyszukiwanie zaawansowane
Pusty koszyk
Bezpłatna dostawa dla zamówień powyżej 20 złBezpłatna dostawa dla zamówień powyżej 20 zł

Kategorie główne

• Nauka
 [2949965]
• Literatura piękna
 [1857847]

  więcej...
• Turystyka
 [70818]
• Informatyka
 [151303]
• Komiksy
 [35733]
• Encyklopedie
 [23180]
• Dziecięca
 [617748]
• Hobby
 [139972]
• AudioBooki
 [1650]
• Literatura faktu
 [228361]
• Muzyka CD
 [398]
• Słowniki
 [2862]
• Inne
 [444732]
• Kalendarze
 [1620]
• Podręczniki
 [167233]
• Poradniki
 [482388]
• Religia
 [509867]
• Czasopisma
 [533]
• Sport
 [61361]
• Sztuka
 [243125]
• CD, DVD, Video
 [3451]
• Technologie
 [219309]
• Zdrowie
 [101347]
• Książkowe Klimaty
 [123]
• Zabawki
 [2362]
• Puzzle, gry
 [3791]
• Literatura w języku ukraińskim
 [253]
• Art. papiernicze i szkolne
 [7933]
Kategorie szczegółowe BISAC

Economics of Urban Highway Congestion and Pricing

ISBN-13: 9780792386315 / Angielski / Twarda / 1999 / 240 str.

John F. McDonald; Edmond L. D'Ouville; Louie Nan Liu
Economics of Urban Highway Congestion and Pricing John F. McDonald Edmond L. D'Ouville Louie Nan Liu 9780792386315 Kluwer Academic Publishers - książkaWidoczna okładka, to zdjęcie poglądowe, a rzeczywista szata graficzna może różnić się od prezentowanej.

Economics of Urban Highway Congestion and Pricing

ISBN-13: 9780792386315 / Angielski / Twarda / 1999 / 240 str.

John F. McDonald; Edmond L. D'Ouville; Louie Nan Liu
cena 605,23 zł
(netto: 576,41 VAT:  5%)

Najniższa cena z 30 dni: 578,30 zł
Termin realizacji zamówienia:
ok. 22 dni roboczych
Bez gwarancji dostawy przed świętami

Darmowa dostawa!

Economics of Urban Highway Congestion and Pricing offers the most extensive examination to date of the relationship between congestion tolls and highway capacity in the long run. This study breaks new ground in the economic theory of optimal road capacity by including theoretical contributions, empirical studies, and simulation experiments that all pertain to the general topic reflected in the title. The book is organized into four sections: 1) highway traffic flow; 2) commuter choice of tollways versus freeways; 3) congestion pricing in the short run; and 4) road capacity and pricing in the long run.
In particular, the first section on highway traffic flow examines the chief models and empirical studies of vehicular flow on urban highways. The second section of the book is a theoretical and empirical examination of the choice that commuters make between urban tollways and freeways. The third section is devoted to congestion pricing in the short run, the time period in which the urban highway facilities are taken as given. This section is the most important part of the book from the standpoint of public policy. The fourth and last section of the book considers road capacity and pricing in the long run, with the concluding chapter gathering the authors' main results in one place and making recommendations both for current policy and for future research.

Kategorie:
Nauka, Ekonomia i biznes
Kategorie BISAC:
Business & Economics > Urban & Regional
Business & Economics > Development - Economic Development
Transportation > General
Wydawca:
Kluwer Academic Publishers
Seria wydawnicza:
Transportation Research, Economics and Policy
Język:
Angielski
ISBN-13:
9780792386315
Rok wydania:
1999
Wydanie:
1999
Numer serii:
000047465
Ilość stron:
240
Waga:
1.20 kg
Wymiary:
23.5 x 15.5
Oprawa:
Twarda
Wolumenów:
01
Dodatkowe informacje:
Bibliografia
Wydanie ilustrowane

List of Figures. List of Tables. Preface. Acknowledgments. Introduction. Part I: Highway Traffic Flow. 1. An Engineering Model of Traffic Flow. 2. Highway Traffic Flow and the `Uneconomic' Region of Production. 3. An Empirical Model of Highway Traffic Flow. Part II: Commuter Choice of Tollways Versus Freeways. 4. Theory of Route Choice and the Value of Time. 5. An Empirical Study of the Choice of Tollway or Freeway. Part III: Congestion Pricing in the Short Run. 6. Congestion Pricing in the Short Run: The Basic Model. 7. Urban Highway Congestion: An Analysis of Second-Best Tolls. 8. Mathematical Formulation of a Multiple-Period Congestion Pricing Model. 9. A Simulation Study of Peak and Off-Peak Congestion Pricing. 10. The California SR-91 Example of Value Pricing. Part IV: Road Capacity and Pricing in the Long Run. 11. Road Capacity with Efficient Tolls. 12. The Comparison of Optimal Road Capacities: No Toll versus the Optimal Toll. 13. The Long-Run Two-Road Model of Traffic Congestion. 14. Optimal Road Capacity with Hyper-congestion in the Absence of Tolls. 15. A Model of Demand for Traffic Density. 16. Demand Uncertainty, Optimal Capacity, and Congestion Tolls. 17. Optimal Capacity for a Bottleneck and Sub-Optimal Congestion Tolls. Summary and Conclusions. Author Index. Subject Index.

McDonald, John F. John F. McDonald is Senior Associate Dean for Acad... więcej >


Udostępnij

Facebook - konto krainaksiazek.pl



Opinie o Krainaksiazek.pl na Opineo.pl

Partner Mybenefit

Krainaksiazek.pl w programie rzetelna firma Krainaksiaze.pl - płatności przez paypal

Czytaj nas na:

Facebook - krainaksiazek.pl
  • książki na zamówienie
  • granty
  • książka na prezent
  • kontakt
  • pomoc
  • opinie
  • regulamin
  • polityka prywatności

Zobacz:

  • Księgarnia czeska

  • Wydawnictwo Książkowe Klimaty

1997-2025 DolnySlask.com Agencja Internetowa

© 1997-2022 krainaksiazek.pl
     
KONTAKT | REGULAMIN | POLITYKA PRYWATNOŚCI | USTAWIENIA PRYWATNOŚCI
Zobacz: Księgarnia Czeska | Wydawnictwo Książkowe Klimaty | Mapa strony | Lista autorów
KrainaKsiazek.PL - Księgarnia Internetowa
Polityka prywatnosci - link
Krainaksiazek.pl - płatnośc Przelewy24
Przechowalnia Przechowalnia