• Wyszukiwanie zaawansowane
  • Kategorie
  • Kategorie BISAC
  • Książki na zamówienie
  • Promocje
  • Granty
  • Książka na prezent
  • Opinie
  • Pomoc
  • Załóż konto
  • Zaloguj się

Economics of Innovation: The Case of Food Industry » książka

zaloguj się | załóż konto
Logo Krainaksiazek.pl

koszyk

konto

szukaj
topmenu
Księgarnia internetowa
Szukaj
Książki na zamówienie
Promocje
Granty
Książka na prezent
Moje konto
Pomoc
 
 
Wyszukiwanie zaawansowane
Pusty koszyk
Bezpłatna dostawa dla zamówień powyżej 20 złBezpłatna dostawa dla zamówień powyżej 20 zł

Kategorie główne

• Nauka
 [2949965]
• Literatura piękna
 [1857847]

  więcej...
• Turystyka
 [70818]
• Informatyka
 [151303]
• Komiksy
 [35733]
• Encyklopedie
 [23180]
• Dziecięca
 [617748]
• Hobby
 [139972]
• AudioBooki
 [1650]
• Literatura faktu
 [228361]
• Muzyka CD
 [398]
• Słowniki
 [2862]
• Inne
 [444732]
• Kalendarze
 [1620]
• Podręczniki
 [167233]
• Poradniki
 [482388]
• Religia
 [509867]
• Czasopisma
 [533]
• Sport
 [61361]
• Sztuka
 [243125]
• CD, DVD, Video
 [3451]
• Technologie
 [219309]
• Zdrowie
 [101347]
• Książkowe Klimaty
 [123]
• Zabawki
 [2362]
• Puzzle, gry
 [3791]
• Literatura w języku ukraińskim
 [253]
• Art. papiernicze i szkolne
 [7933]
Kategorie szczegółowe BISAC

Economics of Innovation: The Case of Food Industry

ISBN-13: 9783790809114 / Angielski / Miękka / 1996 / 406 str.

G. Galizzi; L. Venturini; Giovanni Galizzi
Economics of Innovation: The Case of Food Industry G. Galizzi L. Venturini Giovanni Galizzi 9783790809114 Physica-Verlag - książkaWidoczna okładka, to zdjęcie poglądowe, a rzeczywista szata graficzna może różnić się od prezentowanej.

Economics of Innovation: The Case of Food Industry

ISBN-13: 9783790809114 / Angielski / Miękka / 1996 / 406 str.

G. Galizzi; L. Venturini; Giovanni Galizzi
cena 403,47
(netto: 384,26 VAT:  5%)

Najniższa cena z 30 dni: 385,52
Termin realizacji zamówienia:
ok. 22 dni roboczych
Bez gwarancji dostawy przed świętami

Darmowa dostawa!

With only few exceptions, theoretical and empirical literature on innovation privileges the analysis of determinants, the effects on firms' market shares and on market structures, mainly with reference to high-tech industries whereas it has generally neglected the food industry. In this book, it is shown that this underevaluation originates from a poor analysis of the characteristics of innovation in this sector and of the importance that this aspect has for the entire food chain. Both, technological changes and product innovation represent relevant competitive strategies for food firms. This book provides new analyses of nature, determinants and consequences of innovation in the food industries.

Kategorie:
Nauka, Ekonomia i biznes
Kategorie BISAC:
Business & Economics > Economics - General
Business & Economics > Marketing - General
Science > General
Wydawca:
Physica-Verlag
Seria wydawnicza:
Contributions to Economics
Język:
Angielski
ISBN-13:
9783790809114
Rok wydania:
1996
Wydanie:
Softcover Repri
Numer serii:
000036348
Ilość stron:
406
Waga:
0.79 kg
Wymiary:
25.4 x 17.8
Oprawa:
Miękka
Wolumenów:
01
Dodatkowe informacje:
Wydanie ilustrowane

I: The Determinants of Innovation.- 1. Innovation and Consumers’ Choice.- 2. Demand-side Constraints on the Introduction of New Food Technologies: the Case of Food Irradiation.- 3. Price and Non-Price Competition and Market Structure in the Single European Market.- 4. Concentration Change and Countervailing Power in the U.S. Food Manufacturing Industries.- 5. Building Partnerships and Alliances in the European Food Industry.- 6. Innovation and Vertical Competition in the Food System.- 7. Product Innovation in the Food Industry: Nature, Characteristics and Determinants.- II: Firm’s Organization and Performance.- 8. Product and Process Innovation Management in the Dutch Agro-Food Industry: Some Empirical Results.- 9. Marketing Organization, Innovation and Agricultural Cooperatives.- 10. Internationalization and Competition in the Food Industry.- 11. Technological Change and Concentration of Firms: An Empirical Application to the Food Industry of Lombardy.- 12. Industrial Standards as Driving Forces of Corporate Innovation and Internationalization.- 13. Acquisitions, Agreements and Innovation in the Italian Food Industry.- 14. Economics of Vertical Market Competition.- III: Case-Studies.- 15. Product Development and Conduct in a Competitive Food Market: The Case of the Greek Sausage Industry.- 16. Competitive Position of Dairy Products in the Food Industry.- 17. Biotechnology and Vertical Integration in the Dutch Potato Chain.- 18. Evolution of Consumers’ Preferences and Innovation: The Case of Italian Foods with Denominations of Origin.- 19. An Innovation in the Italian Milk Filiére: The Case of High Quality Liquid Milk.- 20. Combined Roles of Process and Product Innovations in the Food Industries.- 21. Technical and Organisational Innovations in the Food System: the Case of Fresh Products in France.- 22. The Role of Process and Product Innovation in the Reorganisation of the Principal Beef Slaughtering Firms in Italy.- 23. Invention Patents in Italian Agro-food Industry: Analysis of the Period 1967–1990.



Udostępnij

Facebook - konto krainaksiazek.pl



Opinie o Krainaksiazek.pl na Opineo.pl

Partner Mybenefit

Krainaksiazek.pl w programie rzetelna firma Krainaksiaze.pl - płatności przez paypal

Czytaj nas na:

Facebook - krainaksiazek.pl
  • książki na zamówienie
  • granty
  • książka na prezent
  • kontakt
  • pomoc
  • opinie
  • regulamin
  • polityka prywatności

Zobacz:

  • Księgarnia czeska

  • Wydawnictwo Książkowe Klimaty

1997-2025 DolnySlask.com Agencja Internetowa

© 1997-2022 krainaksiazek.pl
     
KONTAKT | REGULAMIN | POLITYKA PRYWATNOŚCI | USTAWIENIA PRYWATNOŚCI
Zobacz: Księgarnia Czeska | Wydawnictwo Książkowe Klimaty | Mapa strony | Lista autorów
KrainaKsiazek.PL - Księgarnia Internetowa
Polityka prywatnosci - link
Krainaksiazek.pl - płatnośc Przelewy24
Przechowalnia Przechowalnia