• Wyszukiwanie zaawansowane
  • Kategorie
  • Kategorie BISAC
  • Książki na zamówienie
  • Promocje
  • Granty
  • Książka na prezent
  • Opinie
  • Pomoc
  • Załóż konto
  • Zaloguj się

Ecological Pedagogy, Buddhist Pedagogy, Hermeneutic Pedagogy: Experiments in a Curriculum for Miracles » książka

zaloguj się | załóż konto
Logo Krainaksiazek.pl

koszyk

konto

szukaj
topmenu
Księgarnia internetowa
Szukaj
Książki na zamówienie
Promocje
Granty
Książka na prezent
Moje konto
Pomoc
 
 
Wyszukiwanie zaawansowane
Pusty koszyk
Bezpłatna dostawa dla zamówień powyżej 20 złBezpłatna dostawa dla zamówień powyżej 20 zł

Kategorie główne

• Nauka
 [2950560]
• Literatura piękna
 [1849509]

  więcej...
• Turystyka
 [71097]
• Informatyka
 [151150]
• Komiksy
 [35848]
• Encyklopedie
 [23178]
• Dziecięca
 [617388]
• Hobby
 [139064]
• AudioBooki
 [1657]
• Literatura faktu
 [228597]
• Muzyka CD
 [383]
• Słowniki
 [2855]
• Inne
 [445295]
• Kalendarze
 [1464]
• Podręczniki
 [167547]
• Poradniki
 [480102]
• Religia
 [510749]
• Czasopisma
 [516]
• Sport
 [61293]
• Sztuka
 [243352]
• CD, DVD, Video
 [3414]
• Technologie
 [219456]
• Zdrowie
 [101002]
• Książkowe Klimaty
 [124]
• Zabawki
 [2311]
• Puzzle, gry
 [3459]
• Literatura w języku ukraińskim
 [254]
• Art. papiernicze i szkolne
 [8079]
Kategorie szczegółowe BISAC

Ecological Pedagogy, Buddhist Pedagogy, Hermeneutic Pedagogy: Experiments in a Curriculum for Miracles

ISBN-13: 9781433122521 / Angielski / Miękka / 2014 / 210 str.

David W. Jardine;Jackie Seidel
Ecological Pedagogy, Buddhist Pedagogy, Hermeneutic Pedagogy: Experiments in a Curriculum for Miracles Steinberg, Shirley R. 9781433122521 Peter Lang Publishing Inc - książkaWidoczna okładka, to zdjęcie poglądowe, a rzeczywista szata graficzna może różnić się od prezentowanej.

Ecological Pedagogy, Buddhist Pedagogy, Hermeneutic Pedagogy: Experiments in a Curriculum for Miracles

ISBN-13: 9781433122521 / Angielski / Miękka / 2014 / 210 str.

David W. Jardine;Jackie Seidel
cena 218,62
(netto: 208,21 VAT:  5%)

Najniższa cena z 30 dni: 217,44
Termin realizacji zamówienia:
ok. 10-14 dni roboczych
Dostawa w 2026 r.

Darmowa dostawa!
inne wydania

This book explores three interrelated roots of scholarly work that have a supportive and elaborative affinity to authentic and engaging classroom inquiry: ecological consciousness, Buddhist epistemologies, philosophies and practices, and interpretive inquiry or hermeneutics. Although these three roots originate outside of and extend far beyond most educational literature, understanding them can be of immense practical importance to the conduct of rich, rigorous, practicable, sustainable, and adventurous classroom work for students and teachers alike.
The authors collectively bring to these reflections decades of classroom experience in grades K-12 and the experience of supervising hundreds of student teachers in such settings as well as working regularly with schools and classroom teachers in their day-to-day work. The authors demonstrate, through several classroom examples, how ecology, Buddhism, and hermeneutics provide ways to re-invigorate the often-moribund discourse of education and bring a sense of beauty and rigorous joy to classroom life for teachers and students alike.

Kategorie:
Podręczniki
Kategorie BISAC:
Education > Philosophy, Theory & Social Aspects
Philosophy > Filozofia
Science > General
Wydawca:
Peter Lang Publishing Inc
Język:
Angielski
ISBN-13:
9781433122521
Rok wydania:
2014
Ilość stron:
210
Waga:
0.32 kg
Wymiary:
22.1 x 14.99 x 1.52
Oprawa:
Miękka
Wolumenów:
01
Dodatkowe informacje:
Bibliografia

«I recommend this book for graduate students investigating Buddhist or hermeneutic methodologies or for researchers already engaged in these disciplines.»
(Holly Tsun Haggarty, JCACS Vol. 14, No. 2/2016)

«I believe the book to be quite valuable and a wonderful addition to current educational literature in the fields of curriculum, contemplative pedagogy, teacher education, classroom practice, hermeneutics, and ecopedagogy.»
(Susan A. Boddie, Alberta Journal of Educational Research, Vol. 62.3 2016)

Jackie Seidel is Assistant Professor in the in the Werklund School of Education at the University of Calgary. She received her PhD from the University of Alberta.
David W. Jardine is Full Professor of Education in the Werklund School of Education at the University of Calgary. He received his Ph.D. from the University of Toronto and is the author of the recently published book Pedagogy Left in Peace.



Udostępnij

Facebook - konto krainaksiazek.pl



Opinie o Krainaksiazek.pl na Opineo.pl

Partner Mybenefit

Krainaksiazek.pl w programie rzetelna firma Krainaksiaze.pl - płatności przez paypal

Czytaj nas na:

Facebook - krainaksiazek.pl
  • książki na zamówienie
  • granty
  • książka na prezent
  • kontakt
  • pomoc
  • opinie
  • regulamin
  • polityka prywatności

Zobacz:

  • Księgarnia czeska

  • Wydawnictwo Książkowe Klimaty

1997-2025 DolnySlask.com Agencja Internetowa

© 1997-2022 krainaksiazek.pl
     
KONTAKT | REGULAMIN | POLITYKA PRYWATNOŚCI | USTAWIENIA PRYWATNOŚCI
Zobacz: Księgarnia Czeska | Wydawnictwo Książkowe Klimaty | Mapa strony | Lista autorów
KrainaKsiazek.PL - Księgarnia Internetowa
Polityka prywatnosci - link
Krainaksiazek.pl - płatnośc Przelewy24
Przechowalnia Przechowalnia