• Wyszukiwanie zaawansowane
  • Kategorie
  • Kategorie BISAC
  • Książki na zamówienie
  • Promocje
  • Granty
  • Książka na prezent
  • Opinie
  • Pomoc
  • Załóż konto
  • Zaloguj się

Early Fraction Learning » książka

zaloguj się | załóż konto
Logo Krainaksiazek.pl

koszyk

konto

szukaj
topmenu
Księgarnia internetowa
Szukaj
Książki na zamówienie
Promocje
Granty
Książka na prezent
Moje konto
Pomoc
 
 
Wyszukiwanie zaawansowane
Pusty koszyk
Bezpłatna dostawa dla zamówień powyżej 20 złBezpłatna dostawa dla zamówień powyżej 20 zł

Kategorie główne

• Nauka
 [2949965]
• Literatura piękna
 [1857847]

  więcej...
• Turystyka
 [70818]
• Informatyka
 [151303]
• Komiksy
 [35733]
• Encyklopedie
 [23180]
• Dziecięca
 [617748]
• Hobby
 [139972]
• AudioBooki
 [1650]
• Literatura faktu
 [228361]
• Muzyka CD
 [398]
• Słowniki
 [2862]
• Inne
 [444732]
• Kalendarze
 [1620]
• Podręczniki
 [167233]
• Poradniki
 [482388]
• Religia
 [509867]
• Czasopisma
 [533]
• Sport
 [61361]
• Sztuka
 [243125]
• CD, DVD, Video
 [3451]
• Technologie
 [219309]
• Zdrowie
 [101347]
• Książkowe Klimaty
 [123]
• Zabawki
 [2362]
• Puzzle, gry
 [3791]
• Literatura w języku ukraińskim
 [253]
• Art. papiernicze i szkolne
 [7933]
Kategorie szczegółowe BISAC

Early Fraction Learning

ISBN-13: 9780387976419 / Angielski / Miękka / 1991 / 236 str.

Robert P. Hunting; Gary Davis
Early Fraction Learning Robert P. Hunting Gary Davis 9780387976419 Springer - książkaWidoczna okładka, to zdjęcie poglądowe, a rzeczywista szata graficzna może różnić się od prezentowanej.

Early Fraction Learning

ISBN-13: 9780387976419 / Angielski / Miękka / 1991 / 236 str.

Robert P. Hunting; Gary Davis
cena 403,47 zł
(netto: 384,26 VAT:  5%)

Najniższa cena z 30 dni: 385,52 zł
Termin realizacji zamówienia:
ok. 22 dni roboczych
Bez gwarancji dostawy przed świętami

Darmowa dostawa!

Early Fraction learning is centrally of interest to studentsand researchersin mathematics education, tackling as itdoes one of that discipline's most vexing problems: why arefractions so difficult to learn and to teach?

Kategorie:
Nauka, Psychologia
Kategorie BISAC:
Education > Educational Psychology
Medical > Medycyna
Psychology > General
Wydawca:
Springer
Seria wydawnicza:
Sun Technical Reference Library
Język:
Angielski
ISBN-13:
9780387976419
Rok wydania:
1991
Wydanie:
1991
Numer serii:
000210616
Ilość stron:
236
Waga:
0.39 kg
Wymiary:
23.5 x 15.5
Oprawa:
Miękka
Wolumenów:
01
Dodatkowe informacje:
Wydanie ilustrowane

1. Introduction.- References.- 2. Pre-fraction Concepts of Preschoolers.- Method.- Problem Descriptions and Rationales.- Results.- Problem 1: Skipping Ropes.- Problem 2: Sharing the Crackers.- Problem 3: Sausages.- Problem 4: Swapcards.- Discussion.- References.- 3. Dimensions of Young Children’s Conceptions of the Fraction One Half.- Theory.- Method.- Problem Descriptions.- Results.- Accuracy of Responses: One-half (Candysticks and Jellybabies).- Procedures Used.- Accuracy of Responses: Sharing (Snakes and Crackers).- Procedures Used.- Procedures Used by Most Accurate Children: One-half.- Procedures Used by Most Accurate Children: Sharing.- Case of John (4,11): A Strong “Halver”.- Case of Julie (5,3): A Weak “Halver”.- Case of Jamie (5,3): A Strong Sharer.- Case of Lisa (5,5): A Weak Sharer.- Discussion.- References.- 4. The Social Origins of Pre-fraction Knowledge in Three Year Olds.- Method.- Development of the Interview Plan.- Description of the Interview Tasks.- The Parent Questionnaire and Interview.- Results.- Performance on the Sharing Tasks.- Performance on the Recognition Tasks.- Data from the Parent Interview.- Relationships Between Sharing Competence and Home Factors.- General Discussion.- References.- 5. Higher Order Thinking in Young Children’s Engagements with a Fraction Machine.- The Copy Cat Fraction Machine.- Method.- Results.- Copy Cat Performance.- Counting Performance.- Relationships Between Copy Cat Performance and Counting.- The Case of Jayme and One-third.- Discussion.- References.- 6. Fractions as Operators and as Cloning Machines.- The Rational Numbers as Operators.- Fraction Algorithms and Abstract Symbolism.- A More General Construction of Fields of Fractions via Operators.- References.- 7. Preschoolers’ Knowledge of Counting and Sharing in Discrete Quantity Settings.- Counting.- The Theory of Counting Types.- Sharing in Discrete Quantity Settings.- The Link Between Counting and Sharing.- Method.- The Counting Tasks.- The Sharing Tasks.- Classification Criteria.- Results.- Counting Tasks.- Sharing Tasks.- Observed Frequencies for Counting and Sharing.- Poor Counters but Good Sharers.- Good Counters but Weak Sharers.- General Discussion.- References.- 8. Preschoolers’ Spontaneous Partitioning of Discrete Items.- References.- 9. Cognitive Issues about Dealing.- Dealing and Counting.- Commentary on Tom’s Responses.- Cognitive and Problem Solving Aspects of Tom’s Responses.- General Discussion.- References.- 10. Sharing by Dealing as Problem Solving.- A Sharing Problem.- Children’s Strategies.- Re-distribution by Dealing.- The Most Common Strategies.- Counting in the Re-distribution Task.- Apportioning by Ratios?.- Conclusions.- References.- 11. Cognitive Research on Early Fraction Learning Applied to Classrooms: Two Experiments.- I. An Experiment in Teacher-focused Curriculum Change.- Rationale.- Development Model.- Products and Purposes.- The Development Process.- Reflections and Recommendations.- II. Applying the Didactic Framework.- Method of the Constructivist Teaching Experiment.- Rationale for The Farm.- The Farm: A Didactic Framework.- The Lessons: Description and Commentary.- Discussion.- References.- Appendix: Fractions and Sharing Interview.- 12. The Interaction of Thought, Words, and Deeds in Children’s Early Fraction Learning.- The Problem.- Why We Conducted the Teaching Experiment.- Why We Interviewed the Children After Session 2.- A Brief Comment on the Interview Method.- Detail of Rebecca’s Solution.- What the Interviews Revealed.- What the Other Children Thought.- Concluding Comments.- References.- 13. On Clinical Methods for Studying Young Children’s Mathematics.- Examples of Recent Adaptations.- Children Talking About Other Children’s Mathematics.- Using Video Excerpts to Stimulate Recall of Cognitive Processes: Lachlan’s Distribution Strategy.- Neutralizing Adult Interviewer Effects.- Artifacts of the Clinical Interview.- References.- 14. A Fraction of Epistemology.- Relations and Reality.- Order and Symmetry Breaking.- Reflection, Disequilibrium, and the Transition to Order.- Information and Action.- The Idea of a Concept.- References.



Udostępnij

Facebook - konto krainaksiazek.pl



Opinie o Krainaksiazek.pl na Opineo.pl

Partner Mybenefit

Krainaksiazek.pl w programie rzetelna firma Krainaksiaze.pl - płatności przez paypal

Czytaj nas na:

Facebook - krainaksiazek.pl
  • książki na zamówienie
  • granty
  • książka na prezent
  • kontakt
  • pomoc
  • opinie
  • regulamin
  • polityka prywatności

Zobacz:

  • Księgarnia czeska

  • Wydawnictwo Książkowe Klimaty

1997-2025 DolnySlask.com Agencja Internetowa

© 1997-2022 krainaksiazek.pl
     
KONTAKT | REGULAMIN | POLITYKA PRYWATNOŚCI | USTAWIENIA PRYWATNOŚCI
Zobacz: Księgarnia Czeska | Wydawnictwo Książkowe Klimaty | Mapa strony | Lista autorów
KrainaKsiazek.PL - Księgarnia Internetowa
Polityka prywatnosci - link
Krainaksiazek.pl - płatnośc Przelewy24
Przechowalnia Przechowalnia