• Wyszukiwanie zaawansowane
  • Kategorie
  • Kategorie BISAC
  • Książki na zamówienie
  • Promocje
  • Granty
  • Książka na prezent
  • Opinie
  • Pomoc
  • Załóż konto
  • Zaloguj się

Early Childhood Qualitative Research » książka

zaloguj się | załóż konto
Logo Krainaksiazek.pl

koszyk

konto

szukaj
topmenu
Księgarnia internetowa
Szukaj
Książki na zamówienie
Promocje
Granty
Książka na prezent
Moje konto
Pomoc
 
 
Wyszukiwanie zaawansowane
Pusty koszyk
Bezpłatna dostawa dla zamówień powyżej 20 złBezpłatna dostawa dla zamówień powyżej 20 zł

Kategorie główne

• Nauka
 [2949965]
• Literatura piękna
 [1857847]

  więcej...
• Turystyka
 [70818]
• Informatyka
 [151303]
• Komiksy
 [35733]
• Encyklopedie
 [23180]
• Dziecięca
 [617748]
• Hobby
 [139972]
• AudioBooki
 [1650]
• Literatura faktu
 [228361]
• Muzyka CD
 [398]
• Słowniki
 [2862]
• Inne
 [444732]
• Kalendarze
 [1620]
• Podręczniki
 [167233]
• Poradniki
 [482388]
• Religia
 [509867]
• Czasopisma
 [533]
• Sport
 [61361]
• Sztuka
 [243125]
• CD, DVD, Video
 [3451]
• Technologie
 [219309]
• Zdrowie
 [101347]
• Książkowe Klimaty
 [123]
• Zabawki
 [2362]
• Puzzle, gry
 [3791]
• Literatura w języku ukraińskim
 [253]
• Art. papiernicze i szkolne
 [7933]
Kategorie szczegółowe BISAC

Early Childhood Qualitative Research

ISBN-13: 9780415954723 / Angielski / Twarda / 2006 / 262 str.

J. Amos Hatch
Early Childhood Qualitative Research J. Amos Hatch 9780415954723 Routledge - książkaWidoczna okładka, to zdjęcie poglądowe, a rzeczywista szata graficzna może różnić się od prezentowanej.

Early Childhood Qualitative Research

ISBN-13: 9780415954723 / Angielski / Twarda / 2006 / 262 str.

J. Amos Hatch
cena 878,00 zł
(netto: 836,19 VAT:  5%)

Najniższa cena z 30 dni: 856,36 zł
Termin realizacji zamówienia:
ok. 22 dni roboczych
Bez gwarancji dostawy przed świętami

Darmowa dostawa!
inne wydania

How can qualitative researchers make the case for the value of their work in a climate that emphasizes so-called "scientifically-based research?" What is the future of qualitative research when such approaches do not meet the narrow criteria being raised as the standard? In this timely collection, editor J. Amos Hatch and contributors argue that the best argument for the efficacy of qualitative studies in early childhood is the new generation of high quality qualitative work. This collection brings together studies and essays that represent the best work being done in early child hood qualitative studies, descriptions of a variety of research methods, and discussions of important issues related to doing early childhood qualitative research in the early 21st century. Taking a unique re-conceptualist point of view, the collection includes materials spanning the full range of early childhood settings and provides cutting edge views by leading educators of new methods and perspectives.

Kategorie:
Nauka, Pedagogika i oświata
Kategorie BISAC:
Education > Research
Education > Schools - Levels - Early Childhood (Incl. Preschool & Kindergarten
Wydawca:
Routledge
Język:
Angielski
ISBN-13:
9780415954723
Rok wydania:
2006
Ilość stron:
262
Waga:
0.48 kg
Wymiary:
23.57 x 15.44 x 2.03
Oprawa:
Twarda
Wolumenów:
01

Introduction, J. Amos Hatch; Chapter 1 Back to Modernity?, J. Amos Hatch; Part I Qualitative Methodologies in Early Childhood Settings; Chapter 2 Hermeneutic Text Analysis of Play, Stuart Reifel; Chapter 3 Using Digital Video in Field-Based Research With Children, Daniel J. Walsh, Nesrin Bakir, Tony Byungho Lee, Ya-Hui Chung, Kayoun Chung, Colleagues; Chapter 4 The Potential of Focus Groups to Inform Early Childhood Policy and Practice, Sharon Ryan, Carrie Lobman; Chapter 5 Wanderings, Janice A. Jipson; Chapter 6 Action Research in Early Childhood Contexts, Frances O'Connell Rust; Chapter 7 Critical Pedagogy and Qualitative Inquiry, Elizabeth P. Quintero; Part II Issues in Early Childhood Qualitative Research; Chapter 8 Surviving a Methodological Crisis, Lisa S. Goldstein; Chapter 9 Never Certain, Susan Grieshaber; Chapter 10 Researching With Children, Glenda MacNaughton, Kylie Smith, Karina Davis; Chapter 11 Decolonizing Research in Cross-Cultural Contexts, Beth Blue Swadener, Kagendo Mutua; Chapter 12 Who Chooses What Research Methodology?, Jeanette Rhedding-Jones; Chapter 13 Assessing the Quality of Early Childhood Qualitative Research, J. Amos Hatch;

Amos Hatch is Professor of Theory and Practice in Teacher Education at the University of Tennessee, Knoxville.

Hatch, J. Amos J. AMOS HATCH is Associate Professor of Inclusive ... więcej >


Udostępnij

Facebook - konto krainaksiazek.pl



Opinie o Krainaksiazek.pl na Opineo.pl

Partner Mybenefit

Krainaksiazek.pl w programie rzetelna firma Krainaksiaze.pl - płatności przez paypal

Czytaj nas na:

Facebook - krainaksiazek.pl
  • książki na zamówienie
  • granty
  • książka na prezent
  • kontakt
  • pomoc
  • opinie
  • regulamin
  • polityka prywatności

Zobacz:

  • Księgarnia czeska

  • Wydawnictwo Książkowe Klimaty

1997-2025 DolnySlask.com Agencja Internetowa

© 1997-2022 krainaksiazek.pl
     
KONTAKT | REGULAMIN | POLITYKA PRYWATNOŚCI | USTAWIENIA PRYWATNOŚCI
Zobacz: Księgarnia Czeska | Wydawnictwo Książkowe Klimaty | Mapa strony | Lista autorów
KrainaKsiazek.PL - Księgarnia Internetowa
Polityka prywatnosci - link
Krainaksiazek.pl - płatnośc Przelewy24
Przechowalnia Przechowalnia