• Wyszukiwanie zaawansowane
  • Kategorie
  • Kategorie BISAC
  • Książki na zamówienie
  • Promocje
  • Granty
  • Książka na prezent
  • Opinie
  • Pomoc
  • Załóż konto
  • Zaloguj się

E-Marketing: Theory and Application » książka

zaloguj się | załóż konto
Logo Krainaksiazek.pl

koszyk

konto

szukaj
topmenu
Księgarnia internetowa
Szukaj
Książki na zamówienie
Promocje
Granty
Książka na prezent
Moje konto
Pomoc
 
 
Wyszukiwanie zaawansowane
Pusty koszyk
Bezpłatna dostawa dla zamówień powyżej 20 złBezpłatna dostawa dla zamówień powyżej 20 zł

Kategorie główne

• Nauka
 [2946912]
• Literatura piękna
 [1852311]

  więcej...
• Turystyka
 [71421]
• Informatyka
 [150889]
• Komiksy
 [35717]
• Encyklopedie
 [23177]
• Dziecięca
 [617324]
• Hobby
 [138808]
• AudioBooki
 [1671]
• Literatura faktu
 [228371]
• Muzyka CD
 [400]
• Słowniki
 [2841]
• Inne
 [445428]
• Kalendarze
 [1545]
• Podręczniki
 [166819]
• Poradniki
 [480180]
• Religia
 [510412]
• Czasopisma
 [525]
• Sport
 [61271]
• Sztuka
 [242929]
• CD, DVD, Video
 [3371]
• Technologie
 [219258]
• Zdrowie
 [100961]
• Książkowe Klimaty
 [124]
• Zabawki
 [2341]
• Puzzle, gry
 [3766]
• Literatura w języku ukraińskim
 [255]
• Art. papiernicze i szkolne
 [7810]
Kategorie szczegółowe BISAC

E-Marketing: Theory and Application

ISBN-13: 9780230203969 / Angielski / Miękka / 2011 / 420 str.

Stephen Dann
E-Marketing: Theory and Application Dann, Stephen 9780230203969  - książkaWidoczna okładka, to zdjęcie poglądowe, a rzeczywista szata graficzna może różnić się od prezentowanej.

E-Marketing: Theory and Application

ISBN-13: 9780230203969 / Angielski / Miękka / 2011 / 420 str.

Stephen Dann
cena 384,25
(netto: 365,95 VAT:  5%)

Najniższa cena z 30 dni: 371,77
Termin realizacji zamówienia:
ok. 30 dni roboczych
Bez gwarancji dostawy przed świętami

Darmowa dostawa!

Combining academic rigour and practical application, E-Marketing brings together a theoretical framework from academic peer reviewed literature with contemporary developments in internet technology. Considering marketing theory and practice, the text demonstrates how conceptual frameworks can be applied to the e-marketing environment.

Kategorie:
Nauka, Ekonomia i biznes
Kategorie BISAC:
Business & Economics > E-Commerce - Digital Marketing
Business & Economics > Marketing - General
Business & Economics > E-Commerce - Online Trading
Język:
Angielski
ISBN-13:
9780230203969
Rok wydania:
2011
Wydanie:
2011
Ilość stron:
420
Waga:
1.11 kg
Wymiary:
24.38 x 18.8 x 2.79
Oprawa:
Miękka
Wolumenów:
01

PART 1: INTRODUCTION AND OVERVIEW E-marketing Marketing and E-marketing in Context PART 2: E-MARKETING FRAMEWORKS Consumer Behaviour Value Creation Communication of Value Delivering Value for Benefit PART 3: E-MARKETING APPLICATIONS Web 2.0 and Social Media Marketing Community Online Mobile Marketplace Alternative Channels: E-marketing Beyond the Web PART 4: STRATEGIC ISSUES IN E-MARKETING Marketing Strategy Planning for Emerging Markets Implementation Issues for E-marketing PART 5: FUTURE DIRECTIONS Applications for Business and Non-business Law, Ethics and Society: the Social Impact of E-marketing Projections and Predictions.

STEPHEN DANN is Senior Lecturer in Marketing at the Australian National University College of Business& Economics, Canberra, Australia. He is the co-author, with Susan Dann, of four previous marketing textbooks. He was the recipient of the 2010 Pearson ANZMAC Emerging Marketing Educator prize.

SUSAN DANN is now a freelance writer and consultant, having previously held many academic posts in Australia and served as Director of the Australian Marketing Institute. She has written widely, including those texts co-authored with Stephen.



Udostępnij

Facebook - konto krainaksiazek.pl



Opinie o Krainaksiazek.pl na Opineo.pl

Partner Mybenefit

Krainaksiazek.pl w programie rzetelna firma Krainaksiaze.pl - płatności przez paypal

Czytaj nas na:

Facebook - krainaksiazek.pl
  • książki na zamówienie
  • granty
  • książka na prezent
  • kontakt
  • pomoc
  • opinie
  • regulamin
  • polityka prywatności

Zobacz:

  • Księgarnia czeska

  • Wydawnictwo Książkowe Klimaty

1997-2025 DolnySlask.com Agencja Internetowa

© 1997-2022 krainaksiazek.pl
     
KONTAKT | REGULAMIN | POLITYKA PRYWATNOŚCI | USTAWIENIA PRYWATNOŚCI
Zobacz: Księgarnia Czeska | Wydawnictwo Książkowe Klimaty | Mapa strony | Lista autorów
KrainaKsiazek.PL - Księgarnia Internetowa
Polityka prywatnosci - link
Krainaksiazek.pl - płatnośc Przelewy24
Przechowalnia Przechowalnia