• Wyszukiwanie zaawansowane
  • Kategorie
  • Kategorie BISAC
  • Książki na zamówienie
  • Promocje
  • Granty
  • Książka na prezent
  • Opinie
  • Pomoc
  • Załóż konto
  • Zaloguj się

E-Consumers in the Era of New Tourism » książka

zaloguj się | załóż konto
Logo Krainaksiazek.pl

koszyk

konto

szukaj
topmenu
Księgarnia internetowa
Szukaj
Książki na zamówienie
Promocje
Granty
Książka na prezent
Moje konto
Pomoc
 
 
Wyszukiwanie zaawansowane
Pusty koszyk
Bezpłatna dostawa dla zamówień powyżej 20 złBezpłatna dostawa dla zamówień powyżej 20 zł

Kategorie główne

• Nauka
 [2949965]
• Literatura piękna
 [1857847]

  więcej...
• Turystyka
 [70818]
• Informatyka
 [151303]
• Komiksy
 [35733]
• Encyklopedie
 [23180]
• Dziecięca
 [617748]
• Hobby
 [139972]
• AudioBooki
 [1650]
• Literatura faktu
 [228361]
• Muzyka CD
 [398]
• Słowniki
 [2862]
• Inne
 [444732]
• Kalendarze
 [1620]
• Podręczniki
 [167233]
• Poradniki
 [482388]
• Religia
 [509867]
• Czasopisma
 [533]
• Sport
 [61361]
• Sztuka
 [243125]
• CD, DVD, Video
 [3451]
• Technologie
 [219309]
• Zdrowie
 [101347]
• Książkowe Klimaty
 [123]
• Zabawki
 [2362]
• Puzzle, gry
 [3791]
• Literatura w języku ukraińskim
 [253]
• Art. papiernicze i szkolne
 [7933]
Kategorie szczegółowe BISAC

E-Consumers in the Era of New Tourism

ISBN-13: 9789811000850 / Angielski / Twarda / 2016 / 139 str.

Erkan Sezgin
E-Consumers in the Era of New Tourism Sezgin, Erkan 9789811000850 Springer - książkaWidoczna okładka, to zdjęcie poglądowe, a rzeczywista szata graficzna może różnić się od prezentowanej.

E-Consumers in the Era of New Tourism

ISBN-13: 9789811000850 / Angielski / Twarda / 2016 / 139 str.

Erkan Sezgin
cena 443,82
(netto: 422,69 VAT:  5%)

Najniższa cena z 30 dni: 424,07
Termin realizacji zamówienia:
ok. 22 dni roboczych
Bez gwarancji dostawy przed świętami

Darmowa dostawa!

This book focuses on the role of e-consumers and e-marketing in the era of new tourism. It addresses themes such as the tourism "prosumer" at work, the evolution of tourism services, the collaboration and co-creation, as well as the e-complaint behavior of e-consumers in tourism.

Kategorie:
Nauka, Ekonomia i biznes
Kategorie BISAC:
Business & Economics > Industries - Hospitality, Travel & Tourism
Business & Economics > E-commerce
Business & Economics > Marketing - General
Wydawca:
Springer
Seria wydawnicza:
Managing the Asian Century
Język:
Angielski
ISBN-13:
9789811000850
Rok wydania:
2016
Wydanie:
2016
Ilość stron:
139
Waga:
0.39 kg
Wymiary:
23.39 x 15.6 x 0.97
Oprawa:
Twarda
Wolumenów:
01
Dodatkowe informacje:
Wydanie ilustrowane

Chapter 1: An Introduction to Consumer Metamorphosis in the Digital Age.- Chapter 2: Mobile Communication and Applications in Tourism.- Chapter 3: Usage of E-loyalty Programs in Hospitality Industry.- Chapter 4: New Toy of Marketing Communication in Tourism: Gamification.- Chapter 5: The Symbolic Representation of Tourism Destinations: A Semiotic Analysis.- Chapter 6: Customer Decision on Hotel Booking via Mobile Phone Applications: A Case Study of Luxury Hotels in Bangkok.- Chapter 7: MoViT: A 3D Mobile Virtual Tour App of Panguil River Eco-Park.- Chapter 8: Marketing for new tourism perceived by East-Asian e-consumers. 

Erkan Sezgin, PhD. received his graduate and PhD degrees from the Tourism Management faculty of Anadolu University. Erkan Sezgin specializes in information communication technology applications concerning tourism, as well as the travel business and airline industry. His research, consisting mainly of journal articles and conference papers, focuses on corporate branding and information technologies, primarily of travel and airline companies. He is currently Associate Professor and Deputy Dean of Tourism in the Faculty at Anadolu University.

This book focuses on the role of e-consumers and e-marketing in the era of new tourism. It addresses themes such as the tourism "prosumer" at work, the evolution of tourism services, the collaboration and co-creation, as well as the e-complaint behavior of e-consumers in tourism. It also discusses topics such as mobile marketing, gamification as a marketing communication tool, the impact of social media on tourism consumers, and the use of e-loyalty programs in the accommodation sector. Students taking e-marketing and market research courses in tourism can use this work as a source book for the principles of new marketing management. e-Consumers in the Era of New Tourism serves as a helpful resource for practitioners, as well as researchers and students of e-marketing.



Udostępnij

Facebook - konto krainaksiazek.pl



Opinie o Krainaksiazek.pl na Opineo.pl

Partner Mybenefit

Krainaksiazek.pl w programie rzetelna firma Krainaksiaze.pl - płatności przez paypal

Czytaj nas na:

Facebook - krainaksiazek.pl
  • książki na zamówienie
  • granty
  • książka na prezent
  • kontakt
  • pomoc
  • opinie
  • regulamin
  • polityka prywatności

Zobacz:

  • Księgarnia czeska

  • Wydawnictwo Książkowe Klimaty

1997-2025 DolnySlask.com Agencja Internetowa

© 1997-2022 krainaksiazek.pl
     
KONTAKT | REGULAMIN | POLITYKA PRYWATNOŚCI | USTAWIENIA PRYWATNOŚCI
Zobacz: Księgarnia Czeska | Wydawnictwo Książkowe Klimaty | Mapa strony | Lista autorów
KrainaKsiazek.PL - Księgarnia Internetowa
Polityka prywatnosci - link
Krainaksiazek.pl - płatnośc Przelewy24
Przechowalnia Przechowalnia