• Wyszukiwanie zaawansowane
  • Kategorie
  • Kategorie BISAC
  • Książki na zamówienie
  • Promocje
  • Granty
  • Książka na prezent
  • Opinie
  • Pomoc
  • Załóż konto
  • Zaloguj się

Dyslexia and Effective Learning in Secondary and Tertiary Education » książka

zaloguj się | załóż konto
Logo Krainaksiazek.pl

koszyk

konto

szukaj
topmenu
Księgarnia internetowa
Szukaj
Książki na zamówienie
Promocje
Granty
Książka na prezent
Moje konto
Pomoc
 
 
Wyszukiwanie zaawansowane
Pusty koszyk
Bezpłatna dostawa dla zamówień powyżej 20 złBezpłatna dostawa dla zamówień powyżej 20 zł

Kategorie główne

• Nauka
 [2946600]
• Literatura piękna
 [1856966]

  więcej...
• Turystyka
 [72221]
• Informatyka
 [151456]
• Komiksy
 [35826]
• Encyklopedie
 [23190]
• Dziecięca
 [619653]
• Hobby
 [140543]
• AudioBooki
 [1577]
• Literatura faktu
 [228355]
• Muzyka CD
 [410]
• Słowniki
 [2874]
• Inne
 [445822]
• Kalendarze
 [1744]
• Podręczniki
 [167141]
• Poradniki
 [482898]
• Religia
 [510455]
• Czasopisma
 [526]
• Sport
 [61590]
• Sztuka
 [243598]
• CD, DVD, Video
 [3423]
• Technologie
 [219201]
• Zdrowie
 [101638]
• Książkowe Klimaty
 [124]
• Zabawki
 [2473]
• Puzzle, gry
 [3898]
• Literatura w języku ukraińskim
 [254]
• Art. papiernicze i szkolne
 [8170]
Kategorie szczegółowe BISAC

Dyslexia and Effective Learning in Secondary and Tertiary Education

ISBN-13: 9781861560162 / Angielski / Miękka / 2001 / 304 str.

Morag Hunter-Carsch; Margaret Herrington
Dyslexia and Effective Learning in Secondary and Tertiary Education Morag Hunter-Carsch Margaret Herrington 9781861560162 John Wiley & Sons - książkaWidoczna okładka, to zdjęcie poglądowe, a rzeczywista szata graficzna może różnić się od prezentowanej.

Dyslexia and Effective Learning in Secondary and Tertiary Education

ISBN-13: 9781861560162 / Angielski / Miękka / 2001 / 304 str.

Morag Hunter-Carsch; Margaret Herrington
cena 373,80 zł
(netto: 356,00 VAT:  5%)

Najniższa cena z 30 dni: 370,73 zł
Termin realizacji zamówienia:
ok. 30 dni roboczych
Bez gwarancji dostawy przed świętami

Darmowa dostawa!

This volume aims to open up the debate about dyslexia in secondary and tertiary education by bringing together different ways of talking and thinking about dyslexia. Questions about how to respond to dyslexia in teaching and support contexts are addressed and the significance of exploratory conversations between learners and tutors is recognized. The editors propose an underpinning cross sectoral model which integrates in person dyslexia characteristics with social and contextual factors.

Kategorie:
Nauka, Pedagogika i oświata
Kategorie BISAC:
Education > Special Education - Communicative Disorders
Education > Special Education - Learning Disabilities
Wydawca:
John Wiley & Sons
Język:
Angielski
ISBN-13:
9781861560162
Rok wydania:
2001
Ilość stron:
304
Waga:
0.50 kg
Wymiary:
23.62 x 15.54 x 1.91
Oprawa:
Miękka
Wolumenów:
01

Introduction.

Bridging The Gap.

Part One. Learning in a Secondary school Context.

2. Dyslexia in Adolescence, A Five Year Follow up Study.

3. learning Support in The Secondary School, Needs Analysis.

4. Shaping Policy and practices in Secondary Schools, Support for Learning.

5. Multllingualism and dyslexia.

6. Spelling Support in Secondary Education.

7. Effective Learning in the Secondary School, Teaching Students With Dyslexia to Develop Thinking skills.

8. Supporting Communication in Education,

Part Two, Learning in tertiary Education Contexts.

9. Adult Dyslexia, Partners in Learning.

10. Adult dyslexia, Assessment, Counselling and Training, a. Further Education.

11. effective Support for Adult Learners.

12. Effective Support in Further education.

13. Staff Development in Further Education, Higher Education.

14. A learning Styles and Memory Strategies Questionnaire for The Identification of spld in Higher Education.

15. An Approach to Learning Support in Higher education.

Recent policy initiatives illuminate the need for greater teacher awareness about dyslexia in secondary and tertiary education. Yet the debates about dyslexia are often narrowly based and can exclude some teachers. This book attempts to open up the debate by bringing together different ways of talking and thinking about dyslexia. Fundamental questions about how to respond to dyslexia in teaching and support contexts are addressed and the significance of â??exploratory conversionsâ?? between learners and tutors is recognised. The need to restructure â??the structured approachâ?? and to consider meta–affectivity as well as metacognition is explored. Practitioners in both secondary and tertiary sectors can gain ready access to contributions from internationally respected writers and teachers in the field. Alan Hurstâ??s preface refers to â??this important bookâ?? as paving the way to a more truly inclusive attitude and approach to education in and beyond compulsory schooling.



Udostępnij

Facebook - konto krainaksiazek.pl



Opinie o Krainaksiazek.pl na Opineo.pl

Partner Mybenefit

Krainaksiazek.pl w programie rzetelna firma Krainaksiaze.pl - płatności przez paypal

Czytaj nas na:

Facebook - krainaksiazek.pl
  • książki na zamówienie
  • granty
  • książka na prezent
  • kontakt
  • pomoc
  • opinie
  • regulamin
  • polityka prywatności

Zobacz:

  • Księgarnia czeska

  • Wydawnictwo Książkowe Klimaty

1997-2025 DolnySlask.com Agencja Internetowa

© 1997-2022 krainaksiazek.pl
     
KONTAKT | REGULAMIN | POLITYKA PRYWATNOŚCI | USTAWIENIA PRYWATNOŚCI
Zobacz: Księgarnia Czeska | Wydawnictwo Książkowe Klimaty | Mapa strony | Lista autorów
KrainaKsiazek.PL - Księgarnia Internetowa
Polityka prywatnosci - link
Krainaksiazek.pl - płatnośc Przelewy24
Przechowalnia Przechowalnia