• Wyszukiwanie zaawansowane
  • Kategorie
  • Kategorie BISAC
  • Książki na zamówienie
  • Promocje
  • Granty
  • Książka na prezent
  • Opinie
  • Pomoc
  • Załóż konto
  • Zaloguj się

Dynamics of Marketing in African Nations » książka

zaloguj się | załóż konto
Logo Krainaksiazek.pl

koszyk

konto

szukaj
topmenu
Księgarnia internetowa
Szukaj
Książki na zamówienie
Promocje
Granty
Książka na prezent
Moje konto
Pomoc
 
 
Wyszukiwanie zaawansowane
Pusty koszyk
Bezpłatna dostawa dla zamówień powyżej 20 złBezpłatna dostawa dla zamówień powyżej 20 zł

Kategorie główne

• Nauka
 [2946912]
• Literatura piękna
 [1852311]

  więcej...
• Turystyka
 [71421]
• Informatyka
 [150889]
• Komiksy
 [35717]
• Encyklopedie
 [23177]
• Dziecięca
 [617324]
• Hobby
 [138808]
• AudioBooki
 [1671]
• Literatura faktu
 [228371]
• Muzyka CD
 [400]
• Słowniki
 [2841]
• Inne
 [445428]
• Kalendarze
 [1545]
• Podręczniki
 [166819]
• Poradniki
 [480180]
• Religia
 [510412]
• Czasopisma
 [525]
• Sport
 [61271]
• Sztuka
 [242929]
• CD, DVD, Video
 [3371]
• Technologie
 [219258]
• Zdrowie
 [100961]
• Książkowe Klimaty
 [124]
• Zabawki
 [2341]
• Puzzle, gry
 [3766]
• Literatura w języku ukraińskim
 [255]
• Art. papiernicze i szkolne
 [7810]
Kategorie szczegółowe BISAC

Dynamics of Marketing in African Nations

ISBN-13: 9781567203998 / Angielski / Twarda / 2002 / 328 str.

Sonny Nwankwo; Joseph F. Aiyeku; Sonny Nwankwo
Dynamics of Marketing in African Nations Sonny Nwankwo Joseph F. Aiyeku Sonny Nwankwo 9781567203998 Quorum Books - książkaWidoczna okładka, to zdjęcie poglądowe, a rzeczywista szata graficzna może różnić się od prezentowanej.

Dynamics of Marketing in African Nations

ISBN-13: 9781567203998 / Angielski / Twarda / 2002 / 328 str.

Sonny Nwankwo; Joseph F. Aiyeku; Sonny Nwankwo
cena 357,21
(netto: 340,20 VAT:  5%)

Najniższa cena z 30 dni: 355,74
Termin realizacji zamówienia:
ok. 30 dni roboczych
Bez gwarancji dostawy przed świętami

Darmowa dostawa!

Consider Africa--not with pre-established mindsets, unexamined assumptions, and bland generalizations--but for what Africa actually is: a setting in which marketers can gather new ideas and test old ones and perhaps emerge with a more varied, certain sense of what the marketing enterprise itself, is all about. Nwankwo, Aiyeku, and their contributing authors, all specialists with a remarkably wide range of experience and viewpoints, uncover the unexpected factors that they are certain will determine the success of selling just about any product or service to established or developing African nations. Original, eclectic, and agenda-setting, their book provides a startling insight into the dynamics of marketing in this fascinating region of the world as it continues to initiate the new macroeconomic and political reforms that are transforming the African continent into an important player on the international business scene.

Nwankwo and Aiyeku see their book as a welcome attempt to identify and explore the institutional processes in which not only the study but also the practice of marketing is embedded. They work with three main themes: the processual issues, including theory development and the reconceptualization of conventional paradigms; the nature of the interrelationships that shape the dynamics of marketing overall; and the context-specific dimensions of marketing generally, its marketing operations. As the volume editors state: By and large, African nations present new contexts and new strategic challenges. As they become focused, certain general approaches as to how various characteristics influence marketing behaviors have to be established. This book, through addressing these contextual issues, provides a better focus for creating a relevant set of marketing activities in African situations.

Kategorie:
Nauka, Ekonomia i biznes
Kategorie BISAC:
Business & Economics > Marketing - General
Business & Economics > International - General
Social Science > Ethnic Studies - General
Wydawca:
Quorum Books
Język:
Angielski
ISBN-13:
9781567203998
Rok wydania:
2002
Ilość stron:
328
Waga:
0.62 kg
Wymiary:
24.18 x 16.31 x 2.87
Oprawa:
Twarda
Wolumenów:
01
Dodatkowe informacje:
Obwoluta
Nwankwo, Sonny SONNY NWANKWO is Professor of Marketing at East Lo... więcej >
Aiyeku, Joseph F. JOSEPH F. AIYEKU is Professor of Marketing and the... więcej >


Udostępnij

Facebook - konto krainaksiazek.pl



Opinie o Krainaksiazek.pl na Opineo.pl

Partner Mybenefit

Krainaksiazek.pl w programie rzetelna firma Krainaksiaze.pl - płatności przez paypal

Czytaj nas na:

Facebook - krainaksiazek.pl
  • książki na zamówienie
  • granty
  • książka na prezent
  • kontakt
  • pomoc
  • opinie
  • regulamin
  • polityka prywatności

Zobacz:

  • Księgarnia czeska

  • Wydawnictwo Książkowe Klimaty

1997-2025 DolnySlask.com Agencja Internetowa

© 1997-2022 krainaksiazek.pl
     
KONTAKT | REGULAMIN | POLITYKA PRYWATNOŚCI | USTAWIENIA PRYWATNOŚCI
Zobacz: Księgarnia Czeska | Wydawnictwo Książkowe Klimaty | Mapa strony | Lista autorów
KrainaKsiazek.PL - Księgarnia Internetowa
Polityka prywatnosci - link
Krainaksiazek.pl - płatnośc Przelewy24
Przechowalnia Przechowalnia