• Wyszukiwanie zaawansowane
  • Kategorie
  • Kategorie BISAC
  • Książki na zamówienie
  • Promocje
  • Granty
  • Książka na prezent
  • Opinie
  • Pomoc
  • Załóż konto
  • Zaloguj się

Du web 2.0 à la Seconde Vie des Objets. Le rôle de la technologie Internet » książka

zaloguj się | załóż konto
Logo Krainaksiazek.pl

koszyk

konto

szukaj
topmenu
Księgarnia internetowa
Szukaj
Książki na zamówienie
Promocje
Granty
Książka na prezent
Moje konto
Pomoc
 
 
Wyszukiwanie zaawansowane
Pusty koszyk
Bezpłatna dostawa dla zamówień powyżej 20 złBezpłatna dostawa dla zamówień powyżej 20 zł

Kategorie główne

• Nauka
 [2946912]
• Literatura piękna
 [1852311]

  więcej...
• Turystyka
 [71421]
• Informatyka
 [150889]
• Komiksy
 [35717]
• Encyklopedie
 [23177]
• Dziecięca
 [617324]
• Hobby
 [138808]
• AudioBooki
 [1671]
• Literatura faktu
 [228371]
• Muzyka CD
 [400]
• Słowniki
 [2841]
• Inne
 [445428]
• Kalendarze
 [1545]
• Podręczniki
 [166819]
• Poradniki
 [480180]
• Religia
 [510412]
• Czasopisma
 [525]
• Sport
 [61271]
• Sztuka
 [242929]
• CD, DVD, Video
 [3371]
• Technologie
 [219258]
• Zdrowie
 [100961]
• Książkowe Klimaty
 [124]
• Zabawki
 [2341]
• Puzzle, gry
 [3766]
• Literatura w języku ukraińskim
 [255]
• Art. papiernicze i szkolne
 [7810]
Kategorie szczegółowe BISAC

Du web 2.0 à la Seconde Vie des Objets. Le rôle de la technologie Internet

ISBN-13: 9783668042100 / Francuski / Miękka / 2015 / 52 str.

Myriam Ertz
Du web 2.0 à la Seconde Vie des Objets. Le rôle de la technologie Internet Myriam Ertz 9783668042100 Grin Verlag - książkaWidoczna okładka, to zdjęcie poglądowe, a rzeczywista szata graficzna może różnić się od prezentowanej.

Du web 2.0 à la Seconde Vie des Objets. Le rôle de la technologie Internet

ISBN-13: 9783668042100 / Francuski / Miękka / 2015 / 52 str.

Myriam Ertz
cena 190,10
(netto: 181,05 VAT:  5%)

Najniższa cena z 30 dni: 190,63
Termin realizacji zamówienia:
ok. 16-18 dni roboczych
Bez gwarancji dostawy przed świętami

Darmowa dostawa!

Essai Scientifique de l'annee 2015 dans le domaine Medias / Communication - Relations publiques, Publicite, Marketing, Medias sociaux, note: -, Universite du Quebec a Montreal (Ecole des Sciences de la Gestion), cours: MARKETING, langue: Francais, resume Les evolutions relatives aux pratiques de consommation sont etroitement liees aux developpements technologiques. L'evolution de la technologie Internet de sa configuration 1.0 vers sa configuration 2.0 a notamment amplifie les pratiques informelles dites de "Seconde Vie des Objets." Alors qu'auparavant le troc, le don, le marche de l'occasion ou encore la location d'objets usages demeuraient relativement limitees. Internet a toutefois fait volet en eclat les frontieres sociales ou geographiques en contribuant a renforcer la prevalence de ces pratiques a des niveaux jamais atteints par le passe. Cet essai juxtapose l'evolution du web en quatre phases cles ainsi que l'evolution des pratiques d'echange que chacune de ces phases a permis d'amplifier. Le mouvement de l' "Open Access" facilite l'echange de donnees, le "file-sharing" facilite l'echange de fichiers, le renforcement de la Seconde Vie des Objets permet l'echange d'Objets et enfin l'emergence de la Consommation Collaborative permet l'echange de services. Cet essai discute egalement de l'evolution des differents aspects favorisants et inhibiteurs propres a chacune de ces phases. Cet essai fournit ainsi les cles pour une meilleure comprehension de la resurgence de pratiques considerees jusque-la comme etant largement marginales, informelles et epi-phenomenales a la societe de consommation. Il met egalement en lumiere les fondements d'une relation plus liquide envers les objets de la part des consommateurs; et met en exergue la maniere dont Internet a amene a un decloisonnement sur trois niveaux distincts: (1) entre les produits neufs et usages; (2) entre le canal en ligne et hors ligne; (3) entre les differentes pratiques de redistribution des objets.

Kategorie:
Nauka
Kategorie BISAC:
Language Arts & Disciplines > Communication Studies
Business & Economics > Marketing - General
Wydawca:
Grin Verlag
Język:
Francuski
ISBN-13:
9783668042100
Rok wydania:
2015
Ilość stron:
52
Waga:
0.08 kg
Wymiary:
21.01 x 14.81 x 0.3
Oprawa:
Miękka
Wolumenów:
01


Udostępnij

Facebook - konto krainaksiazek.pl



Opinie o Krainaksiazek.pl na Opineo.pl

Partner Mybenefit

Krainaksiazek.pl w programie rzetelna firma Krainaksiaze.pl - płatności przez paypal

Czytaj nas na:

Facebook - krainaksiazek.pl
  • książki na zamówienie
  • granty
  • książka na prezent
  • kontakt
  • pomoc
  • opinie
  • regulamin
  • polityka prywatności

Zobacz:

  • Księgarnia czeska

  • Wydawnictwo Książkowe Klimaty

1997-2025 DolnySlask.com Agencja Internetowa

© 1997-2022 krainaksiazek.pl
     
KONTAKT | REGULAMIN | POLITYKA PRYWATNOŚCI | USTAWIENIA PRYWATNOŚCI
Zobacz: Księgarnia Czeska | Wydawnictwo Książkowe Klimaty | Mapa strony | Lista autorów
KrainaKsiazek.PL - Księgarnia Internetowa
Polityka prywatnosci - link
Krainaksiazek.pl - płatnośc Przelewy24
Przechowalnia Przechowalnia