• Wyszukiwanie zaawansowane
  • Kategorie
  • Kategorie BISAC
  • Książki na zamówienie
  • Promocje
  • Granty
  • Książka na prezent
  • Opinie
  • Pomoc
  • Załóż konto
  • Zaloguj się

Déterminants de la satisfaction des clients » książka

zaloguj się | załóż konto
Logo Krainaksiazek.pl

koszyk

konto

szukaj
topmenu
Księgarnia internetowa
Szukaj
Książki na zamówienie
Promocje
Granty
Książka na prezent
Moje konto
Pomoc
 
 
Wyszukiwanie zaawansowane
Pusty koszyk
Bezpłatna dostawa dla zamówień powyżej 20 złBezpłatna dostawa dla zamówień powyżej 20 zł

Kategorie główne

• Nauka
 [2946912]
• Literatura piękna
 [1852311]

  więcej...
• Turystyka
 [71421]
• Informatyka
 [150889]
• Komiksy
 [35717]
• Encyklopedie
 [23177]
• Dziecięca
 [617324]
• Hobby
 [138808]
• AudioBooki
 [1671]
• Literatura faktu
 [228371]
• Muzyka CD
 [400]
• Słowniki
 [2841]
• Inne
 [445428]
• Kalendarze
 [1545]
• Podręczniki
 [166819]
• Poradniki
 [480180]
• Religia
 [510412]
• Czasopisma
 [525]
• Sport
 [61271]
• Sztuka
 [242929]
• CD, DVD, Video
 [3371]
• Technologie
 [219258]
• Zdrowie
 [100961]
• Książkowe Klimaty
 [124]
• Zabawki
 [2341]
• Puzzle, gry
 [3766]
• Literatura w języku ukraińskim
 [255]
• Art. papiernicze i szkolne
 [7810]
Kategorie szczegółowe BISAC

Déterminants de la satisfaction des clients

ISBN-13: 9786205572870 / Francuski / Miękka / 68 str.

Hamidullah Hamidy; Dale Walker; Jimbo Claver
Déterminants de la satisfaction des clients Hamidy, Hamidullah, Walker, Dale, Claver, Jimbo 9786205572870 Editions Notre Savoir - książkaWidoczna okładka, to zdjęcie poglądowe, a rzeczywista szata graficzna może różnić się od prezentowanej.

Déterminants de la satisfaction des clients

ISBN-13: 9786205572870 / Francuski / Miękka / 68 str.

Hamidullah Hamidy; Dale Walker; Jimbo Claver
cena 195,91
(netto: 186,58 VAT:  5%)

Najniższa cena z 30 dni: 195,91
Termin realizacji zamówienia:
ok. 10-14 dni roboczych
Dostawa w 2026 r.

Darmowa dostawa!

Il s'agit de la première étude portant sur la satisfaction des clients dans le secteur de la restauration à Kaboul, en Afghanistan. L'étude a cherché à savoir si 1) l'atmosphère du restaurant, 2) la conduite des employés, 3) la qualité de la nourriture, 4) le harcèlement, 5) le respect de la vie privée des familles, 6) les concours et 7) les lieux ont un impact sur le niveau de satisfaction des clients à l'égard du secteur de la restauration. En utilisant l'analyse de régression linéaire, le document a constaté que les clients privilégient actuellement les normes culturelles, telles que le respect de la vie privée des familles, plutôt que les facteurs de qualité du service, tels que la qualité des aliments, le comportement des employés et l'atmosphère du restaurant. L'ouvrage conclut qu'en raison du manque de concurrence, les clients apprécient aujourd'hui un restaurant où ils se sentent à l'aise avec leur famille et où il y a beaucoup de respect pour les femmes. L'ouvrage tente de fournir des preuves empiriques de la satisfaction des clients, d'améliorer la prise de décision des gestionnaires et d'avoir un impact sur la croissance globale du secteur de la restauration.

Kategorie:
Nauka, Ekonomia i biznes
Wydawca:
Editions Notre Savoir
Język:
Francuski
ISBN-13:
9786205572870
Ilość stron:
68
Wymiary:
22.0 x 15.0
Oprawa:
Miękka

Hamidullah Hamidy a obtenu son MBA à l'université américaine d'Afghanistan en 2019. Il est expérimenté dans la rédaction et la recherche universitaires. Son principal domaine de recherche comprend la gestion de la relation client, le marketing éthique, le comportement des consommateurs et la prise de décision quantitative.

Walker, Dale Dale Walker, Ph.D., work at the Schiefelbusch Inst... więcej >


Udostępnij

Facebook - konto krainaksiazek.pl



Opinie o Krainaksiazek.pl na Opineo.pl

Partner Mybenefit

Krainaksiazek.pl w programie rzetelna firma Krainaksiaze.pl - płatności przez paypal

Czytaj nas na:

Facebook - krainaksiazek.pl
  • książki na zamówienie
  • granty
  • książka na prezent
  • kontakt
  • pomoc
  • opinie
  • regulamin
  • polityka prywatności

Zobacz:

  • Księgarnia czeska

  • Wydawnictwo Książkowe Klimaty

1997-2025 DolnySlask.com Agencja Internetowa

© 1997-2022 krainaksiazek.pl
     
KONTAKT | REGULAMIN | POLITYKA PRYWATNOŚCI | USTAWIENIA PRYWATNOŚCI
Zobacz: Księgarnia Czeska | Wydawnictwo Książkowe Klimaty | Mapa strony | Lista autorów
KrainaKsiazek.PL - Księgarnia Internetowa
Polityka prywatnosci - link
Krainaksiazek.pl - płatnośc Przelewy24
Przechowalnia Przechowalnia