• Wyszukiwanie zaawansowane
  • Kategorie
  • Kategorie BISAC
  • Książki na zamówienie
  • Promocje
  • Granty
  • Książka na prezent
  • Opinie
  • Pomoc
  • Załóż konto
  • Zaloguj się

Drivers of Global Business Success: Lessons from Emerging Markets » książka

zaloguj się | załóż konto
Logo Krainaksiazek.pl

koszyk

konto

szukaj
topmenu
Księgarnia internetowa
Szukaj
Książki na zamówienie
Promocje
Granty
Książka na prezent
Moje konto
Pomoc
 
 
Wyszukiwanie zaawansowane
Pusty koszyk
Bezpłatna dostawa dla zamówień powyżej 20 złBezpłatna dostawa dla zamówień powyżej 20 zł

Kategorie główne

• Nauka
 [2949965]
• Literatura piękna
 [1857847]

  więcej...
• Turystyka
 [70818]
• Informatyka
 [151303]
• Komiksy
 [35733]
• Encyklopedie
 [23180]
• Dziecięca
 [617748]
• Hobby
 [139972]
• AudioBooki
 [1650]
• Literatura faktu
 [228361]
• Muzyka CD
 [398]
• Słowniki
 [2862]
• Inne
 [444732]
• Kalendarze
 [1620]
• Podręczniki
 [167233]
• Poradniki
 [482388]
• Religia
 [509867]
• Czasopisma
 [533]
• Sport
 [61361]
• Sztuka
 [243125]
• CD, DVD, Video
 [3451]
• Technologie
 [219309]
• Zdrowie
 [101347]
• Książkowe Klimaty
 [123]
• Zabawki
 [2362]
• Puzzle, gry
 [3791]
• Literatura w języku ukraińskim
 [253]
• Art. papiernicze i szkolne
 [7933]
Kategorie szczegółowe BISAC

Drivers of Global Business Success: Lessons from Emerging Markets

ISBN-13: 9781349725137 / Angielski / Miękka / 2004 / 298 str.

F. Zeynep Bilgin; F. Zeynep Bilgin; Ven Sriram
Drivers of Global Business Success: Lessons from Emerging Markets Bilgin, F. 9781349725137 Palgrave MacMillan - książkaWidoczna okładka, to zdjęcie poglądowe, a rzeczywista szata graficzna może różnić się od prezentowanej.

Drivers of Global Business Success: Lessons from Emerging Markets

ISBN-13: 9781349725137 / Angielski / Miękka / 2004 / 298 str.

F. Zeynep Bilgin; F. Zeynep Bilgin; Ven Sriram
cena 403,47 zł
(netto: 384,26 VAT:  5%)

Najniższa cena z 30 dni: 385,52 zł
Termin realizacji zamówienia:
ok. 22 dni roboczych
Bez gwarancji dostawy przed świętami

Darmowa dostawa!
inne wydania

This book identifies the unique success factors of emerging markets firms and creates new dimensions and paradigms for managerial knowledge.

Kategorie:
Nauka, Ekonomia i biznes
Kategorie BISAC:
Science > General
Business & Economics > International - Marketing
Business & Economics > Marketing - Multilevel
Wydawca:
Palgrave MacMillan
Język:
Angielski
ISBN-13:
9781349725137
Rok wydania:
2004
Wydanie:
2004
Ilość stron:
298
Waga:
0.41 kg
Wymiary:
21.59 x 13.97 x 1.83
Oprawa:
Miękka
Wolumenów:
01
Dodatkowe informacje:
Bibliografia
Wydanie ilustrowane

'This book, compiled by the international team of experts, is a welcome addition to the emerging markets literature. What differentiates this book from others is that the authors tale a case-based, yet theory-based, research in exploring managerial thought and practices in transition, and offers a state-of-the-art analysis on various stakeholders of the market capitalism in emerging economies around the world. It is a must reading for academics and policymakers in this line of work.' - Maasaki Kotabe, The Washburn Chair Professor of International Business and Marketing, Temple University, Pennsylvania, USA.

'Many books and articles have been written about globalization and how

firms can take advantage of the global markets. Few books have sought

to address the practical issues of how firms from emerging markets can become successful in tapping into market potentials of advanced markets. This book combines theories and practices with many real world applications. As such, both academic researchers and practitioners should find this book a valuable resource.' - Paul Chao, Professor and Head of Department of Marketing, Eastern Michigan University, U.S.A.

Preface Notes on the Contributors Introduction: Understanding Emerging Markets PART I: WHY EMERGING MARKETS? World Trade Trends A General Look at Emerging Markets PART II: VIEWS ON EMERGING MARKETS: MANAGEMENT THINKING IN TRANSITION Market Orientation from a Hungarian Perspective; J.Berács Leadership in Central and Eastern European Countries; M.Reichl, G.A.Wührer & V.Sriram Market Entry Strategy of a Slovenian Jewelry Producer; V.Bobek PART III VIEWS ON EMERGING MARKETS: MANAGEMENT IN PRACTICE Give a 'FILIP' to Your Marketing Programme; R.Chhibba Export Success: Lessons from Award-Winning Pakistani Firms; F.Arif & I.Amir Ge rdau: Multinational Steel Giant from Brazil; R.M.Moore China Business: A Relationship-Based Market-Entry Approach; H.Chiu & G.A.Wührer The Attractiveness of the Azerbaijan Market: The Case of Betek Dilek; Z.Nayir & F.Z.Bilgin Expansion to International Markets by use of Product and Trade Name Franchising: The Case of Kompen; Ç.Ünüsan Best Practices in Emerging Markets: Examples from the US Hotel Industry; M.A.Anikeeff International Market Entry and Expansion Strategies of Anadolu Efes A.S.; I.Eren-Erdogmus, H.Tasdemir-Çaloglu & M.Bodur Ashanti: Saving an African Mining Giant; M.H. Warsame & F.Manu From Obligation to Opportunity: A Case Study of Tasty Bite; A.Vasudevan, M.Vasudevan & K.Kilachand PART IV LESSONS LEARNED From Classical to Neoglobal Perspectives The Organization The Markets The People The Operations Concluding Thoughts Appendix Methodology for Networks: A Meta Analysis Bibliography Index

IRFAN AMIR Associate Professor of Marketing, Lahore University of Management Sciences (LUMS), Pakistan MICHAEL A. ANIKEEFF Allan L. Berman Real Estate Institute at Johns Hopkins University, USA FARRAH ARIF Imperial College, Lahore, Pakistan JÓZSEF BERÁCS Budapest University of Economic Sciences and Public Administration, Hungary VITO BOBEK University of Maribor, Slovenia MUZAFFER BODUR Bogaziçi University, Istanbul, Turkey RAJAN CHHIBBA Intrim Business Associates, India HELENA CHIU National Kaohsiung First University of Science and Technology, Taiwan IREM EREN-ERDOGMUS Ph.D. Candidate, Bogaziçi University, Istanbul, Turkey KARTIK KILACHAND Preferred Brands Inc, USA FRANKLYN MANU Earl Graves School of Business and Management, Morgan State University, USA RUSTY MAE MOORE Hofstra University, USA DILEK ZAMANTILI NAYIR Marmara University, Istanbul, Turkey MANFRED REICHL Roland Berger Strategy Consultants since 1987, Vienna, Austria HALE TASDEMIR-ÇALOGLU Ph.D. Candidate, Bogaziçi University, Istanbul, Turkey CAGATAY ÜNÜSAN Selcuk University, Konya, Turkey ASHOK VASUDEVAN Preferred Brands Inc, India MEERA VASUDEVAN Preferred Brands Inc, India MOHANED H. WARSAME Doctoral Student in the Earl Graves School of Business and Management, Morgan State University, USA

Bilgin, F. Zeynep F. Zeynep Bilgin is with Marmara University, Turke... więcej >
Bilgin, F. Zeynep F. Zeynep Bilgin is with Marmara University, Turke... więcej >


Udostępnij

Facebook - konto krainaksiazek.pl



Opinie o Krainaksiazek.pl na Opineo.pl

Partner Mybenefit

Krainaksiazek.pl w programie rzetelna firma Krainaksiaze.pl - płatności przez paypal

Czytaj nas na:

Facebook - krainaksiazek.pl
  • książki na zamówienie
  • granty
  • książka na prezent
  • kontakt
  • pomoc
  • opinie
  • regulamin
  • polityka prywatności

Zobacz:

  • Księgarnia czeska

  • Wydawnictwo Książkowe Klimaty

1997-2025 DolnySlask.com Agencja Internetowa

© 1997-2022 krainaksiazek.pl
     
KONTAKT | REGULAMIN | POLITYKA PRYWATNOŚCI | USTAWIENIA PRYWATNOŚCI
Zobacz: Księgarnia Czeska | Wydawnictwo Książkowe Klimaty | Mapa strony | Lista autorów
KrainaKsiazek.PL - Księgarnia Internetowa
Polityka prywatnosci - link
Krainaksiazek.pl - płatnośc Przelewy24
Przechowalnia Przechowalnia